Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 9:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 385 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 26  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.02.2009 22:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Vat ei ole leidnud ühtki teemat, kus ta ära lõhutud oleks toore rõhuga :)


Paistab üsna vastupidav käkk olevat...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.02.2009 13:54 
Eemal

Liitunud: 10.09.2007 8:14
Postitusi: 24
Asukoht: Tartu
Mulle meeldib see auto väga.
Välimus on vägagi supper ja ka kapotialune, ise eelistaks kah suurt turbot, meeldiks kah pigem suur pauk selga kõrgel kui pidevalt tõusvas joones.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.02.2009 14:19 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
See suur pauk suure turboga on ikka lahe , eriti veel kui mootor korralikult järele aidatud , tuleb veel suurem pauk veel järsemalt :-D

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.02.2009 15:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Nagu näha, hakkavad mehed aru saama mis on hea :-D

Ega see pidamine ja 400m aeg ei olegi olulised, oluline on, et tuleks võimalikult suur pauk järsult järgi, see hoiab naeratuse näol.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.02.2009 16:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
ja nii ongi :evil:

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.02.2009 16:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Mihkel kirjutas:
Nagu näha, hakkavad mehed aru saama mis on hea :-D

Ega see pidamine ja 400m aeg ei olegi olulised, oluline on, et tuleks võimalikult suur pauk järsult järgi, see hoiab naeratuse näol.

Pigem võiks see järsk pauk taha tulla hästi madalalt ja püsida piirajani :P vat see oleks tase :D aga kaht asja korraga vist ei saa, nii et tõesti jah...

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.02.2009 19:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Saab küll, aga selleks tuleb suhteliselt palju vaeva näha (märksõnadeks on compound, sequential ja turbo+supercharger).

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.02.2009 21:52 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
mart154 kirjutas:
Vat ei ole leidnud ühtki teemat, kus ta ära lõhutud oleks toore rõhuga :)


Paistab üsna vastupidav käkk olevat...


Udune ütles, et näinud pilte lõhki lastud m50 kollektorist.
Hakkasin siis otsima ja lõpuks leidsin midagi:

http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=19325&highlight=m50+samlingsr%F6ret
-whats the max power you've made on a 2.8 - 3.0L with a stock OBD1 manifold? Think it will hold together with 35 psi from a 76mm ?
-It often cracks with 28 psi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.02.2009 22:51 
Eemal

Liitunud: 12.02.2008 14:21
Postitusi: 223
Asukoht: Tallinn
Arvan, et see plastikust sisselaske kolle võib paugatada pigem käivitusel :badgrin: Rinka autodega küll ja küll nii juhtunud... kui mootorit väljasuretades gaasipedaali põhja ei vajuta, jäävad sisselaskesse kütuse aurud ja käivitamisel käib `väike` pauk ja süsiniku tükke lendab (tavaliselt mõned minutid enne starti)... :fcuk


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.02.2009 23:27 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Nüüdsest on autol 240/240 nukad. Ajastus sätitud nii, et klapikattuvus jäi eelnevaga samaks, ehk siis nüüd väljalase avaneb varem ja sisselase sulgub hiljem.
Sai ka väike proovisõit tehtud. Kas nüüd lõpp sellest paremaks läks, ei saanudki aru, liiga libe oli.

Küll aga andis vanos märgatavat effekti 4000 rpm kandis. Korralik vedu, mis enne 5000-st algas, nihkus nüüd tänu nuka varasele asendile 1000 võrra allapoole.
Eelmise nuka kombinatsiooniga vanos eriti tuntavat eelist ei andnud, seetõttu oli ta siiani üldse välja lülitatud. Ma arvan, et oli mingi seadistuse kala, sest originaal 2,5 mootor saavutab maksimaalse momendi 4200 juures ja seda just varase nuka asendiga.
Igaljuhul meeldiv üllatus sealt, kust seda ei oodanud.

Üks väike jama ka, mis välja tuli.
Boosti näidik, mis esalgu tundus ok, siiski korralikult ei tööta. Kui rõhk üle 18 läheb ökonomaiseri skaalal, siis kukub seier alla ja jääb 12 kanti võbelema.

Natuke ka salongi tuuningut.
E36 kupeel on normaalse isteasendiga rool üsna kaugel ja mulle sirgete kätega roolida ei meeldi. Seetõttu tuleb pikendus vahele ja rool nihkub 5cm ligemale.
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.03.2009 21:58 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Autol on nüüd olemas ka stardipiiraja. Aktiveerida saab roolilt vasakpoolsest signaalinupust. Hetkel sätitud 4500rpm peale.
Huvipärast proovisin, kuidas töötab 15kraadise ignition retard'ga.
Paugutas päris hästi, võibolla ehk liigagi hästi:
Pilt

Peale seda muutus auto hääl mõistagi suht valjuks. Rullnoka stiilis plärin tundus minu kõrvade jaoks tegelikult üsnagi meeldiv, sõidaks nagu sportautoga juba. Vahelduse mõttes omamoodi huvitav.
Sai natuke ka jäädvustatud. Tõenäoliselt tulevikus see auto nii lärmakas enam olema ei hakka.
Video

Siis veel selline asi, et boosti näidik töötab lõpuks korralikult. Ma ei teagi milles põhjus oli, aga tundub et vemsi boost signaal ei sobi hästi spidoploki tach sisendisse. Tulemus selline, et teatud väärtuselt üle minnes hakkab spidoploki tach väljund seierit nulli suunas keerama.
Lahenduseks sai kasutusele võetud 318i kellaplokk, mille tahhomeeter näitab 1,5x rohkem. Natuke sai ka null-asendit muudetud ja nüüd vähemalt on näidik kasutatav kuni skaala lõpuni.


Viimati muutis ivar, 21.03.2009 0:53, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.03.2009 23:00 
Eemal

Liitunud: 15.10.2006 21:51
Postitusi: 92
Asukoht: Tallinn,lasnamägi
Roolile lasid mingi flantsi teha või kuidas ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.03.2009 0:49 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Alumiiniumist vahetüki lasin treida. Sinna otsa läks originaalroolist välja lõigatud keskosa, millega antud pikendus roolisamba otsa kinnitub. Vajadusel saab selle komplekti ära võtta ja rooli tava asendisse tagasi asetada.

Autopeal näib välja selline. Ajutiselt on must teip peal, et liiga blingbling poleks.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.03.2009 1:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
Jõudu sulle!!! Minuarust kõige huvitavam project siin foorumis!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.03.2009 20:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Tegelikult toimib launch control boosti tekitamisega kõige paremini 4v mootoril umbes 30 kraadi tagasi keerates, segu sõltuvalt mootorist rikastades ja ilma paugutamata :) Paigalseistes boosti vabalt 1 bar.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 385 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 26  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 59 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11