TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
BMW e30 325ixt ´85 - domain http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=4263 |
1. leht 1-st |
Autor: | domain [ 05.08.2008 1:09 ] |
Teema pealkiri: | BMW e30 325ixt ´85 - domain |
Sai siis ära ostetud kasutaja crispi pooleliolev projekt. Täpsemalt vast saab lugeda eelnevate tegemiste kohta siit: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=1753 Mootor: *m20b25 kerge uuendus kuuri läbi teinud (rõngad saaled jne) *8.8 surveaste *keevitatud veekanalitega kaas *torukolle *60mm väljalase *t3/t4 turbo *38mm WG *bypass audi oma *2,5' laadimis torud *cooler (550mmx180mmx65mm) *vems 3.3 spark & fuel Välimus: *iX spoileri ring *m tech II esi stange koopia *startec tagatuled Veermik: *4x koni reguleeritavad amordid *ees -80 madaldus taga -40 *15' ix'i orginaal valuveljed Sisu: *bmw sport istmed (juhi oma natuke katki) *el. k.luuk *suur kompu (kütuse kulu, kiiruse limiit, temp jne) |
Autor: | domain [ 05.08.2008 1:14 ] |
Teema pealkiri: | |
Nüüdseks ostetud uued pihustid & Walbro GSL392 väline bensiinipump. * Coil Resistance: 12.5 Ohms / High Impedance / High-Z * Static Flow Rate @ 3.0bar = 630 cc/min = 453 g/min * Static Flow Rate @ 6.0bar = 900 cc/min = 648 g/min * Gain: 0.11ms/mg * Offset: 0.055ms * Turn on time @ 14VDC: 1.14ms * Turn off time: 0.85ms @ 600KPa * Spray Pattern: Multi-orifice 30 Degree Spray Cone * Factory fitted with Viton upper and lower o-rings Pumba spec: 12v 13.5v 3.0bar 215L 255L 4.0bar 200L 235L 5.0bar 170L 210L |
Autor: | domain [ 02.09.2008 0:32 ] |
Teema pealkiri: | |
Sai nüüd masin garaazi veetud ja suht pulkadeks tõmmatud kapotialt. Väga paljud asjad vajavad ringitegemist (asendamist). 325 originaal miniradikas tuleb asendada mehisemaga + el vent muidugi. süütesüsteem tuleb coilpackile. Turbokollektor on samuti flantsidest keevitusega kõveraks kiskunud ja tikkpoldid mis olid keevitatud meetodil kolde küljes, olid samuti pooleks. Lihvimisse tuleb anyway saata kui mitte üldse korralikum teha. Vemsi juhtmestik sai kah maha võetud et Mihkel saaks lisatööd. Eks siin tuleb veel tuhat asja töökäigus välja mida hetkel ette ei oska näha |
Autor: | Siim-R [ 16.12.2008 12:06 ] |
Teema pealkiri: | |
Huvitav asi,aga kas sellest tuleb kiirendus või mingi raja pill,või hoopis muu? |
Autor: | domain [ 16.12.2008 13:05 ] |
Teema pealkiri: | |
Hmm esialgu lihtsalt enda lõbuks linnaliikur. Eks ka igast huvitavaid rajapäevu klubid korralda |
Autor: | Mihkel [ 31.12.2008 0:59 ] |
Teema pealkiri: | |
Täna sai veidi Taavi mootorit kokku lapatud. Taavi vaimne Mentor ja Jumal (ning minu Subaru kasti abimees): Töökäigust ka mõned pildid: |
Autor: | Mihkel [ 21.05.2009 0:09 ] |
Teema pealkiri: | |
Kaane portimine oli rohkem originaal freesijälgede silumine, kui portimine. M20B25 885 koodiga kaas voolab juba tehasest nii hästi, et 95% tõenäosusega saab seda ainult hullemaks teha kui originaal. Suuri muutusi kaane flows näeb alles siis kui kaane pordi põhja kõrgemaks tõsta ja siis õigesse kujusse ajada. Aga antud toiming oleks hetke projekti juures väga utoopia. Kellel huvi, siis sai lastud kaas ka Tiidul üle mõõta in case, et näha ega asi hullemaks ei läinud: http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadMod1.JPG http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadMod2.JPG http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadStd1.JPG http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadStd2.JPG |
Autor: | Mardo [ 13.10.2011 5:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e30 325ixt ´85 - domain |
väga viisakas kapotialune |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |