TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Lada 21013 ´83 - Rizto05
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=3941
1. leht 10-st

Autor:  Rizto05 [ 19.05.2008 22:32 ]
Teema pealkiri:  Lada 21013 ´83 - Rizto05

Autoks lada, millele hakkasin turbosüsteemi peale panema.
Mootoriks on 1,5 liitirne karpamootor. Turbosüsteemi katsetan alguses karpaga, blow-trought. Turbo mida kasutan on BMW 525tds oma.
Mootoril sees pole midagi muudetud.
Välimuse kohapealt on pragu keretööd käsil.
Proovin igapäev kooli kõrvalt seda projektikat edasi teha.
Küsiks teie käest õpetussõnu, et mida ja kuidas on parem teha. Kõik teretulnud. :)
Pildid:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Rommi [ 19.05.2008 23:09 ]
Teema pealkiri: 

seda tüüpi teades on asi tõsine.
loodame parimat:P

Lada p**e on see tüüp.

lisana: viimasel ajal on turbo Ladasi tulema hakand nagu seeni....

Autor:  Er!k [ 20.05.2008 0:27 ]
Teema pealkiri: 

Turbotamine on nüüd popp ja noortepärane,aga jõudu ja jaksu.
Ja velg on kena.

Autor:  jeff01 [ 20.05.2008 11:03 ]
Teema pealkiri: 

Velg on kena küll aga aeg velgede muretsemiseks on küll väga vale, kui pole veel ei mootorit, keret ega pidureid.

Autor:  must [ 20.05.2008 18:05 ]
Teema pealkiri: 

jeff01 kirjutas:
Velg on kena küll aga aeg velgede muretsemiseks on küll väga vale, kui pole veel ei mootorit, keret ega pidureid.


Sina võiksid küll selle koha pealt vait olla, hr. "ei suuda ühtegi projekti lõpule viia" :) . Riztole jõudu!

Autor:  jeff01 [ 20.05.2008 20:49 ]
Teema pealkiri: 

must kirjutas:
jeff01 kirjutas:
Velg on kena küll aga aeg velgede muretsemiseks on küll väga vale, kui pole veel ei mootorit, keret ega pidureid.


Sina võiksid küll selle koha pealt vait olla, hr. "ei suuda ühtegi projekti lõpule viia" :) . Riztole jõudu!

On küll mõni pooleli jäänud aga, Suurema osa autosid olen siiski valmis saanud ja ei pea end sulle kusagilt otsast tõestama. Kui sul veel miskit öelda siis võime privaatselt suhelda.

Autor:  must [ 20.05.2008 21:25 ]
Teema pealkiri: 

jeff01 kirjutas:
Kui sul veel miskit öelda siis võime privaatselt suhelda.


Tänan pakkumast, aga ma ei soovi sinuga privaatselt suhelda :) . OT lõpp.

Autor:  Rizto05 [ 20.05.2008 22:52 ]
Teema pealkiri: 

Tänud must.
Aga mis vahet sel on, kui ma ostan veljed ära? Kui pakutakse hea hinnaga meeldivaid velgi. Aga see selleks.
Muidu iga päev proovin midagi teha, nii palju kui vaba aega on.
Täna näiteks vedasin õlituse ära.
Nüüd oleks vaja kahte torupõlve, et saaks väljalaskesüsteemi valmis korralikult. :)
Peab otsima kuskilt. Endal kahjuks pole.

Autor:  jeff01 [ 21.05.2008 10:58 ]
Teema pealkiri: 

Rizto05 kirjutas:
Nüüd oleks vaja kahte torupõlve, et saaks väljalaskesüsteemi valmis korralikult. :)
Peab otsima kuskilt. Endal kahjuks pole.

FEBis müüdav must materjal ei sobi? a-la 30.- tk vist 2,5 tolline ja samat mõõtu toru sain mina tartust torukeskusest (6m kaupa muidugi)

Autor:  likoor [ 21.05.2008 14:35 ]
Teema pealkiri: 

Loodan, et saad asja valmis. Karburaatormootori turbotajaid ongi siin vähe. Edu!

Autor:  Rizto05 [ 21.05.2008 22:23 ]
Teema pealkiri: 

Täna sain mingisugused põlved. :)
Tänud likoor!
Ja ostsin Keisei Racingust BOV-i ja kütusesurveregulaatori. :)
Pilt
Pilt

Autor:  Moss [ 22.05.2008 1:10 ]
Teema pealkiri: 

Ee... milleks sulle kütusesurve regulaator kui sa karbussi kasutad?

Autor:  Molotov51 [ 22.05.2008 2:03 ]
Teema pealkiri: 

Kardetavasti on tegu BLOW TROUGH süsteemiga, kus kütterõhk peab ka muutuma...

Autor:  Rizto05 [ 22.05.2008 6:59 ]
Teema pealkiri: 

Molotov51 kirjutas:
Kardetavasti on tegu BLOW TROUGH süsteemiga, kus kütterõhk peab ka muutuma...

Õige.
Aga muidu esitan paar lolli küsimust. :roll:
1) Kuhu tuleb FPR-il ühendada see väike voolik (kas vaakumisse või turbo rõhualasse?)
2) Samamoodi BOV-iga, kuhu tuleb ühendada see väike voolik.
:oops:

Autor:  RFL [ 22.05.2008 7:55 ]
Teema pealkiri: 

peale siibrit ikka, et neid juhiks sama rõhk/vaakum, mis on reaalselt mootoris.

1. leht 10-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/