Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 23:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 385 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.11.2008 10:18 
Eemal

Liitunud: 28.10.2006 15:08
Postitusi: 56
Asukoht: Tartu
Üks küsimus, võib-olla mitte kõige targem, aga kuidas on teie autode registreerimise ja ülevaatustega (küsimus kõigile kes on vabalthingavale turbo aretanud)? Kas kirjas on nad teil turbokad või vabalthingavad?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.11.2008 10:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Miks selline küsimus, see peaks Eesti Vabariiki ja ARK-i tundes ju kohe selge olema, kuidas need autod arvel on.
Väikseks vihjeks sulle, et Eestis on kõik auto modifikatsioonid (ka spoilerid tegelikult) RANGELT KEELATUD JA RANGELT TAUNITUD!

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.11.2008 14:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2008 19:09
Postitusi: 72
Asukoht: Keila/tln
Peale võimsuse kasvu ei muutu ju tegelt midagi. Passis pole ju kirjas kas on vabalthingav või turbokas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.11.2008 14:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Sassu kirjutas:
Peale võimsuse kasvu ei muutu ju tegelt midagi. Passis pole ju kirjas kas on vabalthingav või turbokas.


Mootori sisse- ja väljalaskesüsteemi ümberehitamine on keelatud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.11.2008 15:11 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Jah, tehaseturbo mehed vist ei tohi rõhukellagi sisselaskesse ühendada..

Tsiteeri:
8x1mm vasktoru, või 8mm sisemõõdult?
Vasktoru on pealt sile ja tegu on ikkagi surve all oleva vedelikuga, mina sellise ühenduse kestvuse peale kindel ei oleks.


Välismõõdult 8mm. Umbes kütusepaagi juurest mootorini voolab kütus originaaltorudes ja need on samas mõõdus.
Kui selgub, et on liiga väiksed, siis vahetab välja.

Muidu vasktorudel on plaanis otsad tömbiks teha, kui vastav töörist leida õnnestub. Nagu piduritorudel.

Niikauaks panen 2 klambrit vasktoru poolele. Peaks saama 2x suurema kindluse praegusega võrreldes :).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.11.2008 15:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Vasktoru ja kummivooliku ühendamisega seniajani 0 probleemi :)

Ei teinud otsi tömbiks, ega muud.

Kasutanud antud lahendust mitme auto puhul.

Ja kütusesüsteemi pole mõtet üledimensioneerida :) torude jämedus siis!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2008 0:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
väga mõnus liikur, oskad äkki öelda mis jõudu sealt rattast tulla võib? :evil:

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2008 0:53 
Eemal

Liitunud: 14.01.2008 23:34
Postitusi: 195
Asukoht: Tallinna lähistel.
oleme nüüd ausad.kui üle 125kw on jõudu siis enam see erilist kedagi ei koti kuna üle selle kindlustus makse ei suurene.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2008 9:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.07.2006 1:08
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn
Rommi kirjutas:
oleme nüüd ausad.kui üle 125kw on jõudu siis enam see erilist kedagi ei koti kuna üle selle kindlustus makse ei suurene.


kas see piir mitte 142kw pealt ei jookse?

_________________
Audi S2 limo / Subaru Impreza GC8 JDM STI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2008 11:48 
Eemal

Liitunud: 14.01.2008 23:34
Postitusi: 195
Asukoht: Tallinna lähistel.
125kw.vähemalt mina tean seda.ja siis kui üle 25a. vanune oled on ka see kindlustuse värk odavamam.
Sorry ot.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2008 12:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.08.2005 14:17
Postitusi: 110
Veel ot. Enam pole seadusega võimsus klassid määratud ja iga kindlustsus selts otsustab ise mis KW'de pealt ta piiri tõmbab, osadel on jookseb viimane piir 160kw pealt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2008 12:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Rommi kirjutas:
oleme nüüd ausad.kui üle 125kw on jõudu siis enam see erilist kedagi ei koti kuna üle selle kindlustus makse ei suurene.


See piir on siiski 144 või 142kw tõesti.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2008 21:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2006 19:04
Postitusi: 160
see kindlustuseteema on nüüd küll viimane asi mille üle diskuteerida.

väga :bb projekt. edasisi plaane ka on?

_________________
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.11.2008 15:25 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Mõtteid on igasuguseid, aga ei teagi, kas neid kõiki teostada jõuab.
Näiteks hingamise osas tahaks katsetada erinevaid kombinatsoone (sl kollektor, nukad jms). Praegu lõpp veab väga hästi, aga alla 4000 rpm on mootor üsna uimane. 80-120 võttis 5. käiguga aega 16 sekundit :?.

Järgmise etapinda peaks süüte- ja kütusetabelid paika seadistama. Lisaks vaja mõned poolikud lahendused lõpuni viia.
Ehk jõuab enne talve ka ringrajal proovida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.11.2008 17:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2006 19:04
Postitusi: 160
Mis sisselase praegu on?

_________________
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 385 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11