Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 10:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 185 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 06.10.2011 20:22 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Käisin Jeffi juures stroboskoobiga süüdet paika panemas siis sattusingi tähe tänavale.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.10.2011 23:16 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
http://www.youtube.com/watch?v=axoeCs5wshQ

Tänased tegemised olid siis sellised, et paigaldasin õlijahutusradiaatori ja kontrollisin taga silla poldid üle, miskit tegi kolksu, kui käiku vahetasin ja leidsin ka vea nimelt õõtsa polt oli õrnalt lahti, teised poldid ja mutrid olid korralikult kinni. Peale seda läksin raadile. Natukene tiirutades selgus, et BOV-i vedru on nõrk ja ei hoia 1bar vaid peale selle 1bar saavutaminst langes 0,6-0,7bar-i peale. Panin vedrude vahele 50 ja 5 sendise ning asi natukene paranes aga hiina asi on ikka hiina asi. Peale seda tegin filmimisega sõidu ja seda ka tagasihoidlikult. Videolt vaadates oli 10sek 100km/h ja 31sek 190km/h. Ja selle viimase sõidu lõpus läks mootori jahutus radikas katki (mida ma plaanisin välja vahetada aga mõtlesin ikkagi proovida vanaga) sõidu ajal olid ka deto klapid peas ja orraks 4. käiguga tõusis rõhk 1,1 bar ja oli hetkeks kuulda detot sellega seaoses pean kindlasti rõhu regulaatoiga midagi ette võtma, et saaks täpsemalt asja paikka panna (jälle hiina asi) :oops: aga muidu on kõik ok :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.10.2011 20:47 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.10.2011 1:33 
Eemal

Liitunud: 28.10.2006 15:08
Postitusi: 56
Asukoht: Tartu
Üks Tartu ägedamaid masinaid!!! Kadedusega vaatan kui möödub. Jõudu edasiseks!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.11.2011 22:41 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Tegin täna viimased sõidud ja nüüd jään suve ootama :( Auto läheb sooja garaaži talveunne ja eks ma seal saan teda siis suveks jälle ettevalmistada nimelt on vaja plokikaas väljavahetada kuna nuka saaled kulunud ja koliseb :S


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.02.2012 19:40 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Võtsin käsile LSD paigaldamise. Pärit on ta siis Nissan Pathfinderi tagumisest sillast ja selleks, et see mulle sobiks vahetasin ära hammasrõnga ja sinna kuhu pooltelje ots nuudi sisse läheb on vaja stopper rõnga pesa treida ja siis on sobilik.
kogu süsteem
Pilt

Pilt
Pilt
sellist pesa on vaja mida viimasel pildil pole
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.02.2012 23:12 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Varsti saan diffri alla panna, ootan veel semmereid.
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.04.2012 21:03 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Pilt
See on siis mootor mis hakkab asendama präegust mootorit.

Mootoriks on VG30E Nissan Maxima pealt
120Kw (247 N·m) @3200 rpm. 9.0:1 compression ratio for NA

Plaanis teha: MS2 juhtimisel originaal sisuga VG30ET. (T3 T4 turbo)
Turbo plaanin asetada mootori ette, vahetan väljalaske kolletel pooled ära ja suunan turbosse. Sisselaske kollde pean ümber tegema või lausa uue. Muud pudinad mis selle ehitamiseks vaja läheb on lahtised aga eesmärgiks on 300-400 HP
Kütuse pump?
Pihustid?
Kütuserõhu regulaator?
Väline WG?

Mootorile tuleb loomulikult remont, kõik kuluosad vahetusse.Uurisin juba Ebayst komplekte silma jäi sellise sisuga komplekt: terve mootori tihendi sari, saaled, hammasrihm, pingutus rullik, õlipump, veepump, kolvid ja rõngad. hinnaks oli 399 dollarit. ja sellesse komplekti saab ilma lisa tasuta remont mõõdus kolvid ja rõngad, kui vaja.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.07.2012 20:47 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Oleks vaja WG vedru sisemise läbimõõduga 40mm 1bar rõhu jaoks. Lugesin hiljuti siit WG vedru teemat aga enam ma ei leia seda ülesse. Seal mainiti midagi ühest poest Tallinnas kust ma saaks vedru soetada. Äkki keegi oskab aidata mul seda teemat ülesse leida või nõu anda.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.07.2012 20:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
See vist? viewtopic.php?f=4&t=10025

_________________
0,5 MW


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.07.2012 18:41 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Tänud.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.08.2012 12:56 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Vahel on autoga palju sõidetud ja midagi juhtunud pole. Nüüd aga andis otsad jagaja nimelt jagaja sees on nukkvõlliandur ja see streigib. Vahetasin ka plokikaane tihendi originaali vastu kuna jäid tegematta O rõngad silindrite ümber ja suurema paugutamise ajal lõi surve jahutusse.


ABIPALVE.
Kui keegi teab kedagi kellel vedeleb 1,8 või 2,0 bluebird 4 küünla jagajat oleks väga tänulik.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.08.2012 15:23 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Tegelikult võib jagaja olla ka 8 küünlaga mootorilt :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.10.2012 21:59 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Vahetasin isetehtud torukolde original malmist kolde vastu. Ma lihtsalt ei saanud teda pidama ja lekkis ta alati kaane poole pealt. Kül seal olid rauast tikpoldid ja mutrid siis vahetasin tikud ära roostevabade vastu ja panin messingist mutrid ja viimane ots panin roostevaba mutrid ja ei miskit. Ja meisterdasin siis sellise asjanduse. Koldel oli tugi ja on ka präegu turbol tugi.

Pilt

vana kolde viga arvan olevat selles, et pordid on väljudes väga lähestikku ja kolde torud on ka väga suurte pikkuste erinevustega ja sealt ka suured soojuspaisumiste erinevused või on kellegil mingeid muid ideid ?

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.10.2012 16:20 
Eemal

Liitunud: 01.09.2010 21:53
Postitusi: 3
Pildi järgi tundub üsna raske sinna mutritki keerata, kui auk on keevituse äärele puuritud ja kisub nurga alla.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 185 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 61 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11