Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 05.05.2024 10:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 385 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 30.04.2012 17:33 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Tsiteeri:
12,3 on nagu päris hea aeg juba... Päris kenasti sai minema ka stardis. LSD nüüd siis? Jõudu ei avalda? :)

LSD jah. Jõudu ei tea. Loodetavasti rohkem kui varem. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 14.07.2012 20:48 
Eemal

Liitunud: 29.08.2005 19:56
Postitusi: 259
Õnnitlused! Tubli töö Tartus. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 16.07.2012 19:46 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
MRT Drag Challenge

Ei tulnud küll häid aegu ja lõpuks otsustas ka difri kinnitus järgi anda, kuid õnnega pooleks sai kõik vastased alistatud :). Parimaks jäi esimene sõit külma rehviga, aeg 12,6@200 ja 60ft 2,45.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 16.07.2012 20:37 
Eemal

Liitunud: 07.11.2009 17:48
Postitusi: 103
Asukoht: FINLAND
ivar kirjutas:
MRT Drag Challenge

Ei tulnud küll häid aegu ja lõpuks otsustas ka difri kinnitus järgi anda, kuid õnnega pooleks sai kõik vastased alistatud :). Parimaks jäi esimene sõit külma rehviga, aeg 12,6@200 ja 60ft 2,45.


6nnitlused esimese koha ja kleepuva t-särgi puhul... järgmine kord lähed tynni ka:D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 17.07.2012 0:06 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Kle.väga hea - pisik hakkab sisse juba tulema jahh ??? :-D Palju õnne igatahes :bb

_________________
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 29.07.2012 23:40 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Speedest 1000eur ja Nightrace

Kilomeetrilt tuli 260 ja koht C klassi neljas (roolis Siim).
Kiirenduses parim 12,07@202, mis ei olnud piisavalt hea, et Porschele finaalis pinget pakkuda. 60 jalga ei tea, aga tundus et päeva õnnestunuim start ei olnud.
Üritus oli lahe ja auto pidas pika tööpäeva ilusti vastu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 30.07.2012 8:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Väga tugevad tulemused!

See Porsche sõitis eelmisel aastal Pärnus suht lõdvalt 11.2, ja seekord ta igas sõidus pidurdas enne finišit (hääle järgi oli kuulda) nii et ära põe liialt. Lisaks polnud tal Tiptronic kastiga võimalust eriti stardis mootorit välja suretada vms.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 30.07.2012 21:27 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Ega Porsche suhtes midagi eriti lootnudki, häiris rohkem et 11s jälle tulemata jäi.
Samas kilomeetri tulemusega olen väga rahul, madalama rõhuga sai varasem kiirus selgelt ületatud.
http://www.youtube.com/watch?v=FJ8n8424Xus


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 30.07.2012 22:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
ivar kirjutas:
Samas kilomeetri tulemusega olen väga rahul, madalama rõhuga sai varasem kiirus selgelt ületatud.
http://www.youtube.com/watch?v=FJ8n8424Xus



Kilomeetri tulemus on muidugi ülikõva, meenutaks et nt 2007 1000 EUR Race'il sai Liidemann oma ülelaetud Viper GTS'il tulemuseks 257 km/h ja Viljar 300 ZX'il (turbo+nitro) 268 km/h. http://www.speedest.ee/spd/index.php/et ... sed?y=2007

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 19.09.2012 23:21 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Mõned klipid viimaselt Nightrace kiirenduselt.

Hetkeseis: auto muidu toimib, aga 5. silindris on kompressioon lahja võitu, ehk siis tuleb talvel jälle lammutada veidi. Tulemas on elektrooniline rõhu reguleerimine, mis peaks aitama boosti ühtlasena hoida. Viimasel ajal oli probleemiks, et rõhku peale keerates kukkus lõpp ära.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 19.02.2013 22:45 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Tuli välja, et viienda kolvi ülemine rõngas katki. (kasutusel Goetze rõngad)
Muu osa kõik korras.

Uueks hooajaks saab auto S52US mootori nukad ja kaotab ehk veidi kaalu.
Proovime parandada jahutust ja pidureid, et masin ka kurvilisel teel natuke aega sõidetav oleks.
Rajasõiduga seoses hüdroka tiksumine - kas M50 mootori puhul põhjus õli viskoossuses või pigem puudulikus kätte saadavuses?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 19.02.2013 22:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
Rajasõiduga seoses on tegu ikka pigem puudulikus õli kättesaamises vist. Näiteks S50B30 mootoril on õlivõttur samasugune nagu M50-nel ja rajal samuti probleemid. Samas S50B32-hel on karter nats teine ja oli võetakse mitmest kohast ;) sellega seoses on kadunud ka õlitus probleemid rajal.
Tee alustuseks karterisse vaheseinad mis raskendavad kurvides ja pidurdades õli põgenemist püüduri eest :-D

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 20.02.2013 2:37 
Eemal

Liitunud: 05.07.2011 22:23
Postitusi: 9
Võivad mõlemad variandid olla. Nt ringrajal ühesuguseid mootoreid kasutavad osad autod tiksuvad, teised aga mitte. Ainsaks nähtavaks erinevuseks tundub olema õli. Sealjuures on mootorid üldiselt enamusel remonditud.

Aga pikemaid (45min) sõite tegevad Soome XtremeRace 325 klassi autodest tiksuvad enamus sõidu lõpuks.

Muidugi kui slikkidega sõitmiseks läheb, siis tee karterisse vaheseinad. Muidu targemad mehed seda eriti vajalikuks ei pea. Proovi ehk esialgu nt teise viskoossusega õli.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 20.02.2013 9:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
kui neil s50 nega see asi sarnane on siis pikendaks mina hoopis õlijalga......see ei võta just kuigi madalalt......viimane mõõtmine näitas, et kuni 1,5L jääb selle alla õli....teiseks võiks turbost õli tagasivool asuda võtturi pool mitte ees (kus ta sinu autol on ma ei tea)
Loomulikult sees max norm ja salongis ka surve kell, siis näed ära drastilisemad surve muutused mis viskoossuse langedes tekivad või kurvis puudu jäädes end ilmutavad.....rinkal seda ise jälgida muidugi keeruline :-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 20.02.2013 20:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
osadel kelladel on kriitilise piiri jaoks alarm ka olemas ;)
Haltech'iga saab kindlast sellist näitajat logida ka, õige andur vaja ainult.

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 385 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 41 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11