Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 07.05.2024 19:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 385 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 26  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2009 17:14 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Ega jah, hommikul Tartu mnt-lt avanev vaade oli selline: :)
Pilt


Paar videot:
teine
viies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2009 17:51 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
Väga hea tulemus , lõppkiirus on ikka raju. Ise mõtlesin et enda 178.5 on juba päris hea , aga näe nii mõnigi sõitis selle veel üle 8)

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2009 20:56 
Eemal

Liitunud: 11.12.2005 2:29
Postitusi: 35
mul ka möned videod su sõitudest
http://www.youtube.com/watch?v=B1KynLfhwgI vs s2
http://www.youtube.com/watch?v=Slho_qnERP4 vs e30
http://www.youtube.com/watch?v=tCNvt0DzInc vs corvette


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.05.2009 20:08 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Katkumise probleemiga pole siiani päris selgust, mis seda põhjustab. Peale sr-i seisis auto nädal aega ja pärast seda toimis mõne aja tõrgeteta. Mingist hetkest hakkas jälle jamama, aga mitte eriti tihti.
Esimene kahtlus langes kütterõhu regulaatorile. Prooviks läks opeli regulaator peale, aga see ei aidanud.
Sai natuke konsulteeritud Mihkliga, kes suunas tähelepanu küünaldele. Küünlad võivad tõesti valed olla, kuid samas ma ei mõista, et kui küünal antud mootorile ei sobi, siis miks ta koguaeg ei tõrgu.
Kui nüüd järgi mõtlema hakata, siis tundub, et põhiliselt on probleem ilmutand ennast peale pikemat maanteesõitu. Kas lahja seguga kruiisimine võib küünaldele kuidagi halvasti mõjuda?

Pildil küünal, mis maha keeratud peale maanteesõitu.
Pilt
Tegemist NGK BKR6E-ga.
Praeguseks läksid samad küünlad peale tagasi. Maanteesegu keerasin rikkamaks, nüüd hoiab lambda näit 0,9 -1,0 (enne oli 1,0-1,1). Eks näis, kas muutub midagi.

Vahepeal on auto saanud suurema kliimaversiooni radika. Sinna külge läks elektrivent.
Garaasis ootavad veel 34mm WG ja 2 diffrit. Miilisõiduks läheb alla 2,93 ülekandega differ. Peale seda 3,15 LSD.

Ahjaa, boosti näidik praeguse seisuga töötab :). Vemsi map sensor on hetkel kalibreeritud nii, et atmosfäärirõhul näitab 50kPa. Vastavalt sellele on siis ka tabelirõhud jms muudetud. Logi vaatamisel peab nüüd arvestama, et õige väärtus on 2x suurem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.05.2009 22:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Mis süütepoolid sul on ja palju laadimisaeg on?
Pakun, et säde kustub ära boosti all.
Omal oli selline probleem ja 0.1ms võrra pikem ladimisaeg oli piisav, et probleemi enam ei esineks.

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.05.2009 22:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
Kui pikalt rõhu all siis küünal kuumeneb üle ja enam ei toimeta nii nagu peab. Mina kahtlustaks samuti küünlaid. Mis astmega küünlad originaalis on? Hetkel jäi 6 silma, proovi 7 versiooni. Küünal õnneks üks odavamaid asju mis jamada võib ja sinu motol pole neid raske vahetada.

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.05.2009 22:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ma prooviks ka 7-t. Mis laadeaega sa poolidel kasutad?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.05.2009 0:47 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Laadimisaeg on olenevalt rõhust 1,41 - 1,98.
Haapsalus endaarust proovisin suuremat laadeaega, midagi paremaks sellest ei muutund. Praegu millegipärast logist seda kohta üles ei leia. Võibolla panin mööda millegagi ja laadeaeg ei suurenenudki. Peab uuesti vaatama seda asja.

Paar päeva tagasi läksid peale Bosch-i süütepoolid. Enne seda olid BREMI-d.

Ps.
Kas kusagilt saab tõmmata vemsloggeri, mis 1.1.47 logi õigesti näitab?
Mul praegu vemslogger 1.25 ja sellega on mõned numbrid täitsa mööda (dwell, dutycycle, lambdatarget).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.05.2009 5:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Ei tea, kuidas bemmi poolidega on, kuid audi 1.8T COPidega oli mul laadeaeg 2.8ms, nüüd on High Output poolid ja laadeaeg 5.4ms.

edit: Kui tegu oleks liika kuumade kyynaldega, oleks portselanid juba silindri kukkund. Ma vahetasin omal NGK 8 kyynlad Denso IK31 kyynalde vastu, kuid probleem jäi endiselt. 0.1ms pikem laadimisaeg t6i lahenduse.

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Viimati muutis mulk, 14.05.2009 14:41, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.05.2009 8:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kas sa MegaLog Viewerit ei taha kasutada? See on hoopis teisest puust programm, VEMSLogger on vga algeline.

Tegelikult töötavad Audi passiivpoolid kenasti 2.5ms laadeajaga, aktiivpoolidel lühendab üle 2ms aeg juba eluiga.

Ise olen M50 poolidel kasutanud 2-2.5ms, pole rohkem vaja olnud.

Laadeajaga kehtib reegel, et kasuta nii palju kui vaja, aga nii vähe kui võimalik :)

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.05.2009 10:25 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Eile sai käidud piibe mnt-l natuke proovimas ja seadistamas.

Tuli välja, et MBC ei tööta päris nii nagu peaks. Kui nupust peale keerata, siis alguses tõuseb rõhk ilusti üles, kuid seejärel hakkab vajuma.
Edit: hiljem selgus, et viga ei ole MBC-s.

34mm WG-st hetkel mingit tolku pole, ilmselt seetõttu, et flantsi ava on ikka 30mm. Ei viitsind seda kohe ümber tegema hakata.

Kolmanda käiguga kiirendades tuleb kohati väike vibra sisse. Sageduselt viitaks justkui kardaanile. Auto alt katsudes midagi otseselt läbi ei tundunud olevat.

Diffri ülekanne on nüüdsest 3,15 asemel 2,93. Teise käiguga läheb nüüd spidokas peaaegu 120-ni. Kolmandaga pea 180-ni. 2,2l mootori jaoks selgelt liiga kiire. Paigaltstartimine muutus veel vaevalisemaks.
Selle eest teoreetiline lõppkiirus peaks olema 285 kandis 7300rpm piirajaga.

Video - kolmas käik ja 1,4 bar rõhku.
Boostgauge näitab absoluutskaalas, 10 vastab atmosfäärirõhule.
Siin on veel mõned klipid.


Viimati muutis ivar, 20.07.2009 18:16, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2009 18:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
kas tahhoka signaal on ajust võetud? jube "jäik" näeb välja.. :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2009 18:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Miq kirjutas:
kas tahhoka signaal on ajust võetud? jube "jäik" näeb välja.. :?


Mis mõttes jäik? Minu meelest täiesti tavaline tahhomeeter ja selle liikumine....

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2009 19:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.10.2008 15:29
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
veidi jõnksutab küll nagu aga niipalju kui olen BMW baranka taga olnud siis kõigil nii :S


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.05.2009 21:09 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
See on ilmselt tahhoka viga, sest tehase ajuga tegi samamoodi. Tegelikult peaks ikka sujuvalt liikuma.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 385 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 26  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 59 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11