BMW e36 325i
Miks selline küsimus, see peaks Eesti Vabariiki ja ARK-i tundes ju kohe selge olema, kuidas need autod arvel on.
Väikseks vihjeks sulle, et Eestis on kõik auto modifikatsioonid (ka spoilerid tegelikult) RANGELT KEELATUD JA RANGELT TAUNITUD!
Väikseks vihjeks sulle, et Eestis on kõik auto modifikatsioonid (ka spoilerid tegelikult) RANGELT KEELATUD JA RANGELT TAUNITUD!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jah, tehaseturbo mehed vist ei tohi rõhukellagi sisselaskesse ühendada..
Kui selgub, et on liiga väiksed, siis vahetab välja.
Muidu vasktorudel on plaanis otsad tömbiks teha, kui vastav töörist leida õnnestub. Nagu piduritorudel.
Niikauaks panen 2 klambrit vasktoru poolele. Peaks saama 2x suurema kindluse praegusega võrreldes .
Välismõõdult 8mm. Umbes kütusepaagi juurest mootorini voolab kütus originaaltorudes ja need on samas mõõdus.8x1mm vasktoru, või 8mm sisemõõdult?
Vasktoru on pealt sile ja tegu on ikkagi surve all oleva vedelikuga, mina sellise ühenduse kestvuse peale kindel ei oleks.
Kui selgub, et on liiga väiksed, siis vahetab välja.
Muidu vasktorudel on plaanis otsad tömbiks teha, kui vastav töörist leida õnnestub. Nagu piduritorudel.
Niikauaks panen 2 klambrit vasktoru poolele. Peaks saama 2x suurema kindluse praegusega võrreldes .
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
Mõtteid on igasuguseid, aga ei teagi, kas neid kõiki teostada jõuab.
Näiteks hingamise osas tahaks katsetada erinevaid kombinatsoone (sl kollektor, nukad jms). Praegu lõpp veab väga hästi, aga alla 4000 rpm on mootor üsna uimane. 80-120 võttis 5. käiguga aega 16 sekundit .
Järgmise etapinda peaks süüte- ja kütusetabelid paika seadistama. Lisaks vaja mõned poolikud lahendused lõpuni viia.
Ehk jõuab enne talve ka ringrajal proovida.
Näiteks hingamise osas tahaks katsetada erinevaid kombinatsoone (sl kollektor, nukad jms). Praegu lõpp veab väga hästi, aga alla 4000 rpm on mootor üsna uimane. 80-120 võttis 5. käiguga aega 16 sekundit .
Järgmise etapinda peaks süüte- ja kütusetabelid paika seadistama. Lisaks vaja mõned poolikud lahendused lõpuni viia.
Ehk jõuab enne talve ka ringrajal proovida.