TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

BMW e36 325i
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=4503
1. leht 26-st

Autor:  ivar [ 26.09.2008 22:27 ]
Teema pealkiri:  BMW e36 325i

Pilt


Tehniline osa, alates 08.2018

Mootor:
-M50B25TU plokk ja plokikaas
-M50B25TU 75mm väntvõll
-M50B25 Ø84mm kolvid, madalamaks töödeldud
-M50B25 135mm kepsud
-270kraadi@0,1mm nukad
-M50TU on-off vanos
-M50 sisemised ja välimised klapivedrud
-M60 vedrutaldrikud
-M52 hüdrotõukurid, tehtud mehaanilisteks
-M52 karteripõhi, lisatud vaheseinad
-Töömaht: 2,5
-Surveaste: 8,8

Ülelaadimine:
-Holset HX40 Super, 62mm külma tiivikuga
-47mm wastegate
-3" väljalase
-70mm sisselasketorustik
-100x300x600mm vahejahuti
-50mm BOV
-VEMS v3.3
-Bosch 044 pump
-Siemens Deka pihustid, 680cc@3,5bar

Ülekanne ja veermik:
-Getrag GS7D36SG käigukast
-M20 hooratas ja starter
-325tdsA kardaan ja leevendi
-2,93 typ188 LSD
-e46 330i esipidurid
-e46 328i tagapidurid


Parimad tulemused:
400m kiirendus: 11,93@209; 60ft 2,25 (2015)
Düno: 330kW@7600rpm, 515Nm@5100rpm (2016)
1 km lõppkiirus: 273km/h (2016)
1 miili lõppkiirus: 304km/h (2016)
Audru ringiaeg: 1:30,9 (2017)

Autor:  Mardo [ 28.09.2008 17:46 ]
Teema pealkiri: 

no kohe mitte ei näe pilte :roll:

Autor:  colin [ 28.09.2008 18:47 ]
Teema pealkiri: 

just, pilte soovime... :badgrin:

Autor:  ivar [ 28.09.2008 20:25 ]
Teema pealkiri: 

Sry, serveri netiühendusega mingi jama hetkel.

Autor:  Mr.Drift [ 28.09.2008 22:29 ]
Teema pealkiri: 

Ise korra nägin neid pilte hommiku poole, päris huvitav aparaat tundub tulevat! :!:

Autor:  Mardo [ 29.09.2008 1:27 ]
Teema pealkiri: 

lae pildid www.imageshack.us ülesse ja saame vähemalt peale 1h pildi laadimsit teada mis toimub :-D

Autor:  ivar [ 29.09.2008 13:17 ]
Teema pealkiri: 

Nüüdseks paigaldatud ka õhufilter (AEM).
Pilt

Inercooler on 75x300x450 kärjega.
Pilt

Väljalaske kollektor. Siin pildil veel ehitusjärgus.
Pilt


Puudu on veel tootlikumad pihustid ja kütusepump. Pumba kohapealt pole veel kindel, kas paigaldada see kütusepaaki originaali asemele, või eraldi teiseks pumbaks. Originaal jääks sel juhul etteandepumbaks ja teine võimsam pump võtaks kütust reservuaarist.


Rohkem pilte jm materjali leiab siit.

Autor:  Raivo [ 29.09.2008 13:52 ]
Teema pealkiri: 

Väga positiivne, et ka kest ehk siis kere selle turbo ümber on väga vinks-vonks :)
Tavaliselt keeratakse juba surmale määratud raamile turbo külge.

Jõudu! :)

Autor:  Joel [ 29.09.2008 14:15 ]
Teema pealkiri: 

Kas see turbo ei ole liiga suur sellele mootorile? Piltide pealt tundub, et tegemist tänavasõiduautoga, aga GT40 sarnane turbo 2,2l töömahu juures viitaks justkui kiirendussuunitlusega masinale. Kas oled juba jõudnud proovida, mis pöördelt boost tekib?

Ilus auto ja tore projekt.

Autor:  Mardo [ 29.09.2008 15:12 ]
Teema pealkiri: 

miks ajasite kubatuuri vaid 2,2L peale, oleks ju vabalt 2,8L variant mõeldav?
Turbo järgi ütleks et otsite BANG boosti :-D
ehk sis midagi selle sarnast:
http://www.youtube.com/watch?v=ta_I3vF- ... re=related

väga cool ;)

Miks valisite Vanos mootori?

Autor:  mart154 [ 29.09.2008 16:23 ]
Teema pealkiri: 

Mardo kirjutas:
miks ajasite kubatuuri vaid 2,2L peale, oleks ju vabalt 2,8L variant mõeldav?


et surveaste normaalne oleks.

Autor:  marauder [ 29.09.2008 16:38 ]
Teema pealkiri: 

väga kjorralikult paistab tehtud olevat, kiitus :)

Autor:  Dc85 [ 29.09.2008 18:28 ]
Teema pealkiri: 

Lada liikus ju päris nobedalt. See kindasti palju palju kiiremini.
Auto on täitsa viisakas : )

Autor:  uq [ 29.09.2008 19:03 ]
Teema pealkiri: 

kas väljalaskekolle roostevaba?

Autor:  crisp [ 29.09.2008 19:03 ]
Teema pealkiri: 

Väga kena sooritus! Edu ja suuri hj nr'eid mis muud ikka soovida :)

1. leht 26-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/