Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.05.2024 16:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 188 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.05.2009 10:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Subarul peaks juba originaalis metallist tihendid olema.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.05.2009 11:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Seda on ka enne ette tulnud, et kolvid täiesti kutupiilud omadega, aga tagant ei suitse, vaid loobib karterituulutusest õli. Ask me how I know :roll:

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.05.2009 11:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Äkki õhtuks saab kompressioonid teada, kui Marko ennast liigutama hakkab.
Huupi pole mõtet oletada.

Kui nüüd mootor ka vigane, siis on tore kvaliteet auto küll see Subaru.
Datsunitel käivad igasugu ajugeeniused kallal ja ei juhtu suurt midagi, Subaruga on ka juba kogenud inimese käes tuuga.
Tundub, et Subaru puhul kannatabki vaid kõvatada PPP ja jumal teab mis pack-idega ja raua kallale ei tohi minna.
Siis oleks vähemalt turvalised 250IKW olemas, millega 13.9s aegasid sõita :lol:

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.05.2009 14:57 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Noh, silindrirõhku näitab mitte võimsus, vaid pöördemomendikõver ja seegi on ju "neto" - s.t. igast sisekadude ületamiseks kuluvat ei ole ju näha.

Muidugi boost=silindrirõhk=moment ei ole 1:1, aga konkreetse mootorisetupi kohta vast midagi sinnakanti on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.05.2009 23:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
1 silinder - 9,9bari
3 silinder - 9,9bari
2 silinder - 4,5bari (piisav mootori remondiks)
4 silinder - ei pääsenud ligi ja ei omanud ka enam suurt tähtsust.

Ehk siis õigus oli neil kes pakkusid, et mootor laiali. Vähemalt nüüd teada mis selle õli jama põhjustas.
Subaru ideaalne masin autoehitajale - kõigega saab tegemist teha. Kui kastiga oled lõpetanud siis võid mootorit remontima hakata :lol:

Mis seal ikka, mootor maha ja kolvid välja. Õnneks subarul suht suurt rem mõõtu kolbe saada... Mihkel arvas, et kui juba laiali siis ka korralikud kepsud sisse. Mõtekas oleks müüa pärast kepsude vahetust ka hetkel toimetanud Garrett GT2876R turbo ja hankida sisule rohkem vastav föön, midagi GT3082R sarnast. Kõik see selgub siis kui näha kas kolvid ja sein ka rikutud või ainult rõngad läbi.

PS. Üks positiivseid asju mis mina Subaru juures olen täheldanud - igav ei hakka

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.05.2009 23:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ja raha ei jää kunagi üle Subarut omades :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.05.2009 23:50 
Eemal

Liitunud: 25.03.2005 15:01
Postitusi: 55
rahameeste värk :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.05.2009 0:10 
Eemal

Liitunud: 20.03.2009 23:07
Postitusi: 31
Asukoht: Pärnu
loen õudusega.. olid suured plaanid, nüüd peab vist hoiupõrsasse raha koguma, kes teab, mis saab peale homset või ülehomset MY06'ga :shock:

_________________
Subaru Impreza 2006


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.05.2009 1:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Kindlasti foto seeriat paluks kaubapeale.

peaks ka subaru ostma kui niipalju remontida saab, mulle see meeldib.

oskad sa midagi muidu kommenteerida subarude originaal kütuse lattide kohta, et kas neil oli see ridamisi ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.05.2009 1:43 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
Tahaks juba ka detailidest pilte näha , ehk siis saab ka selgeks miks laiali läks. Krt jama et niimodi asi lõppes :?

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.05.2009 9:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Enda nahal kogetust pakun, et TIP läks liiga kõrgeks 1.6bar boostiga ja põhjustas mootori komponentidele suuremat stressi.
Antud turbol on samasugune kuumaosa nagu RS-il aga kompressor on tunudvalt suurem.

Subaru mootor on selles suhtes veidi imelik, et spool-upiks tahab asi saada 2x väiksemat kuumakoda kui tava R4 mootor aga siis kui boost juba üleval on moondub asi tavaliseks R4 mootoriks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.05.2009 10:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Marko kirjutas:
Mõtekas oleks müüa pärast kepsude vahetust ka hetkel toimetanud Garrett GT2876R turbo ja hankida sisule rohkem vastav föön, midagi GT3082R sarnast.
ATP pakub bolt on lahendust.
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=SUB
Samas, kui nad ise kiidavad seda turbot 600+hp, siis miks dünograafikutel vaid 447 on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.05.2009 14:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Maailmas kõige usaldatavamad asjad üldse on USA saitidel kirjutatavad HP numbrid :-D

Kui sa nüüd tärni alt loed siis see HP number on RATTAST, seega mootorist võibki ~550hp olla.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2009 0:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
Täna tegin algust mootori remondiks, vaja veel kast eemaldada ja mootor maha tõsta. Kapotialust puhastades tekkis mõte ja soov segusiibri klapp teisele poole meisterdada. Selleks pean loobuma konditsioneerist ja generaatori asukohta muutma. Ega elu ei peagi lihtne olema - mulle meeldib ajusid kasutada ning asju ringi paigutada, eesmärgil saada parem tulemus. Mootori sisu poolest lähevad vahetusse kolvid (Wiseco), kepsud (Eagle) ja raamsaaled (ACL Racing). Plokk puuritakse stress plaadiga, vänt lihvitakse-tasakaalustatakse ja vändaliin tehakse otseks - seda kõike siis Soomes. Turbo vahetab välja, dünos tahan 500hp ratta tulemust näha. Tuleb ka uus vahejahuti mis rändab stange taha.
Midagi analoogset peaks välja kujunema

Pilt

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Viimati muutis Marko, 18.03.2010 1:16, muudetud 3 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2009 19:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.12.2005 11:21
Postitusi: 711
tore teema küll marko aga ma olen sulle mitu korda helistanud tead küll mis asjus...

olavi
tel 5282031

_________________
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 188 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11