Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 16:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 82 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2009 17:49 
Eemal

Liitunud: 12.02.2008 14:21
Postitusi: 223
Asukoht: Tallinn
Leitsin siis ka oma auto jaoks väheke aega ja sai kompressori kinnitused valmis tehtud:
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2009 18:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.03.2006 21:10
Postitusi: 30
Asukoht: Võru
Kas see kõik nüüd normaalselt kapotialla ka ära mahub või tuleb mingi scoop?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2009 18:29 
Eemal

Liitunud: 12.02.2008 14:21
Postitusi: 223
Asukoht: Tallinn
Ilma scoobita kahjuks hakkama ei saa jah :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2009 19:15 
Eemal

Liitunud: 06.04.2008 16:46
Postitusi: 45
Väga hod-rodilik lõpptulemus peaks siis olema. ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.06.2009 19:00 
Eemal

Liitunud: 12.02.2008 14:21
Postitusi: 223
Asukoht: Tallinn
Nüüd trigerwheel ka olemas :-D
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.06.2009 19:23 
Eemal

Liitunud: 10.01.2006 11:49
Postitusi: 60
Täiesti OT, aga kas too Elise S1 on Eesti registris?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.06.2009 9:19 
Eemal

Liitunud: 12.02.2008 14:21
Postitusi: 223
Asukoht: Tallinn
See Elise on Soome registris.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.06.2009 11:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2005 19:26
Postitusi: 246
peal.


Viimati muutis rosco, 20.07.2012 13:16, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.06.2009 12:19 
Eemal

Liitunud: 12.02.2008 14:21
Postitusi: 223
Asukoht: Tallinn
Täpselt nii, AMK-s :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.06.2009 1:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.10.2008 15:29
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
saigi neljap seal oma ladat kaalumas käidud ja jäi silma mingi julm pilvelõhkuja mootor garaaži servas. hiljem siit pilte nähes sain aru millega tegu. IRL on asi ikka väga kõrge...hakkab mingi top fueli moodi vist välja nägema :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.06.2009 11:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
Väga huvitav projekt! Jälgin huviga seda teemat :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.08.2009 21:12 
Eemal

Liitunud: 12.02.2008 14:21
Postitusi: 223
Asukoht: Tallinn
Õnnestus saada AL hooratas, pärit siis RS4-jalt ja sobib 1:1-le 12v mootorile:
Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.08.2009 10:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
Anna andeks, aga minu arvates on selline kompressori paigutus äärmiselt kummaline. Kui Sa ei pane kompressorit otse sisselaskekollektorisse puhuma, siis miks Sa ta üldse sinna mootori peale istutasid - sellisel juhul ta võib ju täiesti vabalt olla mootori küljel ja ei peaks kapotti lõhkuma ja Audile ebasobilikku scoopi ehitama. Praegusel juhul asub kompressor mootori kõige kõrgemas kohas ning tema peale tuleb veel port kust siis õhk toru pidi alla originaalkollektorisse juhitakse. Kui torud juba mängu tulevad, siis ma ei suuda mõista ühtegi adekvaatset põhjust, miks peaks kompressor selle koha peal olema, va see, et seda Sa just tahadki et kompressor oleks kapotist väljas.

Üks mõte veel kaalumiseks. Kui Sa tingimata tahad, et kompressor oleks silidriridade vahel, siis ehita uus sisselaskekollektor selliselt, et kompressor on kollektori all, sama pidi nagu praegu ja sisselaskekanalid jooksevad kompressori pealt silindritesse. MTM pakub sellist kompressorilahendust koos kollektoriga A8'le

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.08.2009 10:55 
Eemal

Liitunud: 12.02.2008 14:21
Postitusi: 223
Asukoht: Tallinn
Uue kollektori tegemine juba plaanis :-D See esialgne lahendus jah ebapraktiline ja kahjuks ei mahu kompressor mingi valemiga mootori küljele. Otse kollektorisse ei hakka puhuma, cooler tuleb ka vahele ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.08.2009 19:06 
Eemal

Liitunud: 12.02.2008 14:21
Postitusi: 223
Asukoht: Tallinn
Kompressori paigutus tuleb siis selline:
Pilt
Pilt
Pilt
Teen kronsteinid valmis, siis peab sl kollektorit voolima hakkama :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 82 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 62 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11