Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 13.05.2024 14:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 185 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.01.2009 11:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
ahto42 kirjutas:
Siis võib juhtuda nii nagu omal ajal Porsche turbodega kardeti kurvis pedaali vajutada, et turbo tahatulek on eriti äkiline ja tagajärjed ka vastavad.


Selle põhjuseks on pigem turboauto jaoks veidi valed sõiduvõtted. Point on selles, et pöörded tuleb ikka boostialas hoida.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.01.2009 13:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Väga huvitav kuidas sa labade järgi turbo boosti suutlikust hindad. :shock: Äkki jagad teistele ka näpunäiteid?

Lisaks miks osta stock võimsuse tarbeks 2x suurema kuumaosa ja trim-iga turbo?
Et stock võimsus tuleks väiksemal pööretevahemikul?

Boost peabki taha tulema järsult ja ootamatult, see ongi tõeline FUN.
Uuekooli turboautod on enamjaolt pure PUSSY, turbo tahatulekut tunda polegi.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.01.2009 14:19 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Siim kirjutas:
ahto42 kirjutas:
Siis võib juhtuda nii nagu omal ajal Porsche turbodega kardeti kurvis pedaali vajutada, et turbo tahatulek on eriti äkiline ja tagajärjed ka vastavad.


:-D that's pure fun. labidas selga effekt on mõnus just.

Tegelt jah. Endal kül disla turboga, vanakooli oma aga kui rõhk üle 0,5bar läheb siis minek tuleb.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.02.2009 19:32 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.09.2009 18:59 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.09.2009 23:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Turbo madal või kõrgsurve määrab compressori trim.
Räägi lähemalt, millega täpsemalt tegu. Kust tellisid, mõõtmed, ar. jne :)

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2009 22:21 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
kuumkoda A/R 63
külmkoda A/R 50
tellitud USA-st


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2009 22:34 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
aga miks tagumine parem amort alt lahti on?

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2009 23:25 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Sest katsetan ja otsin madaldusvedru ja pole mõtet teda kinni kruvida. Tegelt on vasak ka lahti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2009 23:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Miks diffrikronsa roostes on ja miks roostes polte kasutad :lol:?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2009 23:30 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
aga tegelikult Astrona küsimusel poltide kohta täitsa tuline õigus, kuigi jah see suht norimine, kuid rooste ju muudab materjali nõrgemaks, kuid kui pole eluks ajaks ehitatud siis jah ega minu küsimuski oli naljaga küsitud.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2009 23:40 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Diffrikronsa on roostes sest sinna pole veel sobivat puksi leidnud ja kui leian teen korda. Poldid on ainult silmale nähtavatest kohtadest roostes. Nende värvimist või galvaaniseerimist ei pidanud mõtekaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.09.2009 11:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
silvia kirjutas:
Diffrikronsa on roostes sest sinna pole veel sobivat puksi leidnud ja kui leian teen korda. Poldid on ainult silmale nähtavatest kohtadest roostes. Nende värvimist või galvaaniseerimist ei pidanud mõtekaks.
Poolasside värvimist pidasid mõtekamaks kui uute poltide ostmise? Ah las olla :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.09.2009 15:11 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Just :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.09.2009 23:14 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
huvitaks mida targemad inimesed sellisest asjast nagu arvaks...ecu tuning

[initialisation]
config=CA18ET
cyl=4
cc=1809
injectorsize=375
romsize=&h4000
airflowmeter = 0

fuelstep=16
fuelchange=8
ignstep=10
ignchange=8
revtimes=50
revsize=1
speedtimes=2

[address locations]
fuelhighmap=&h3d00
fuellowmap=&h3d00
ignhighmap=&h3c00
ignlowmap=&h3c00
kval=&h3f80
injnulltime=&h3f8f

fuelrev=&h3bd0
fuelflow=&h3bc0
ignrev=&h3bf0
ignflow=&h3be0

rev1=&h3980
rev2=&h3981
rev3=&h3982
rev4=&h3983

speed1=&h392c
speed2=&hffff
speed3=&hffff
speed4=&hffff

accelpump=&h3970
accelsize=8

vqmap=&h3e18
vqsize=104

ttpmin=&hffff
ttpmax=&h3f40
aflimit=&h3690


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 185 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11