Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 9:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 82 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.08.2009 10:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
tervitatud alati audi tuuning.
aga veits vähe oled kaevand netis, tundub.
päris palju on neid ümberehitusi tehtud v6 peale.
põhiline kiiks on olnud alati selles, et suuremad ehitajad on olnud ameerika maal ja seal tehakse lihtsalt 2.8
euros on olnud ka tegijaid ja saksamaal tundsin ise ühte isegi.
aga ka tegi 2.8 lihtsalt pole kellelgi ette sattund mõte hakata seda 2.6 tegema.
põhiline tegemine on olnudki kõigil komprekaga ja nii, et lõigatakse orikas kolle puruks ja tekitatakse adapter eatoni vms jaoks.
on ka olemas selliseid, kus on õhupuhasti asemele kompressor pantud.
Saksamaal tuttav aga läks raskemat teed ja sinna oli keeratud 2 turbot külge. võetud sis turbiinid mingite riisikate pealt minu meelest nissani 1,8 pealt või nii.
kõik oli ilus kuni 0,8 bar-ini ja jõud oli mõnus.
arvutuslikult oli 0,8 või kuskil 0,9 bar siis 300 hp ja see tähendas, et alt käis asi laiali. Vanadele v6 motodele pole saalede remmi saada. ös oleks vaja olnud tutikat kraami sisse kõike. Jäi tal tegemata ja äris romulast lihtsalt uue mootori ja edaspidi sõitis "turvalise" 0,65-0,7bar.

auto oli 93a 2,8 quattro sedaan, manuaal ja ilma kondita versioon, et kapoti all ruumi nagu jagus.

ahjaa, pensu kulust pole väga mõtet rääkida.
muutus suht utoopiliseks kuigi väidetavalt segu korras ja mingit "tossamist" ei olnud vms. Linnas oli kulu umbes 18-20 ja mnt mingi 12- 15.

_________________
/S4-ja ootel/ gsx-r 750


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.08.2009 12:13 
Eemal

Liitunud: 12.02.2008 14:21
Postitusi: 223
Asukoht: Tallinn
Olen unustanud mainida, et uus mootor tulebgi 2,8 ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.08.2009 15:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kas see käis originaalajuga või pandi ikka miskitsorti programmeeritav aju ka peale?

Kui mitte, siis pole mingi ime, et laiali käis...

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.08.2009 20:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
kui ma õigesti mäletan, siis oli see Hestec isegi, mis toda kompotti juhtis.
nende vanade v6 motode piiriks midagi säärast ongi lihtsalt.
ja samas vaevalt, et see 300 hp teda lõhub, pigem ikke need Nm mis seal selleks ajaks on saavutatud, saavad sellest va pagana alumisest otsast jagu.
aga autoomanik, miks sis nüüd selle moto ää vahetama pead???

_________________
/S4-ja ootel/ gsx-r 750


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.08.2009 11:33 
Eemal

Liitunud: 12.02.2008 14:21
Postitusi: 223
Asukoht: Tallinn
Mootor läheb vahetusse, kuna sain odavalt oma eelmise Audi mootori tagasi osta. Hetkel ootab kapremonti. Ei tahaks hästi uskuda, et 300hp selle mootori lagi on, kuna RS4-ja mootori alumine osa praktiliselt samasugune. Väntvõlli materjal on võibolla teine ja kepsukaelad on RS4-jal peenemad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.08.2009 17:27 
Eemal

Liitunud: 12.02.2008 14:21
Postitusi: 223
Asukoht: Tallinn
Kuigi jah RS4-jal raamipakud topelt poltidega. Väike võrdlus (vasakul 2,8 12v ja paremal RS4):
Pilt Pilt
Ka kepsud pole RS4-jal midagi erilist:
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.08.2009 20:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
Ahti kirjutas:
kui ma õigesti mäletan, siis oli see Hestec isegi, mis toda kompotti juhtis.
nende vanade v6 motode piiriks midagi säärast ongi lihtsalt.
ja samas vaevalt, et see 300 hp teda lõhub, pigem ikke need Nm mis seal selleks ajaks on saavutatud, saavad sellest va pagana alumisest otsast jagu.
aga autoomanik, miks sis nüüd selle moto ää vahetama pead???
'

jutt oligi mitte sis hobenestest vaid Nm-test mis sellel motol 300hp juures juba seal all otsas pahandust teevad.
ja materjalidel peaks kindlasti vahe olema, sest tehase jutu järgi tehakse kõrgema katteteguriga ainult turbokatele tükke, mitte aga tavalistele motodele. AEB 1.8t sisu peaks kannatama väidetavalt ilma laiali lõhkumata 400hp aga sama 1.8 mahuga mootor mitte turbo versioon kannatavat ainult 200.
need on väited, mida kuuldud autosid ehitavate sassaste käest - mitte puhta kullana võtta ja mitte sellepärast miskit "jõhkrat" ehitamata jätta.
kuigi - b4 sedaan, millel kompressorist 300hp ja mõnusad 450Nm oleks päris lõbus aparaat ju juba.

_________________
/S4-ja ootel/ gsx-r 750


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 82 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11