Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.05.2024 8:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 185 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 07.03.2011 13:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2011 11:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tln
retsept vanale, kõva töö ikka autoga tehtud :bb

_________________
Nissan 200SX S14


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.03.2011 14:54 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Tänud.
Nüüdsiis asi niikaugel, et peale sai BOV hiinakas, enne bov-i paigaldust korralikult proovisõitu teha ei saanud aga täna siis sain proovida ja mootor käitub sedasi, et 3000 rpm on 1 bar ja 4000+ langeb rõhk järsult 0,5 bar ja jääb sinna püsima.Kas on kellegil midagi sellist juhtunud ja kas võib olla tõenäoline WG või BOV-i leke või pool avatuks jäämine ?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.03.2011 17:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
BOV avanemine sel hetkel on minu arvates väga tõenäoline - see peaks olema ikkagi kuulda. Kui BOV on timmitav, keera peale.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.03.2011 18:39 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
BOV-il regullimis nuppu pole, pean kas proovima ilma bov-ita või kangema vedruga.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.03.2011 19:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
Tsiteeri:
BOV avanemine sel hetkel on minu arvates väga tõenäoline - see peaks olema ikkagi kuulda. Kui BOV on timmitav, keera peale.


...kui vajaliku vedru diameeter ei sobi, kasuta vedru pinge muutmiseks seibe vms..

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.03.2011 20:18 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Algul oli sees 1 vedru ja mõned seibid, see ei toiminud, toppisin seibe juurde ja seegi ei aidanud siis otsisin olemasoleva vedru sisse lisa vedru + mõned seibid ja nüüdsiis ongi see anolmaalia rõhu langemisega. Pean garaažis korralikult tuhlama, et äkki leian mõne jäigema ja mõõtudelt sobiva vedru. Seibidega on ka see brobleem, et siis ei avane klapp täielikult aga loogiline on ka see, kui surget ei ole siis järelikult toimib. Oskab keegi öelda palju see surge turbot tapab ja kas mul on üldse mõtet selle BOV-iga jebida. :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.03.2011 20:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Eelmisel aastal sai raadil samasugusesse BOVi pikk 18mm padrun pandud ja kaant kinni keerates pressis kolvi kinni...peale seda vahetasin lihtsalt täisgaasiga käike ja boost püsis paremini kui boviga. :-D Aga õiget rõhku (üle 1 bari) see tagasi ei toonud...miski oli turbo labade vahelt läbi käinud.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2011 17:44 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Leidsin Nissanile LSD diffri, pärit on ta siis Nssan Kingcabi alt. Järgmine etapp on siis laagrite ja semmerringide otsimine. Kas keegi on tagaveolise pooltelgi puhastanud ja siis uue määrdega määrinud? Mõtlen seda, et kas selline puhastamine seda pooltelge kragisema ei jäta? Kunagi puhastasin esiveolisel katkiläinud pooltelje kummiga pooltelje otsa ära ja varustasin uue määrdega ja tulemus oli kragisev pooltelg :-D aga mis siis juhtub, kui kaitse kumm on terve?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2011 19:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Mul pole seni ükski puhastatud ja uuesti määritud pooltelje ots ragisema hakanud peale uuesti määrimist. Ehk panid separaatori valet pidi? paljudel pooltelgedel on see võimalik ja sellega muutub võimalik liikumisnurk tavaliselt väiksemaks. On võimalik ka nii kokku panna, et kõik kuulid saad sisse aga nurga alla enam pöörata ei saa....või on sul kolme laagri peal poolteljed?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.03.2011 19:35 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Tookord kui puhastasin siis ma seda pooltelge laiali ei kiskunud vaid puhastasin ta komplektsena ära. Silvial on kolme laagri peal.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.05.2011 19:59 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Eile ja täna sai natuke nokitsetud, eemaldasin tagumistelt külje klaasidelt toonkile ja vahetasin ühe nookuritevõlli koos nookuritega parema vastu välja. Nookurivõll oli ennem kinni lihtsalt poltidega aga need asendasin tikk-poltidega, sest alumiinjumi sees oli keere ära väsinud. Kolle ja turbo vahele on tekkinud leke, tihend on ise tehtud aga nüüd vist pean kuskilt metallist tihendi sebima.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.05.2011 19:28 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Arvan, et mõni juba Tartus nägi kuidas ma Silviaga ringi vurasin ja sinine suits taga :D turbost lekib õli peab kiirelt selle korda tegema ja paningi auto täna aia äärde seisma ja loodetavasti sellel NV suudan selle probleemiga tegeleda. Tegelikult oli mul see NV plaanitud Mazda käigukast vahetada, loodan et jõuan sedagi, muidu Mazdale on mul olemas 4WD süsteem aga kast on natuke haiget saanud ja seega läheb alla tavaline EV käigukast.
Muidu, kui kellegil peaks vedelema BMW 2,4 turbot MIS ON KATKI siis oleksin ülimalt tänulik, kui see mõne kosutava õlle eest minuni jõuaks.
Ja nii nad seal aia ääres nukralt seisavad.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.05.2011 9:05 
Eemal

Liitunud: 29.10.2009 13:45
Postitusi: 102
Asukoht: Tartu
See auto seisab tavaliselt päeval 100 meetrit mu töökohast eemal ja öösel üks tänav mu elukohast eemal :-D
Ja vahest sõidab must mööda, kui jala tööle kõmbin :)

Sel nädalal aga pole jala käinud ja seega pole ka suitsu näinud

arx


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.06.2011 20:33 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Lõpuks omet sain siduri korralikult tööle, nii nagu peab! Uus korv, survelaager ja siduriketas. Vana korv oli korralikult kuuma saanud ja oli teine ära väsinud. Hooratas on treitud ja sellega hakkasidki probleemid sest lamellide ja hooratta tööpinna kaugus peab jääma 33-35 mm vahele aga oli alla 30mm nende mõõtmistega aitas mind hr. Luik. nüüd vaja leida suitsemise põhjus, 99% olen kindel, et selles on süüdi turbo.

Arx, kus kohas sa täpsemalt elad siis?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.06.2011 9:06 
Eemal

Liitunud: 29.10.2009 13:45
Postitusi: 102
Asukoht: Tartu
Üks tänav edasi ja teine kortermaja :)

arx


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 185 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 41 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11