Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 25.04.2024 14:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 385 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.09.2008 19:29 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Väga lahe projekt.

_________________
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.09.2008 21:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
Ivar, mis osasid täpsemalt mootoris kasutasite? mis tuli M50, mis M52'lt jne?

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.09.2008 21:32 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Tänud positiivsete sõnade eest.

Turbo on natuke suur jah. Algselt oligi plaan 2,8 teha ja sellejärgi on ka turbo valitud. Võibolla vahetab väiksema vastu hiljem.
0,9 bar boosti sai korra proovitud ja see tuli kätte umbes 5000 pöörde kandis.

2,2-ks tegemisel mitu põhjust.
Esiteks see, et 2,8 liitriseid on tehtud päris palju ja 2,2 variant tundus huvitavam. (momendijaotus jms)
Teiseks, kubatuuri vähendamisega saab rohkem hj/l kohta sama vastupidavuse juures. Võistlusüritusi silmas pidades annab see autole rohkem potensiaali, kui klassijaotus soodne on.
Surveastet oli lihtsam alandada küll. 2,8l puhul pidanuks kasutama paksemat tihendit või vaheplaati. Praegusel juhul piisas kolbide töötlemisest.

Tsiteeri:
Miks valisite Vanos mootori?

Vanos sellepärast, et sama tippvõimsuse juures peaks saama rohkem madalapöörde momenti, võrreldes non-vanosega.

Tsiteeri:
kas väljalaskekolle roostevaba?

Jah.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.09.2008 21:33 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Mardo kirjutas:
Ivar, mis osasid täpsemalt mootoris kasutasite? mis tuli M50, mis M52'lt jne?


Kirjutan selle nimekirja esimesse posti mingiaeg.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.09.2008 22:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
tubli töö teil ikka ära tehtud ;)
jaksu teile!

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.09.2008 6:55 
Eemal

Liitunud: 15.10.2006 21:51
Postitusi: 92
Asukoht: Tallinn,lasnamägi
Väljalaske kolle meisterdasid ise või lasid kellegil teha?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.09.2008 19:57 
Eemal

Liitunud: 12.04.2005 21:30
Postitusi: 24
Asukoht: Jott
Er!k kirjutas:
Väljalaske kolle meisterdasid ise või lasid kellegil teha?

väljalaske kolle on jah ise meisterdatud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.09.2008 21:14 
Eemal

Liitunud: 07.02.2006 2:22
Postitusi: 175
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad
väga meeldiv, mis puudutab klassijaotust siis väga soodne pill ,sest seal mahub ta ilusasti klassi. Mis puudutab dragi siis no ei tea veel,aga keep up the good work ja ootame varsti ka esimesi jõunumbreid

_________________
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.10.2008 21:38 
Eemal

Liitunud: 09.10.2008 19:22
Postitusi: 28
Asukoht: Tallinn
hoia ikka asjaga kursis kuidas sul läheb seal autokallal,plaan endalgi siin turbiiniga mässama hakata siis saab küsida 8)

_________________
2.0T 4x4


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.10.2008 19:51 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Ükspäev avastasin, et kahevanosega bmw mootoritel on mingisugune tõsisem väljalaske nukkvõll, duration 244 kraadi. Mõte oli kasutada teda sisselaskenukana, mis m50tu mootoril originaalis on 228 kraadi.

Reaalsus oli aga selline, et suuremad kraadid on saavutatud klapi aeglasema avamisega. Nuki tipu teravus ja klapitõus sama, mis 228-sel.

Vasakul 228, keskel 244 ja paremal 240 kraadine m50-non-vanos sisselaskenukk. Nagu näha, on viimasel nuki profiil laiem kõrvalolevatest. Klapitõus ka suurem.
Pilt


Muidu auto hetkel sõidukorras, aga ootab siiani uusi pihusteid.
Originaalpihustid lõpevad 0,5bar rõhuga umbes 5000rpm juures. Pöörete piiraja on sätitud 5300 peale.

Korralikult vedava momendi vahemik on sellise kombinatsiooniga ainult ~1000rpm. Kui rõhk nulli keerata ja piiraja minema visata, oleks auto vist isegi kiirem. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.11.2008 15:37 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Kütusesüsteemi ümberehitus - tehtud.
Originaalpump täidab reservuaari ja 044 toidab Siemens 630cc pihusteid.
Anum mahutab 2 liitrit.
Pilt

Varuratta jaoks sai piisavalt ruumi jäetud.
Pilt

Kapotialune on hetkel selline.
Pilt
Pilt

Auto ise.
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.11.2008 17:00 
Eemal

Liitunud: 06.04.2008 16:46
Postitusi: 45
Mõnusalt "sleeperi" välimusega. Väliselt tagasihoidlik, aga tehnika poole pealt päris vihane. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.11.2008 18:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Kui jämedad need vasktorud seal bensu surveliinis ja tagasivoolus on?
Kas ei teki hetkekski kõhklust, küsides endalt: "Kas need kummivoolikud ikka püsivad vasktoru peal sedasi klambriga ühendades ja kas kummivoolik on ikka bensiin kestev jne." ?

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.11.2008 0:12 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Vasktorud on 8mm.
Voolikute kohapealt minul kõhklusi ei ole. Pole niisuguste ühendustega siiani probleeme olnud.

Tehasest on bmw-l samasugused voolikuühendused.

Mis alternatiivid muidu oleks?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.11.2008 1:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
ivar kirjutas:
Vasktorud on 8mm.
Voolikute kohapealt minul kõhklusi ei ole. Pole niisuguste ühendustega siiani probleeme olnud.

Tehasest on bmw-l samasugused voolikuühendused.

Mis alternatiivid muidu oleks?


8x1mm vasktoru, või 8mm sisemõõdult?
Vasktoru on pealt sile ja tegu on ikkagi surve all oleva vedelikuga, mina sellise ühenduse kestvuse peale kindel ei oleks.
Kahjuks ei oskagi öelda, kuidas sellise liitmiku korrektne nimetus eesti keeles oleks, kuid siin on hydroscandi selliste niplite nimekiri, loodan, et on abi:
http://www.hydroscand.com/catalogues/pr ... lingar.pdf

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 385 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11