Wauxhall Chevette 76/78 2,0T jeff01

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Wauxhall Chevette 76/78 2,0T jeff01

Postitus Postitas jeff01 »

Panen oma kotleti kah siia üles siis. Juba mõned ajad enne turboclubi avamist sai selle põveotsas projektiga algust tehtud ja siis tehtud ka palju vigu, kuna olin kärsitu ja polnud just palju inimesi, kellelt nõu küsida. Asi siuke ajalooline projekt, mis valmib kaua, kuna raha kaob alati enne ära kui meelde tuleb, mis autole oli vaja osta.
Chevettesid hakkasin vaatama seoses kerge kere ja tagaveoga, minu arust ka piisavalt omanäoline ja vb ka stiilne :P Esmalt võtsin õppelaenu ja ostsin omale tallinnast sinise vette, millele oli paigaldatud juba kõvem mootor (Nimelt 1,3mese asemele 1,8 liitrine) Auto oli tehtud ka automaat kasti peale ringi. Välja nägi ta umbes selline:
Pilt
ja tõmmet tegi umbes nii:
http://www.porsche-foorum.ee/pildid/chevette/1.AVI
http://www.porsche-foorum.ee/pildid/chevette/2.AVI
http://www.porsche-foorum.ee/pildid/chevette/3.AVI
Loomulikult oli vaja lolli mängida ja uks ära lõhkuda. Kuna auto mulle tõsiselt meeldis hankisin talle "uue" ukse ja lammutasin veidi laiali, et tehnilist seisukorda parandada. Lammutamise käigus mõtlesin aga juba suuremale mootorile. Saigi ostetud Omega 2,0, millelt 85kw-ne mootor kohe vettele peale rändas, seekord siis manuaal kastiga. Kui mootor peale sai oli auto juba pool aastat seisnud ja ka 115hp-d ei tundunud enam ahvatlevana (Isa sai just uue auto, mille 170 jõudu :D ) Saigi ostetud audi turbo (K26) ja väline wastegate, torupoest põlved ja aretamine võiski alata. Siis tuli aga järgmine pauk, nimelt pakuti vähe kõvedama kerega chevettet :) Sai toogi ära toodud ja tehnika sinna ringi tõstetud. Sinist keret uurides langetasin raske südamega otsuse (Uus kere vajab varuosi ja sinine on omadega üsna läbi) Sai siis peaaegu et pisar silmil sinine pooleks lõigatud, et ei tekiks enam võimalust ümber mõelda (Hoovis pidevalt nimelt 6-7 autot) Uus vette nägi algselt väla siis selline
Pilt Nõustun arvamusega et värv on pehmelt öeldes rõve aga ostsin ta siiski tugeva kere tõttu (Vaid juhiuks on auguga) peal oli tal siis 1256 kuubikuline 35 kw ne mootor :
Pilt
Mis peagi asendus sellega siin:
Pilt
Kuna raha ei kasva puu otsas ja teen kõik ise oma väikesest palgast, siis on auto juures veel väga palju tööd vaja teha, aga mida pole, see on aeg ja võimalused. Hetkel näeb välja siis selline:
Pilt Ärge laske end eksitada sellest et kõrvits juba küljes (Tegelikult vaja veel maha võtta ja tihendid ja mõned torud ja voolikud välja mõelda. Planeerin järgmiseks suveks sõitma saada, aga see võib jääda ka vaid mu unistuseks, kuna aega tõesti ei ole ja garaazi kah mitte (Kõik seni ehitatu valmis heinaküünis :D )
Peale väikest pesu nägi ka vähe inimlikum välja
Pilt (Tegelikult on linnud juba ära sittunud nagu näha, Veidi paistab ka ette surutud audi cooler, mis väliselt tundub väike aga samas tubli, kuna on koguni 8cm paks :)
Viimati muutis jeff01, 26.01.2006 21:09, muudetud 1 kord kokku.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Sai oma algatuslikult siin jälle torusid lõigatud/keevitatud ja õhulugeja paika pandud. jama siis nüüd selles, et pole kindel et asi nii ka toimib :? Nimelt on ta siibri vahetus läheduses, mitte seal kus on vaakum.(Tahtsin et turbo ots jääks vabaks) Praegu seis täpselt üks ühele ja ei tea kuhupoole asi kaldub. (Et kas siis toimib või mitte)
http://porsche-foorum.ee/album/displayi ... m=9&pos=28
Viimati muutis jeff01, 26.01.2006 21:09, muudetud 1 kord kokku.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

astral saime kõik alles nii toimima kui maf sai siibri juurde pandud! ma ei saa kõiges 100% aru aga arvan et nii sa mõtled...ise pakun et võimalikult ligidale siibrile..

väga huvitav projekt! :)
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Mõtlen et kas ta üldse sealpool turbot toimib. ja kummal pool õhulugejat peaks bov olema. Palun rääkige minuga eesti keeles, ma alles õpin asja :)
Viimati muutis jeff01, 05.01.2006 22:47, muudetud 1 kord kokku.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
raxx
Postitusi: 98
Liitunud: 01.04.2005 14:03
Asukoht: tartu

Postitus Postitas raxx »

miks ta ei peaks nii toimima naiteks bmw-l toimib nii asi ideaalselt kuni 0,7 bar-i
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

jeff01 kirjutas:Mõtlen et kas ta üldse sealpool turbot toimib. ja kummal pool õhulugejat peaks bov olema. Palun rääkige minuga eesti keeles, ma alles õpin asja :) astra mootorist pilte saaksin näha :roll:

vaata väheke seal peaks olema
http://foorum.turboclub.ee/viewforum.ph ... 8cdafd8d95

bov pane enne mafi siis saab maf info õhust mis reaalselt mootorisse jõuab....
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Ise ei jaga matsu aga targemad olid kerge kahtlusega. Opelil ka selline lugeja, et kui õhk liiguks teisipidi, imeks ta ise lugejas klapi kinni.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

nii ei oska öelda..astrale sobis se ainukese variandine meie installi puhul... :)
Kasutaja avatar
raxx
Postitusi: 98
Liitunud: 01.04.2005 14:03
Asukoht: tartu

Postitus Postitas raxx »

bemmil minuarust sama ohulugeja ja asi toimib vaga hasti ja bov pane ikka enne ohulugejat kuid peale coolerit
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

panter kirjutas:
jeff01 kirjutas:Mõtlen et kas ta üldse sealpool turbot toimib. ja kummal pool õhulugejat peaks bov olema. Palun rääkige minuga eesti keeles, ma alles õpin asja :) astra mootorist pilte saaksin näha :roll:

vaata väheke seal peaks olema
http://foorum.turboclub.ee/viewforum.ph ... 8cdafd8d95

bov pane enne mafi siis saab maf info õhust mis reaalselt mootorisse jõuab....
Ma ei saa aru mix peax olema bov enne lugejat olema :oops: kui bov ei lekki siis pole ju vahet. Kui gaasi maha lased siis on ju segusiiber kinni ja kütet ka ei anta peale enne kui pöörded jõuavad tühikäiguni.Aga enne seda on bov juba ammu ülerõhu välja lasknud .
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

uhti kirjutas:Ma ei saa aru mix peax olema bov enne lugejat olema :oops: kui bov ei lekki siis pole ju vahet. Kui gaasi maha lased siis on ju segusiiber kinni ja kütet ka ei anta peale enne kui pöörded jõuavad tühikäiguni.Aga enne seda on bov juba ammu ülerõhu välja lasknud .
Jutus on point, kui throttle body sulgub siis lõpetavad ka pihustid töö ja segu ei saa rikkaks minna.
Aga võibolla reguleerib ka maf pihustite tööd nii et kui õhk käib ikka veel läbi mafi kui siiber on kinni siis ikkagi läheb segu rikkaks korraks.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Enne lugejat, ehk lugeja ja cooleri vahele on bovi lihtsam installida, kuna seal raudtoru.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Sai täna tiba asja uuritud ja näpitud. Tulemus selline et oma tehtu peale pahane. Katsun asja siiski nii käima saada nagu ta mul on ja kui midagi lendab või sügis kätte tuleb siis on ümberehitused plaanis (uus ja parem kollektor plaanis ja pidurivõim saab omale uue asukoha, nii peaks turbo kapoti alla ära mahtuma ja muutub inimlikumaks asja kokku lahti lappamine ja kolde mutrite pingutamine ja peaks ära mahtuma ka küünlajuhtmed, millega praegu väga pahasti :? ) Sain asja nii kaugele, et kruttisin kolde külge kahjuks jäi 8 sast poldist vaid 7 kinni aga ühe pärast ei hakka midagi enne tegema kui ümberehitused tulevad (Suur töö mootori mahavõtmine ja uue vindi keeramine) ka veevärgi jura sain külge, mis ennem nii suur töö näis. Kahjuks ei saanud veel mootoririhma peale, kuna kadunud on plastik, mis rihma katab ja millel on märk nuka paika ajamiseks. See imelik kummilõdvik õhulugeja ja sisselaske siibri vahel tuleb metallist teha ja lõdvikujuppidega ühendada, kuna sinna lisapihustid vaja kombineerida. Samuti on vaja kunagi ümber ehitada õli äravool turbost, st et praegu läheb se õlitaseme kontrollimise auku ja 2 metalltoru on ühendatud kummivoolikuga, mis kollektorile väga lähedale jäi :x
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Sai siis tiba selle autoga kah tegeldud vahelduseks ja muretsetud paar jubinat:
klambrid miskine 10tk 25.- kuni 40.- tk
Opeli küsuselatt + 3 pihustit 200.-
20cm 70nest lõdvikut 210.- (1050.-/m) (Ise kah ei uskunud et 60nesele torule sobib :-D )
0,5 barine õlisurve andur lisapihusti tarvis 60.- (Loodan et asi toimib ka õhuga :roll:

Pilt
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

see torujutt õhulugejast siibrini on ju paras pudelikael, väiksema diameetriga!!?
Vasta