Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 23:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 385 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 26.09.2008 22:27 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Pilt


Tehniline osa, alates 08.2018

Mootor:
-M50B25TU plokk ja plokikaas
-M50B25TU 75mm väntvõll
-M50B25 Ø84mm kolvid, madalamaks töödeldud
-M50B25 135mm kepsud
-270kraadi@0,1mm nukad
-M50TU on-off vanos
-M50 sisemised ja välimised klapivedrud
-M60 vedrutaldrikud
-M52 hüdrotõukurid, tehtud mehaanilisteks
-M52 karteripõhi, lisatud vaheseinad
-Töömaht: 2,5
-Surveaste: 8,8

Ülelaadimine:
-Holset HX40 Super, 62mm külma tiivikuga
-47mm wastegate
-3" väljalase
-70mm sisselasketorustik
-100x300x600mm vahejahuti
-50mm BOV
-VEMS v3.3
-Bosch 044 pump
-Siemens Deka pihustid, 680cc@3,5bar

Ülekanne ja veermik:
-Getrag GS7D36SG käigukast
-M20 hooratas ja starter
-325tdsA kardaan ja leevendi
-2,93 typ188 LSD
-e46 330i esipidurid
-e46 328i tagapidurid


Parimad tulemused:
400m kiirendus: 11,93@209; 60ft 2,25 (2015)
Düno: 330kW@7600rpm, 515Nm@5100rpm (2016)
1 km lõppkiirus: 273km/h (2016)
1 miili lõppkiirus: 304km/h (2016)
Audru ringiaeg: 1:30,9 (2017)


Viimati muutis ivar, 31.10.2018 0:42, muudetud 16 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.09.2008 17:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
no kohe mitte ei näe pilte :roll:

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.09.2008 18:47 
Eemal

Liitunud: 12.02.2008 14:21
Postitusi: 223
Asukoht: Tallinn
just, pilte soovime... :badgrin:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.09.2008 20:25 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Sry, serveri netiühendusega mingi jama hetkel.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.09.2008 22:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.02.2007 23:09
Postitusi: 17
Ise korra nägin neid pilte hommiku poole, päris huvitav aparaat tundub tulevat! :!:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.09.2008 1:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
lae pildid www.imageshack.us ülesse ja saame vähemalt peale 1h pildi laadimsit teada mis toimub :-D

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.09.2008 13:17 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Nüüdseks paigaldatud ka õhufilter (AEM).
Pilt

Inercooler on 75x300x450 kärjega.
Pilt

Väljalaske kollektor. Siin pildil veel ehitusjärgus.
Pilt


Puudu on veel tootlikumad pihustid ja kütusepump. Pumba kohapealt pole veel kindel, kas paigaldada see kütusepaaki originaali asemele, või eraldi teiseks pumbaks. Originaal jääks sel juhul etteandepumbaks ja teine võimsam pump võtaks kütust reservuaarist.


Rohkem pilte jm materjali leiab siit.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.09.2008 13:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2004 16:53
Postitusi: 56
Asukoht: tallinn
Väga positiivne, et ka kest ehk siis kere selle turbo ümber on väga vinks-vonks :)
Tavaliselt keeratakse juba surmale määratud raamile turbo külge.

Jõudu! :)

_________________
TDI power 500NM


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.09.2008 14:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
Kas see turbo ei ole liiga suur sellele mootorile? Piltide pealt tundub, et tegemist tänavasõiduautoga, aga GT40 sarnane turbo 2,2l töömahu juures viitaks justkui kiirendussuunitlusega masinale. Kas oled juba jõudnud proovida, mis pöördelt boost tekib?

Ilus auto ja tore projekt.

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.09.2008 15:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
miks ajasite kubatuuri vaid 2,2L peale, oleks ju vabalt 2,8L variant mõeldav?
Turbo järgi ütleks et otsite BANG boosti :-D
ehk sis midagi selle sarnast:
http://www.youtube.com/watch?v=ta_I3vF- ... re=related

väga cool ;)

Miks valisite Vanos mootori?

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.09.2008 16:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Mardo kirjutas:
miks ajasite kubatuuri vaid 2,2L peale, oleks ju vabalt 2,8L variant mõeldav?


et surveaste normaalne oleks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.09.2008 16:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2006 10:37
Postitusi: 155
Asukoht: Kuressaare
väga kjorralikult paistab tehtud olevat, kiitus :)

_________________
Aitan Ebay'st asjade tellimisega või maksmisega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.09.2008 18:28 
Eemal

Liitunud: 29.08.2005 19:56
Postitusi: 259
Lada liikus ju päris nobedalt. See kindasti palju palju kiiremini.
Auto on täitsa viisakas : )


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.09.2008 19:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.09.2006 15:36
Postitusi: 171
kas väljalaskekolle roostevaba?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.09.2008 19:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
Väga kena sooritus! Edu ja suuri hj nr'eid mis muud ikka soovida :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 385 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11