Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 08.05.2024 20:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 110 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.05.2009 9:51 
Eemal

Liitunud: 17.04.2006 17:14
Postitusi: 202
ai väga hea (Y)

varsti saab sõitu neh :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.05.2009 23:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
stk kirjutas:
ai väga hea (Y)

varsti saab sõitu neh :P


sõiduni veel palju maad aga loodame et varsti ikka jah.

Aga nn ram stiil või oinasarved VL kollektor ja MS koos paigalduse ja seadistusega hinnapakkumised oleks teretulnud, siis hakkaks asi edasi juba arenema.

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2009 22:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
sai siis ostetud turbo ka ära. Evo 8 turbo evo 9 turbo kuumakojaga (10,5)

nüüd küsimus selline, kas on vahet, millised silindrid kumba auku kokku viia.
On seal mingi vahe? Koos töötavad 1 4 ja 2 3, kas peaks nad koos ühte auku ka suunama või siis eraldi?

Pilt siis selgituseks.
Pilt

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2009 23:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
1-4 ja 3-2 vii vastavalt siis ühte auku.
Idee on selles, et järjestikused pulsid samasse auku ei satuks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2009 23:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
Mihkel kirjutas:
1-4 ja 3-2 vii vastavalt siis ühte auku.
Idee on selles, et järjestikused pulsid samasse auku ei satuks.


aga 1-4 ja 2-3 ju töötavad koos ja siis nad lähvadki ju koos ühte auku...või sain ma valesti aru :?

Pilt

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2009 23:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sa ikka mootori süüte ehk tööjärjekorda tead? ;)

Süütejärjekord on 1-3-4-2
Seega järjest lähevad 1-3 ja 4-2, et ei satuks järjest pulsid ühte auku ongi vaja 1-4 ja 3-2 kokku viia.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2009 23:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
Mihkel kirjutas:
Sa ikka mootori süüte ehk tööjärjekorda tead? ;)

Süütejärjekord on 1-3-4-2
Seega järjest lähevad 1-3 ja 4-2, et ei satuks järjest pulsid ühte auku ongi vaja 1-4 ja 3-2 kokku viia.


krt, jah....raske on nii loll olla :-D

Tänud.

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.06.2009 9:40 
Eemal

Liitunud: 25.08.2008 12:44
Postitusi: 256
Asukoht: Tartu
Seda järjestikuse pulsi asja minagi sulle eile rääkisin!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.06.2009 10:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... ch102.html
Punkt kolm selgitab DIVIDED kollet ka lõpupoole ning figure 6 peaks olema taoline, nagu sul vaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.06.2009 22:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
RFL kirjutas:
http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/tech_center/turbo_tech102.html
Punkt kolm selgitab DIVIDED kollet ka lõpupoole ning figure 6 peaks olema taoline, nagu sul vaja.


just, see nr 6 on päris hea. Eks näis kuda õnnestub ned sarved sinna vahele keerata.

jans kirjutas:
Seda järjestikuse pulsi asja minagi sulle eile rääkisin!


niikaua kui koju jõudsin olid kõik asjad juba sassis :D Nüüd asi selge ja homme läheb ehituseks. Kõik flansid said ka täna ära lastud lõigata.

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.06.2009 21:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
laupäeva töö siis selline: pühapäev edasi ei saanud teha, nägin liiga palju keevitust ja luugid olid kinni :?

Pilt

uus radikas sai ka sobitatud, maks suurus mis mahub.

Pilt

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.07.2009 22:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
mure järgmine. Turbo külm osa välja 2" ja siis oleks vaja kohe 90 kraadi keerata. Kas peaks panema selle põlve suurema või võib selle põlve 2" ära teha ja siis 2.5" edasi? Ülejäänud torustik on kõik 2,5".

Et kas oleks parem kui puhuks kohe suuremasse põlve või ei ole vahet.

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.07.2009 23:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
sa võid ju sellise põlve osta, millel üks auk on 2" ja teine auk 2.5"

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.07.2009 23:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
ott5 kirjutas:
mure järgmine. Turbo külm osa välja 2" ja siis oleks vaja kohe 90 kraadi keerata. Kas peaks panema selle põlve suurema või võib selle põlve 2" ära teha ja siis 2.5" edasi? Ülejäänud torustik on kõik 2,5".

Et kas oleks parem kui puhuks kohe suuremasse põlve või ei ole vahet.

mida suurem põlv seda parem, aga vahe on vaevu mõõdetav.
http://img2.auto24.ee/auto24/560/952/14152952.jpg

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.08.2009 16:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
hetkel käib sisselaske kolle ehitus.
Aga kui suur segusiiber oleks mõteks panna. Üle ilmselt ei ole ka mõtet punnitada aga varu peaks jääma, kes teab mis mõtteid tulevik toob.
nii 500+hp võiks ikka läbi mahtuda.

Mis oleks kõige normaalsem mõõt, mis toimiks tänavasõidus ka ilusti.

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 110 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 74 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11