murjam kirjutas:
Olen mitut turboga M50t timminud ja mõtlen, et kuidas neist rohkem jõudu saaks.
Mis jõude sa M50nest saada soovid? Selles mõttes et stock bemmi juppidega koostatud tihedas vähemalt 2.8 töömahuga M50 mootoirs tuleb ju vaid 1 bariga 500hp ära sh ka stock kaanetihendiga ja kusagil 650-700ni pushida pole mingi probleem kuid sealt edasi on probleem juba kepsus mitte kaanes
(Võimalik et eksin sest tegelikult olid ka pihustid otsas kui kepsud paindusid ja boost üle 250nese mapi läks ja segu läks lahjaks) Väidan seda sellele tuginevalt, et kui 2.8 M50 tegi 1.1 bariga 550hp mootorist ja siis seisis koos ka kuni 1.6 bariga mõistlikult kasutades (Rinkal suri, drifti kannatas) kuid Suurem probleem on pigem jahutusega kui bensiiniga sõita. Minumeelest on probleemiks nende juures see, et pannakse liiga väikseid turbosid peale. Hx40nega on 4k pealt 1bar aga vahet pole sest 3000 pealt on 0,3 ja ratas juba ringi. 7000ndega saagimist talub hommikust õhtuni ja õhtust hommikuni. 4000 pööret ikka mõnusalt sõidetavat ala on täiesti piisav. Kui nüüd täiesti stock 2.5L 10+ surveastmega M50nest rääkida siis 400hp bensiiniga ja tänavaautol ka hiina T3/T4ga on juba suht tore. Sotini teeb kenasti külksi kui mööda vaja sõita vms ja siit edasi pole niikuinii paljudel mune....või on liialt mõistust :D
Mida rohkem tagasi mõtlen nähtud autodele seda müstilisem tundub, et siin foorumis pani 1 härra TDSi turbo sellele mootorile
4-6tk neid ehk olnuks piisav.
Kui nüüd teemasse tagasi tulla siis julgen kahelda automaatkasti kasutatavuses drifti juures.....ma lihtsalt arvan, et see õli keeb peale kaht minutit kuid võin ka eksida....pole automaadi mees ja ei tea. Miski 2 siduriga robot manual oleks ehk OK aga arvan, et see käkiks päris paljud asjad ära sest driftis on pmt millisekundi küsimus kuna järgi lasta või gramm juurde vaja ja kui wheelspeed miskil põhjusel muutub olenemata gaasiasendist on asi veidi halb.