Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 13:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 385 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 26  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.03.2009 22:14 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Tsiteeri:
Tegelikult toimib launch control boosti tekitamisega kõige paremini 4v mootoril umbes 30 kraadi tagasi keerates, segu sõltuvalt mootorist rikastades ja ilma paugutamata Smile Paigalseistes boosti vabalt 1 bar.

Hea teada. 15 kraadi retard'i panin lambist, ei olnud eriti ettekujutust, mis numbrid seal käima peaksid ja mis täpselt toimuma hakkab.
Korralikust summutist on natuke kahju, aga ehk annab veel parandada.

Samas ei ole halba ilma heata. Tundus, et ilma vaigistita on autol nagu jõudu nõks rohkem, seega uus väljalase tuleb kindlasti vabam.
GPS-ga oleme eelnevalt mõningaid mõõtmisi teinud, saab hiljem võrrelda.

Kollektoriga juhtus ka väike äpardus.
Soojuspaisumistel on ikka tugevad jõud. Valmistamise käigus sai wg torustik fikseerimiseks 3nda silindri toru külge keevitatud ja nii ta lõpuks jäigi. Nüüd on aga keevis sealt niimoodi lahti rebitud, et auk on järgi:
Pilt


Edit:
GPS tulemused kah:
60feet - 3,4s@44km/h
1/4mile - 14,7s@173km/h
0-100 - 7,1s
80-120 - 3,3s
100-200 - 11,5s

Stardihetk tundub olevat kuidagi valesti arvestatud, 60feet aeg peaks parem olema kuiva teekatte puhul.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2009 23:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.05.2006 14:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tallinn, Vigala
60ft kiirus võiks ka parem olla tegelikult

_________________
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2009 23:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Kui see 1/4m lõppkiirus on reaalne siis juba täitsa kobe tänavasõidu auto :)

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2009 18:43 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
TõnuriCCE kirjutas:
60ft kiirus võiks ka parem olla tegelikult

Ma vaatasingi rohkem sellejärgi, et 60ft kiiruse kohta on aeg natuke palju. Muidugi ilm oli suht jahe ja rehvid ka mitte just kõige värskemad, võibolla ehk ongi reaalsed need numbrid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2009 15:22 
Eemal

Liitunud: 12.06.2006 8:18
Postitusi: 53
173km/h lõppkiirus lubab hea pidamise puhul 13s algust sõita. :)
14.7 on selline tühjaks loobitud stock 325i aeg.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2009 16:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Hea pidamisega sõitsin ma 176 km/h lõppkiirusega 12.7s. Hea pidamine tähendas 60ft aega 1,8s-1,9s

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2009 16:26 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Ivar, kell läks ikka 1+ sek varem käima. Kasvõi 0.7G kiirendus on 2.3 sek @ 60 km/h.

Üritustel saad vaadata 200 m vaheaega. Peaks olema 8.x @ 130+

Kui palju kaalub?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2009 1:07 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Tühimass on paberite järgi 1330kg. Peale summuti keskosa pole midagi kaalukat autost välja visatud. Hinnanguliselt võiks kaal siis antud numbrist paarkümmend kilo suurem olla.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2009 16:11 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Väljalase on nüüdseks kokku lapitud. Summuti koosneb ühest otse-läbi resonaatorist, tühjast tagumisest pütist ja 70mm torust mis neid ühendab.
Müra poolest on tulemus üllatavalt hea. Tühikäigul kumiseb veidi, kuid maanteesõidul midagi häirivat salongi ei kosta.

Pilt
Pilt


Minek läks autol tõepoolest paremaks. Tuleb välja, et vabama väljalaskega ei suuda pisike audi WG klapp enam piisavalt heitgaase läbi lasta ja rõhk tõuseb pöörete kasvades 1,4 barini. WG baasrõhk on 1,1 bar.
Enne:
Pilt

Nüüd:
Pilt

Antud graafikud on tehtud kolmanda käiguga. Nagu näha, jõuab rõhk 1bar-ni 4200rpm juures.
Teise käiguga 5000rpm kandis:
Pilt

Kui pöördeid powerband alas hoida (4500-7300rpm), siis spoolib üsna kiiresti. Teise käiguga 5000 pealt järsult põhja vajutades käivad rattad sekundi järel juba tühja. Praegusel hetkel väiksemat turbot veel ei igatse :).

Vanosega sai tööleping ära lõpetatud. Ketiratta keerasime jäigalt nuka külge kinni. Põhjus selles, et teatud pööretel kostis kapoti alt diiselmootori laadset raginat ja see hakkas lõpuks pinda käima. Tundub, et vanos ja kanged klapivedrud omavahel hästi kokku ei sobi.


Viimati muutis ivar, 31.08.2009 1:14, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2009 19:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
mis mõõduga sul see audi wg oli?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2009 20:06 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
30mm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2009 20:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
34mm on ka olemas ;)
Usun, et see võib su probleemid lahendada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.04.2009 22:06 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Seda on vist suht raske leida. Kui kellelgi on pakkuda, andke teada.

Seoses boosti tõusmisega tuli välja, et boosti näidik IKKAGI ei tööta normaalselt. 1,4bar juures kukub lihtsalt nulli.
Kalibleerimisel on kõik ok, 100kPa MAP näidu puhul saab ökonomaiseri panna ükskõik mis numbri peale osutama. Hetkel tundub, et vemsi väljundsignaaliga mingid probleemid.

Tänu sellele jamale ei pannud tähele, et wg voolik lahti tuli ja rõhk 1,8 kanti tõusis. Natuke kostis ka midagi detonatsiooni sarnast, aga õnneks midagi ei juhtunud (tabelid olid tehtud 250kPa-ni). Ei tahaks kohe hooaja alguses mootorit ära lõhkuda.
Nüüdsest fuelcut 1,5 bar peale sätitud ja punane tuli näidikuplokis hoiatab lahja segu eest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2009 16:11 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Sai kah Haapsalus auto proovile pandud.

Kohale jõudes selgus, et mootoriga on mingisugused probleemid mida 2 päeva tagasi veel polnud. Nimelt boosti all kippus puterdama ja vahele jätma, enamasti 5000rpm kandis, aga ka muudel suvalistel pööretel.
Ei saanud aru ka, mis täpselt viga on. Logi järgi olid käik parameetrid korras, peale lambda, mis köhimise ajal näitas nõks lahjemat segu. Ei teagi kas see oli nüüd põhjus või tagajärg.
Turboka jaoks on ehk veidi ohtlik sellises seisundis paugutada, aga ei tahtnud päeva raisku lasta, nii et sõidud said sõidetud ja uued kogemused omandatud.

Esimesed stardid sellel autol võiks vist pigem burnout võistluse alla liigitada. Pidamine polnud tagumistel VSP rehvidel just tugevaim külg. Enne sõite käis mõttest läbi küll, et kas mingi tundmatu firma rehvidele tasub dragis üldse panustada, aga noh kui halvad nad ikka olla saavad.
Tuleb välja et saavad. Peale teist sõitu said VSP-d Continentalite vastu vahetatud ja pidamine paranes niipalju, et auto juhtimisega tuli natuke ümber harjuda. Ajad kukkusid 14-st 13-sse kohe.
60ft aegasid vaadates nagu eriti vahet pole, aga see tulenes vast liiga suurest wheelspin'ist stardihetkel, eriti juhtudel kus ainult ühe ratta ringi tõmbab. LSD-differ oleks siinkohal abiks olnud.

Tulemused:
14,2504----SECOND---12:37:04---0,5574-----2,8272-----183,2
14,6449----SECOND---13:53:53---1,0163-----2,6631-----181,9
13,9870----WINNER----14:42:54---0,4507-----2,5317-----182,2
13,7423----WINNER----15:40:35---0,3896-----2,7036-----188,5
13,5417----WINNER----16:15:06---0,3130-----2,6607-----187,9

Viimane sõit oli korraliku rehviga ainus, kus käiguvahetusega ei eksinud ja pöörded powerbandist välja ei langenud. Aeg suht kehvake, aga selle eest neljanda sõidu lõppkiirus oli vist üldse päeva parim, vähemalt ei suutnud ma ajatabelist suuremat leida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.04.2009 16:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Krt siis peaks ju mootorist jõudu jaguma.
Ega sellise ilmaga just eriti normaalset pidamist ei saagi, kes see ikka keset talve drag-i sõidab.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 385 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 26  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 55 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11