BMW e36 325i

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Derik
Postitusi: 56
Liitunud: 28.10.2006 15:08
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Derik »

Üks küsimus, võib-olla mitte kõige targem, aga kuidas on teie autode registreerimise ja ülevaatustega (küsimus kõigile kes on vabalthingavale turbo aretanud)? Kas kirjas on nad teil turbokad või vabalthingavad?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Miks selline küsimus, see peaks Eesti Vabariiki ja ARK-i tundes ju kohe selge olema, kuidas need autod arvel on.
Väikseks vihjeks sulle, et Eestis on kõik auto modifikatsioonid (ka spoilerid tegelikult) RANGELT KEELATUD JA RANGELT TAUNITUD!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sassu
Postitusi: 72
Liitunud: 06.04.2008 19:09
Asukoht: Keila/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Sassu »

Peale võimsuse kasvu ei muutu ju tegelt midagi. Passis pole ju kirjas kas on vabalthingav või turbokas.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Sassu kirjutas:Peale võimsuse kasvu ei muutu ju tegelt midagi. Passis pole ju kirjas kas on vabalthingav või turbokas.
Mootori sisse- ja väljalaskesüsteemi ümberehitamine on keelatud.
ivar
Postitusi: 398
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Jah, tehaseturbo mehed vist ei tohi rõhukellagi sisselaskesse ühendada..
8x1mm vasktoru, või 8mm sisemõõdult?
Vasktoru on pealt sile ja tegu on ikkagi surve all oleva vedelikuga, mina sellise ühenduse kestvuse peale kindel ei oleks.
Välismõõdult 8mm. Umbes kütusepaagi juurest mootorini voolab kütus originaaltorudes ja need on samas mõõdus.
Kui selgub, et on liiga väiksed, siis vahetab välja.

Muidu vasktorudel on plaanis otsad tömbiks teha, kui vastav töörist leida õnnestub. Nagu piduritorudel.

Niikauaks panen 2 klambrit vasktoru poolele. Peaks saama 2x suurema kindluse praegusega võrreldes :).
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Vasktoru ja kummivooliku ühendamisega seniajani 0 probleemi :)

Ei teinud otsi tömbiks, ega muud.

Kasutanud antud lahendust mitme auto puhul.

Ja kütusesüsteemi pole mõtet üledimensioneerida :) torude jämedus siis!
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

väga mõnus liikur, oskad äkki öelda mis jõudu sealt rattast tulla võib? :evil:
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

oleme nüüd ausad.kui üle 125kw on jõudu siis enam see erilist kedagi ei koti kuna üle selle kindlustus makse ei suurene.
Kasutaja avatar
TEH
Postitusi: 75
Liitunud: 12.07.2006 1:08
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas TEH »

Rommi kirjutas:oleme nüüd ausad.kui üle 125kw on jõudu siis enam see erilist kedagi ei koti kuna üle selle kindlustus makse ei suurene.
kas see piir mitte 142kw pealt ei jookse?
Audi S2 limo / Subaru Impreza GC8 JDM STI
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

125kw.vähemalt mina tean seda.ja siis kui üle 25a. vanune oled on ka see kindlustuse värk odavamam.
Sorry ot.
KillFrenzy
Postitusi: 110
Liitunud: 21.08.2005 14:17

Postitus Postitas KillFrenzy »

Veel ot. Enam pole seadusega võimsus klassid määratud ja iga kindlustsus selts otsustab ise mis KW'de pealt ta piiri tõmbab, osadel on jookseb viimane piir 160kw pealt.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Rommi kirjutas:oleme nüüd ausad.kui üle 125kw on jõudu siis enam see erilist kedagi ei koti kuna üle selle kindlustus makse ei suurene.
See piir on siiski 144 või 142kw tõesti.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

see kindlustuseteema on nüüd küll viimane asi mille üle diskuteerida.

väga :bb projekt. edasisi plaane ka on?
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction
ivar
Postitusi: 398
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Mõtteid on igasuguseid, aga ei teagi, kas neid kõiki teostada jõuab.
Näiteks hingamise osas tahaks katsetada erinevaid kombinatsoone (sl kollektor, nukad jms). Praegu lõpp veab väga hästi, aga alla 4000 rpm on mootor üsna uimane. 80-120 võttis 5. käiguga aega 16 sekundit :?.

Järgmise etapinda peaks süüte- ja kütusetabelid paika seadistama. Lisaks vaja mõned poolikud lahendused lõpuni viia.
Ehk jõuab enne talve ka ringrajal proovida.
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

Mis sisselase praegu on?
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction
Vasta