Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 09.05.2024 23:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 82 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.08.2008 2:20 
Eemal

Liitunud: 11.01.2006 18:54
Postitusi: 202
Asukoht: Tallinn
whitepower1 kirjutas:
Loodane et midagi head tuleb :P



Sry, aga hetkesisuga oled kolmes teemas sama postituse teinud ning ma ei suuda mõista mis mõte sellel on?
Loota võib alati. :roll:

Muideks, su allkirjaks olevast leheküljest enamus ei tööta.

Tervitusi US ja A-sse


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.08.2008 2:59 
Eemal

Liitunud: 15.08.2008 19:13
Postitusi: 14
Asukoht: USA
citizen kirjutas:
whitepower1 kirjutas:
Loodane et midagi head tuleb :P



Sry, aga hetkesisuga oled kolmes teemas sama postituse teinud ning ma ei suuda mõista mis mõte sellel on?
Loota võib alati. :roll:

Muideks, su allkirjaks olevast leheküljest enamus ei tööta.

Tervitusi US ja A-sse


Kirja näed Lehekülg on valmimisel :)
Ma loodangi et igast alustatud masinast lõpuks midagi asjalikku valmis saab. :D
Tervitused Eestisse.

_________________
http://racing.pri.ee/foorum/index.php


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.08.2008 9:08 
Eemal

Liitunud: 17.04.2006 17:14
Postitusi: 202
whitepower1 kirjutas:
citizen kirjutas:
whitepower1 kirjutas:
Loodane et midagi head tuleb :P



Sry, aga hetkesisuga oled kolmes teemas sama postituse teinud ning ma ei suuda mõista mis mõte sellel on?
Loota võib alati. :roll:

Muideks, su allkirjaks olevast leheküljest enamus ei tööta.

Tervitusi US ja A-sse


Kirja näed Lehekülg on valmimisel :)
Ma loodangi et igast alustatud masinast lõpuks midagi asjalikku valmis saab. :D
Tervitused Eestisse.


Jääbki see tavaliseks kõüvatamiseks, et loodad?? Või pakud sa abi või mingeid lahendusi?

Selliseid a'la poste võid ilusti streetrace.org'i foorumis kirjutada ja oma respekti jagada!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2008 9:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
GT30 hinnaks võid arvestada 13-16K.
Kui see on liiga kallis, siis võin 100K eest veel asju loendada, mis oleks hea ära vahetada :)

Kuigi selle audi 2.6 mootori kohta pole ma midagi head kuulnud - ja lisaks avalaksul oli mu opel astra caravan isegi nõksa kiirem kui 2.6L V6 A4 :-D - mis viitab juba sellele, et insenerid on midagi puusse pannud. Ja kui turbo appi võtta, siis 2.0T opelid on ikka kiiremad :lol: Samamoodi ei ole eriti midagi kuulda opeli 2.5-2.6L V6 mootorite turbotamisest - küll aga olen näinud, et need juba vabalhingavana oskavad kepsu läbi starteri lükata. Ei viitsi pikalt surfida, aga eks leiab nõu-haud ka selle moto kohta. See, et R6 2.6L Skyline'idega on suht imet tehtud, ei tähenda, et sama kubatuuri juures teised selle sama lihtsalt järgi teeks.

Arvestades aga seda, kui palju on eesti know-how'd R5 motode kohta - pakun, et sul läheb 250KW saavutamine kallimaks kui R5'ega 300KW võtmine. Arvestades töömahtu, peaks olema aga vastupidi.
Kui eesmärk-lagi on aga 200KW, siis ei maksa veel R5 mootorit peale hakata panema - ja tolle saavutamiseks piisaks GT25'st :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2008 9:46 
Eemal

Liitunud: 12.02.2008 14:21
Postitusi: 223
Asukoht: Tallinn
sellel 2,6 mootoril 2 klappi silindri kohta ja sisselaske kanalitega on väheke puuse pandud, sellest ka vähe kw-sid. Alumise osa kohta ei oska midagi halba öelda. Eks peab esialgu GT25 poole vaatama :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2008 10:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
2.6 mootorile GT25, segi olete läinud?
GT2860RS suure kuumakojaga on juba 2.5 mootoril alla 1bar suht flowmap-i lõpus.
Ja spool-up pidavat 2.5 mootoril juba segane olema.
GT25 on paras 1.8 mootorile.

2.6L mootorile mina alla GT28 lõpuotsa (linnasõit) või GT30 ei vaataks.
Suurem kuumakoda paneb vähem stressi mootorile (madal backpressure).
Holset HX35 oleks sinna ilmselt suht meeldiv.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2008 12:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Mihkel kirjutas:
2.6 mootorile GT25, segi olete läinud?
GT2860RS suure kuumakojaga on juba 2.5 mootoril alla 1bar suht flowmap-i lõpus.

Hea kui 0.7bar kannatab = siis polex päris ju flowmap lõpus.
See mootor ju ei hinga (no flow) = oleks päris flowmap keskel.
110KW @ 0bar oleks ca 180KW @ 0.7bar. (243hp)

GT2560R - 707160 - 9
Horsepower 200 - 330
Displacement 1.8L - 3.0L
Direct replacement upgrade turbocharger for GT2556R (702987-7) on Nissan RB26DETT used in Skyline R34 GT-R

See 2.6 on hingab sama palju kui hea 2L mootor - seega turbiin ei näeks rohkem väljalaskegaase kui 2L'sega.
Ülemise otsa 2560R turbo oleks selle 240hj jaoks enam kui küll kui tegemist on ikka 110KW 2.6L NA'ga, mitte aga juba "parandatud" 2.6L NA'ga, mis hingaks ka 135KW.

2554 ei soovita.
Viskasin pilgu GT2560R flowmapi peale ja tundub, et too jõuaks max HP ajaks flowmapi keskele.

Aga ega mina kah ei tea. Üldsegi võiks V mootorile panna 2 väikest (GT15) vms.

Palju 2.7bi-turbo mootor maksab?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2008 13:03 
Eemal

Liitunud: 12.02.2008 14:21
Postitusi: 223
Asukoht: Tallinn
saksas maksid u 6 kuud tagasi ainuüksi pl kaaned 1800EUR 2tk kokku, millel olid praod sees.... :shock: tervest mootorist ei julge unistadagi...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2008 14:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
colin kirjutas:
saksas maksid u 6 kuud tagasi ainuüksi pl kaaned 1800EUR 2tk kokku, millel olid praod sees.... :shock: tervest mootorist ei julge unistadagi...
Eks küsida osatakse ikka. Ei tea neid hindasid, aga tean et mõni aasta tagasi oli Opel Lotus Omega 377hj biturbo mootor 3000EUR, ja neid toodeti ainult ca 1000tk.

kiire mobile.de ütleb
4600EUR ilma tingimata imeliku komplektsusega auto - ehk siis mootoriga saab kaasa ka autokere jms.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2008 15:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mulle tundub, et GT25 3L mootori juures mõeldakse pigem bi-turbo lahendust.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2008 17:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Mihkel kirjutas:
Mulle tundub, et GT25 3L mootori juures mõeldakse pigem bi-turbo lahendust.

Kui Garret ise ütleb, et see on upgrade 2.6L Skyline'le, siis ...
Ja minu teada on ka RFL'il siiski GT2560R - see ka põhjuseks miks tal üle 310hj eriti ei tahtnud tulla.
Korralikult tehtud 1.8L nissan hingab vabalt sama palju kui kõnealune 2.6L V6, mis aga arvatavasti ei kannatagi nii palju pauku välja - seega peaks GT2560R olema isegi varuga pandud.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2008 17:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Hingamise osa saab alati portimisega veidi järele aidata.
Skyline tehti ju bi-turbosid ka.

Vähemalt rootslased ajavad väikest backpressuret kogu aeg taga.
Ikkagi tundub mulle see GT25 kuidagi väga väike nii suure kubatuuri juures, hingaku asi kuidas tahes.
1.8 mootoril on sama õhukoguse silindrisse mahutamiseks suuremat rõhku vaja kui 2.6-el.

Lihtsam on nii, et tee vajalikud arvutused ja kanna need GT25 flowmap-ile.
Vaataks mis sealt huvipärast kokku tuleb.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2008 17:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
vabanda, et OT ajan, aga kui juba mind mainiti, siis tahaks täpsustada, et turbobygarrett.com lehel on just minu 2560 kuni 330hj ja 2860 310hj.
siiani olen saanud kõige rohkem 325hj ja põhjuseks just manuaalne boostcontroller, mis laseb kohe peale max rõhu saavutamist sellel kolinal kukkuda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2008 17:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ilmselt siis packpressure hakkab päris tugevalt tõusma juba seal kohas kus rõhk maha lastakse.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2008 17:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Minu kogemus (nii vähe kui mul seda on) ütleb:
"Parem väike kui suur turbo" :lol:

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 82 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11