Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 05.05.2024 10:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 385 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 26  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i - ivar
PostitusPostitatud: 21.11.2011 0:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
Kubatuuri muutus kuhupoole? Mis juppidega?

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i - ivar
PostitusPostitatud: 21.11.2011 21:41 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Ülespoole tõenäoliselt. Täpsemalt pole veel kindel.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 01.04.2012 22:47 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Pordid sai kergelt üle käidud.
Pilt

Sisselaske klapid tegi treial õhemaks.
Pilt

Plokki läks originaal väntvõll, kepsud vahetusid lühemate vastu, kolvid jäid samad.
Kui kõik sujub, saab lähiajal hääled sisse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 02.04.2012 1:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Miks sa lühemad kepsud panid? Üsna teatud, asi et pikema kepsuga on silindri külgseinale mõjuv jõud väiksemad


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 02.04.2012 12:17 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Lühem keps ilmselt surveastme alandamiseks ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 02.04.2012 20:09 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Lühemad kepsud, kuna kolvikäik pikem. Mootor on nüüd auto nimetusele kohaselt 2,5 liitrine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 02.04.2012 20:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
kepsu pikkus ei muuda kolvikäiku. ainult teeb kubatuuri suuremaks selle arvelt et vähendab surveastet.
et muuta kolvikäiku pikemaks (stroker) tuleb pikema käiguga vänt panna. (diisli vänt?). ja et kolvid "üle ääre" ei käiks, siis tuleb ka lühem keps
panna. volksudel pannakse diisli vänt teinekord ka vanade kepsudega, et surveastet kõrgemaks saada ja teinekord võetakse natukene kolvi pealt maha, kui liialt sai. ja arvestatakse siis ka sellega et enam nii kõrgeks pöördeid ei aja.

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 02.04.2012 20:44 
Eemal

Liitunud: 01.06.2006 17:28
Postitusi: 84
kilplane kirjutas:
kepsu pikkus ei muuda kolvikäiku. ainult teeb kubatuuri suuremaks selle arvelt et vähendab surveastet.
et muuta kolvikäiku pikemaks (stroker) tuleb pikema käiguga vänt panna. (diisli vänt?). ja et kolvid "üle ääre" ei käiks, siis tuleb ka lühem keps
panna. volksudel pannakse diisli vänt teinekord ka vanade kepsudega, et surveastet kõrgemaks saada ja teinekord võetakse natukene kolvi pealt maha, kui liialt sai. ja arvestatakse siis ka sellega et enam nii kõrgeks pöördeid ei aja.

Kepsu pikkus ehk lihtsamalt öeldes põlemiskambri maht ei muuda mootori kubatuuri.

ivar kirjutas:
Lühemad kepsud, kuna kolvikäik pikem. Mootor on nüüd auto nimetusele kohaselt 2,5 liitrine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 02.04.2012 23:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
ärge ajage asja segaseks, eelmine mootor minuteada ~2,2L ehk sis
2L vända, pika kepsu ja 2,5L mootori plokiga milles 84mm kolvid.
2L plokis on 74mm kolvid.

...praegune mootor aga täies ulatuses 2,5L ehk 2,5L plokk, vänt ja
tehase mõõdus keps 135mm nagu tehasest B25 mootoritele panid.

Ivar parandab kui mööda panin aga nii sain mina aru.
Ei keps muuda kubatuuri kuhugipoole, kolvikäik ikkagi sõltub
väntvõllist.

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 02.04.2012 23:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Ja suurem väntvõlli raadius = suurem moment :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 10.04.2012 20:54 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Läks käima. Momendi kasv on täitsa tuntav, vähemalt madalatel pööretel.
Oma osa on ka ehk kompressioonil, mis tihedamate klappide ja veidi kõrgema surveastme tõttu on pisut suurenenud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 22.04.2012 21:22 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Väike klipp eilsest: http://www.youtube.com/watch?v=OHTAFR3CfnI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 23.04.2012 9:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
palju teil rõhu oli peale keeratud ja kus piiraja?

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 23.04.2012 18:41 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
1,2 ja 7500.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 29.04.2012 16:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
12,3 on nagu päris hea aeg juba... Päris kenasti sai minema ka stardis. LSD nüüd siis? Jõudu ei avalda? :)

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 385 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 26  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 60 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11