Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 18:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 385 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 26  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.11.2008 19:00 
Eemal

Liitunud: 12.10.2008 23:13
Postitusi: 4
Asukoht: Talinn
Ma olen heas mõttes kade kuna endal jäi sarnane projekt ära!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.11.2008 22:20 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Raimo kirjutas:
Mis sisselase praegu on?


M50B25TU nukkvõll ja kollektor.
Nukk siis 228 kraadine ja 9mm tõusuga.
Kollektori kohta ütleks iseloomustuseks, et kanalid (runnerid) on üsna jämedad. Ümmargusele ristlõikele ümber arvestades tuleks siseläbimõõduks ~40mm.
M50B20 kollektori puhul ~35mm.
Bmw uuemad m52 ja m54 mootorid on kõik kitsamate kollektoritega.


Viimati muutis ivar, 20.07.2009 17:57, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.11.2008 23:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2006 19:04
Postitusi: 160
Tean seda kollektorite erinevust. Alumise otsa parandamiseks võid proovida M52 kollektorit aga ülemist otsa see kindlasti pärsib. Sisselaskenukaks kasutatakse tihti M50 (2,0 ja 2,5 peaks sama nukk vist olema) nukka. Rootslased teevad sellest omale ka väljalaskenukka.

_________________
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.11.2008 14:50 
Eemal

Liitunud: 10.11.2008 13:59
Postitusi: 2
Asukoht: EST
Lugesin ja uurisin, täiesti tore asi tundub olevat.
Stange istub ilusti IC ette v6i pidid midagi natuke ymber kah l6ikuma?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.11.2008 22:16 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
IC mahtus ilusti ära. Filtri jaoks tuli stanget natuke kohendada.

Tsiteeri:
Alumise otsa parandamiseks võid proovida M52 kollektorit aga ülemist otsa see kindlasti pärsib.


Mõttest käis läbi pigem M54 kollektor. 2,2L mootoriga e46 teeb sellega 170hj. Samas maksimaalne moment on 3500 rpm juures.

Mulle tundub, et kitsama kollektori puhul on vanosest rohkem kasu. Praegusel juhul nukkvõlli varane asend midagi tuntavat juurde ei anna.
Võibolla on põhjus seadistuses.

Vabalthingavana oli mootori iseloom umbes selline: kuni 4000 pöördeni püsib moment ühtlaselt madal. 5000 juures on suur momenditõus ja peale 6500 hakkab kiiresti langema.

Natuke võib aimu saada siit videost. Kolmas käik põhjagaasiga. Alates 4500 pöördest saavutab turbo rõhk 1bar ja püsib nii lõpuni.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.11.2008 23:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2006 19:04
Postitusi: 160
jah, bemmi uuemad mootorid ongi võimalikult ühtlase momendigraafikuga ehitatud.
ma ei tea kas m54 kollektor on bolt-on. kui ei ole siis m52 omaga kindlasti lihtsam proovida, see läheb 1:1'le.

kui "max power" huvitama hakkab, siis soovitan seda videot vaadata:
http://spiidfriik.tropicalhideout.net/f ... 0turbo.mpg

_________________
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.11.2008 22:40 
Eemal

Liitunud: 13.11.2008 21:35
Postitusi: 51
Asukoht: Viljandi-Tartu
Kas elektrooniline bc kah kasutuses või mitte.Kui mitte siis sellega saaksid kah spoolupi veits paremaks.

_________________
Lost but not forgotten


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.11.2008 17:15 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Hetkel ei ole, aga on plaanis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2008 0:02 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Kuna viimasel ajal ilmad suht talviseks muutund, siis põhjust auto garaazist välja ajamiseks enam eriti pole. Saab rahulikult vigadeparanduste ja uute aretistega tegeleda.

Mõõtsime rõhulangu kütusetorustikus pumbast kütuselatini. Tulemuseks 0,4bar ja seda 6mm sisemõõduga torustiku puhul. Väga hull vist ei ole?
Muidugi tootlikkuse mõõtmine annaks parema ülevaate, aga sellejaoks tuleb natuke sisselaset lahti harutada. (agarust ülearu ei ole, teeb selle ära hiljem kui mingil põhjusel lammutamiseks läheb :)).

Viimaste tegevuste käigus sai huvipärast vemsile uus firmware peale laetud. 1.0.73 asendus 1.1.44-ga.
Uue tarkvaraga muutus LCD aeglasemaks ja tühikäigumootori juhtimises on tehtud muudatusi. Jama selles, et enam ei õnnestu saavutada pehmet tühikäigupööredele langemist, mis eelmise tarkvaraga toimis. Pisiasi, aga kui kellelgi on sellekohaseid soovitusi, andke tulla.
Lisaks, mootori käivitused justkui natuke paranesid, muud hetkel ei oska öelda.

Tegelikult põhiline ajend programmi uuendamiseks oli boostgauge väljundi võimalus. Idee on bemmi ökomeeter panna turborõhku näitama (saab eraldi näidiku pealt kokku hoida :p).
Kahjuks erinevalt tahhomeetrist mõõdab see impulsside asemel sisendpinget, vähemalt tundub nii, sest konkreetse näidu asemel seier ainult tõmbles. Peab asja sügavamalt lahkama.

Kaamera oli käepärast, niiet väike (igav) videoklipp ka.
http://www.tecdoc.ee/ivar/bmw/vid/P1000347.avi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2008 0:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Just hiljuti tuli välja 1.1.47, kus peal terve hulk häid featuure (LCD "non-geek" mode :D, vehicle speed sensor, advance misc out, internal SD Card logging, warning beep jne). Hetkel ei ole kursis, kas LCD kiiruse kala likvideeriti või mitte.

Eelmistel oli mõni neist, aga mitte kõiki korraga.

EDIT: firmware package link ka http://kotisivu.dnainternet.net/sakrkor ... 47.ext.zip

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Viimati muutis Raceboy, 31.12.2008 0:20, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2008 0:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
See kütusekuluandur mõõdab pinget jah.

Praegu ei viitsi, aga võin sulle mõni päev "näitajad" otsida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2008 0:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Selle saaks boosti näidikuna tööle äkki kui MAP sensori signaali "varastada" ja mingi kaitse- ning võimendamisfunktsiooniga plokk vahele meisterdada. Sest prose sisendisse mingit X asja lambist ühendada ei ole vast mõtet. Lisaks teha näit kalibreeritavaks poteka vms näol.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2008 0:21 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Selle 1.1.47 just avastasin ka jah. Eriti mulle meeldib sealt warning beep funktsioon. Annab väikse kindlustunde, kui oled autoga aktsioonis ja ei jõua kõiki näitusid jälgida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2008 0:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kui saad järgi proovida, äkki annad teada, kas LCD on 1.1.47-ga ikka aeglasem? Ise ei jõua enne järgmise nädala keskpaika tegeleda kahjuks.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2008 0:36 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Peab ühe tagavara näidikuploki katsetamiseks hankima. Ehk annab sellega midagi ära teha. Tahhomeeter näiteks suutis ilusti rõhunäidikuna toimida.

Nagunii tuleb seal midagi ringi teha, et saaks ka 0-kiirusel näidu kätte. Praegu on nii, et kui spido signaali ei tule, siis viskab seieri nurga taha.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 385 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 26  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11