TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Opel Astra GSiT ott5
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=4459
1. leht 8-st

Autor:  ott5 [ 17.09.2008 22:46 ]
Teema pealkiri:  Opel Astra GSiT ott5

Autoks siis 92a Gsi astra.
Välimus:
Enamus pildi peal näha :)
Mootor:
C20LET mootor
plokikaas porditud.
sisselase kolle lihvitud.
Sacks performance korv ja pidurimeistri katetega ketas.
kõik tihendid ja rõngad ja tõukurid uued.
Aju PH3 chipiga.
Ülejäänud hetkel stock.
Veermik:
Ees bilstein, taga koni amort, kõik puksid uued.
Velg 17x8 artec ja 215/40 wanli rehv.
Puuritud Zimmermann kettad.

Eks see lisade nimekiri täieneb koguaeg.

Ostes siis auto selline:
Pilt
Pilt

Sai siis väheke tööd tehtud ja sõprade abi kasutatud.
Pilt

Ja võttis aega palju ta võttis aga arvan et asja sai.
Pilt
Pilt

Ja siis miks siin foorumis auto :D

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  uhti [ 19.09.2008 10:22 ]
Teema pealkiri: 

Valge astra on ikka väga kena.Kujutan juba ette kui hästi LET seda edasi liigutab ja palju sul rehve kuluma hakkab.

Autor:  noottaur [ 09.10.2008 19:03 ]
Teema pealkiri: 

Mis turbo peale tuleb ja kas uuemaid pilte ka autost on?

Autor:  cthen [ 09.10.2008 19:19 ]
Teema pealkiri: 

Päris ilus asi. Mingei uuendusi?

Autor:  ott5 [ 09.10.2008 19:46 ]
Teema pealkiri: 

cthen kirjutas:
Päris ilus asi. Mingei uuendusi?


hetkel seisab natuke, kuna jalg kipsis ja ei saa midagi teha.

Kohe kohe tulevad suured pidurid, ette 315 ja taha 288mm ja suur võim+pump.
Nii kui miskit tehtud saab panen kohe pildid.

Pilt

Autor:  veider [ 09.10.2008 21:36 ]
Teema pealkiri: 

väga kobe näeb välja, edu ehitamisel...

Autor:  jeff01 [ 10.10.2008 10:20 ]
Teema pealkiri: 

Se auto vajab aga kindlasti Parimaid rehve ja piiratud libisemisega diffrit, et vähegi normaalne aeg sõita :) Muidu näeb täitsa kobe välja.

Autor:  ott5 [ 13.10.2008 20:26 ]
Teema pealkiri: 

jeff01 kirjutas:
Se auto vajab aga kindlasti Parimaid rehve ja piiratud libisemisega diffrit, et vähegi normaalne aeg sõita :) Muidu näeb täitsa kobe välja.


hetkel nurgas pikkade käikudega plokkdiffriga kast. Arvan et kevadeks panen selle ja Toyo rehvid...siis peaks hakkama küll saama.

Autor:  IvarR [ 17.10.2008 9:47 ]
Teema pealkiri: 

Tõesti väga kena. Valged autod on ilusad ;)
IvarR

Autor:  ott5 [ 16.04.2009 23:32 ]
Teema pealkiri: 

väike uundus ka.
Moto mis kapoti alla sai oli veits vaga omadega, pidi maha võtma ja uue panema, õnneks oli uus moto juppidena nurgas.
Pilt

cooleri proov ka.

Pilt

kapotialune uue värvi alla ja siis moto peale. Loodame et leiab aega kokku panna ja sõitma saada.

Kes MS-i peale paneb :)

Autor:  Mihkel [ 17.04.2009 1:47 ]
Teema pealkiri: 

Cooleri tagant ikka õhk ka läbi pääseb või on lihtsalt sein ees cooleri taga?

Autor:  ott5 [ 17.04.2009 17:31 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Cooleri tagant ikka õhk ka läbi pääseb või on lihtsalt sein ees cooleri taga?


hetkel on see orig tala seal taga, kas peaks selle ära võtma? auto nina pehmeks ei tee, või peaks mingi kitsama tugevama toe panema.

Autor:  Mihkel [ 17.04.2009 17:34 ]
Teema pealkiri: 

Kui suurelt see tala seal taga on?
Kui üleval servas, siis pole väga hullu vast.
Stange tala vast nüüd tehasest päris strutbrace-i effekti ka ei täida.

Autor:  Mihkel [ 17.04.2009 17:34 ]
Teema pealkiri: 

Kui suurelt see tala seal taga on?
Kui üleval servas, siis pole väga hullu vast.
Stange tala vast nüüd tehasest päris strutbrace-i effekti ka ei täida.

Autor:  ott5 [ 17.04.2009 17:38 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Kui suurelt see tala seal taga on?
Kui üleval servas, siis pole väga hullu vast.
Stange tala vast nüüd tehasest päris strutbrace-i effekti ka ei täida.


täpselt nii lai nagu see vasakult näha on, väiksed lõhed keskel sees. Ega ruumi pärast oleks ka see hea ära võtta, sest motoploki ja nina vahel ruumi eriti ei ole :)
ülemine ja alumine strut lähvad nagunii külge. siis peaks tegema kitsama ja tugevama tala kuhu cooler ka ülevalt kinni panna?

1. leht 8-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/