Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 13.05.2024 9:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 185 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 18.11.2010 20:33 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
just LHM. Omad vitsad peksavad aga pole hullu. pumba kakkusin juba lahti vaja oleks siis 3 tk O rõngaid ühte semmekat ja ühte laagrit (neid jubinaid saab poest vabalt kätte) mure on hoopis selle saalega mis on ümmargune. Vaatan ja uuringi maad, et äkki on odavam ja ka lihtsam otsida uus pump :-D kui kellegil on hüva nõu anda siis kuulan hoolega.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.11.2010 21:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
http://www.topserv.ee

pöördu nende poole...enda kogemused SR-pumbaga olid väga positiivsed - töö kiire, kvaliteetne ja mõistlikut tasu eest.
n.b saad sealt õiget õli ka roolivõimendisüsteemis kasutamiseks!

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.01.2011 20:42 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Pilt
Hetke seis nüüd selline!
selle nädala lõpus on plaanid sellised, et võtan maha käigukasti ja panen siduri ketta ja hooratta vahele 1-2mm paksused seibid. Seda selleks et, sidur ikkagi lahutama hakkaks. Kui hästi läheb siis teen ka short shifteri valmis. Ja seda selleks, et kui käsipidur on peale tõmmatud ja tahan tagurpidi käiku sisse panna siis jäävad näpud väga valusasti käigukangi ja käsipiduri vahele :D seda sellepärast, et tegin käigukangi suts pikemaks ja natuke juhi poole kõverdatult. aga short shifteri teen ma sellise skeemi järgi. http://club-s12.org/v3/index.php?topic=29684.0 kui kellegil on samasuguse ehitusega käigukang siis andke aga tuld.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.01.2011 9:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
silvia kirjutas:
panen siduri ketta ja hooratta vahele 1-2mm paksused seibid.
Korvi ja hooratta vahele
Olen isegi sellist lahendust kasutanud. Parima siduri saaaksid muidugi siis, kui laseksid mihklil välja mõõta mis asendis korv kõige enam survet avaldaks ja siis laseks selle järgi hooratast treida. Või on maksimaalne survejõud siis kui on maksimaalselt vastu vajutatud?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.01.2011 23:41 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Täna võtsin käigukasti maha umbes 30 min. Sain valmis short shifteri ja ehituse käigus muutsin algset plaani, et teha plaadile puks vahele läksin lihtsamat teed ja tõstsin 15mm puksi kõrgemale, millel käigukangi muna liigub ja keevitasin 15mm jupi käigukangi väikesele munakale vahele. Pilte saab homme sest tegin Jeffi fotokaga pilte ja fotokas tema käes ;) homme poodi ja 1mm pakse seibe otsima ja siis kokku tagasi. Ueks turboks tuleb bmw M21D24 mootorilt. kui kellegil peaks midagi sellist ja korralikku üle olema andke teada.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.01.2011 23:33 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Eila sain asja valmis ja fuksib hästi.

1. käik
Pilt

2. käik
Pilt

5. käik
Pilt

Pilt
siin on näha käigukangi muna mis liigub kollase plastikust puksi peal mida ma tõstsin puksi pesa sees 15mm kõrgemale ja kinnitasin sellise alumiinjum seibiga, et tea sealt välja ei hüppaks muidugi keevitasin ka käigukasti sees olevale käigukangi alumisele otsale vahele 15mm pika jupi. Vaatasin, et niimodi saab natuke lihtsamalt, kui oli näidatud sellel lingil mida ma eelmises postituses näitasin

siis oleks vaja leida kusagilt selline turbo bmw M21D24 mootorilt.
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.02.2011 17:04 
Eemal

Liitunud: 17.09.2009 21:39
Postitusi: 39
Asukoht: tartu
mul on pakkuda visuaalselt hinnates samasugust turbot, küll ei pärine see BMW disla mootorilt vaid fiat croma 2.0t pealt.
http://picasaweb.google.com/nukclehead/Turbo#
mu enda projektile on see turbo liiga suur, maru hilja hakkaks järgi tulema. olen märganud sinu autot päris tihti põllu kooli juures, ise käin ka seal koolis, kui huvi siis võin ükspäev fööni kaasa haarata.

_________________
Renault Clio RN 1.2 1991. tean et pole vaeva väärt, aga siiski esimene auto.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.02.2011 21:28 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Täna tegin Diili. Soetasin Turbo mis on viimati lisatud pildil.Lõtke pea, et ei ole ja ise olen diiliga rahul 8) arvatavsti sellel nädalavahetusel saan vaikselt timmima hakata.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.02.2011 21:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
No tore kui sest "junnist" kasu on.
Eks kevadel saame võrrelda.....sama turbo minu 1600sel ja sinu 1800sel.
:)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.02.2011 22:42 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Präegu oleksi ma nõus sulatama ka jääd asfaldi pealt, kasvõi leeklambiga, et saaks juba proovida. Sellega seoses võiks kõik inimesed kellel on ahiküte, tuha ahjust lumele loopida sulaks raisk kiiremini ära :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.02.2011 12:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kui õigesti mäletan, siis eelmine turbo oli Sul "hiinakas". On juba õhtal? Milline firma? Mismoodi iseloomustaksid?

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.02.2011 20:20 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Ei õhtal ta pole ja kõik toimib ja ei leki ta õli ega midagi aga lihtsalt liialt kõrgetel ööretel tuleb taha no umbes 4200 ja seoses sellega mõtlesingi, et linnas oleks väiksemaga lõbusam, kuigi HIINAKAS oli väga lõbus maanteel ja kui 1bar käes oli siis nagu lõppu näha polnudki :car selle turbo jätan endale alles ja plaanis on panna see mazda 626 gd coupe 2,2 mootorile aga see kõik tuleb omal ajal 8)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.03.2011 22:58 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Nüüd on selge, kuni kevadeni und ei ole ja peas tiirlevad ainult mõtted kuivast teekattest.
Eile ja täna vahetasin turbo ära ja kõik toimib ilusti ainuke asi mis võiks veel olla on BOV, et saaksin turbo surget leevendada. Flantsi lasin lõigata laseriga.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Tegin ka proovisõidu ja 1bar oli 3000rpm juures olemas või oli 3500rpm ei suutnud jälgida täpselt sest kurradi libe on ikka. Aga jah see HIINAKAS oli seal peal tõesti liiga suur ta kül töötas suurte pööretega aga see polnud ikka see.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.03.2011 0:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
Mul üks PPF bov üle kui soovi on, tegu 50mm bov'ga,
pole kordagi kasutatud, 120eur.
LINK

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.03.2011 0:36 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
pakkumine on tore aga ma eelistaksin esialgu kasutatud ja kordades odavamat BOVi.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 185 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 32 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11