Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 14:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 188 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.12.2009 12:31 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Pihustid on tõepoolest veidi overkill sul. 1000cc-st piisab rahulikult mingiks 600hp-ks. Aga rõõm kuulda et masin liigub..kui õue vaadata siis on 0,6 bar-i ka overkill :)

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: heisps
PostitusPostitatud: 13.12.2009 15:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2009 10:18
Postitusi: 403
Asukoht: Tln Vilj
Loodame ,et sa varsti keretöid tegema ei pea hakkama :-D.Ilma vaadates ja seda projekti lugedes on se üsna tõenäoline :-D :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.12.2009 20:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Audiophile kirjutas:
Pihustid on tõepoolest veidi overkill sul. 1000cc-st piisab rahulikult mingiks 600hp-ks. Aga rõõm kuulda et masin liigub..kui õue vaadata siis on 0,6 bar-i ka overkill :)
6x1000 peaks pigem 1000hp võimaldama, oleneb muidugi, mida sealt läbi pumbata ja mis segu nõuad. 600hp on neil vist põhimõtteliselt Stage 2?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.12.2009 20:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
Astrona kirjutas:
6x1000 peaks pigem 1000hp võimaldama, oleneb muidugi, mida sealt läbi pumbata ja mis segu nõuad. 600hp on neil vist põhimõtteliselt Stage 2?


olen ma millestki ilma jäänud, aga subarul võiks ju 4 pihustit nagu olla.

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.12.2009 20:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
4x1200cc/min pihusti võimaldab kuni 600hp, eeldusel et max täitetegur on 80%. 1600-ne võimaldab 800hp

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.12.2009 20:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
ott5 kirjutas:
Astrona kirjutas:
6x1000 peaks pigem 1000hp võimaldama, oleneb muidugi, mida sealt läbi pumbata ja mis segu nõuad. 600hp on neil vist põhimõtteliselt Stage 2?
olen ma millestki ilma jäänud, aga subarul võiks ju 4 pihustit nagu olla.
oops, my bad, lugesin just Audiophile teemat ja nüüd ta postitust :) Veits uimane veel...
EDIT:
taxu kirjutas:
4x1200cc/min pihusti võimaldab kuni 600hp, eeldusel et max täitetegur on 80%. 1600-ne võimaldab 800hp
Sõltub segust. Kui näiteks 10:1 saad 500hj, siis 12:1 saad juba ~600hj + 20hj kuna effektiivsus kah kasvab - teisisõnu 600hj lahjendab 500hj/10:1 segu 12:1 peale.. Peale selle sõltub see ka mootori effektiivsusest ja kõigest... Ja kui jääb natuke puudu, võib ka ju 80 asemel 90% peale lasta ja tuleb juba 670hj ja kui survet tõsta siis veelgi rohkem... 500 vs 750 on +50% vahe... Kui panna üldse vesipriste kambrit jahutama ja sõita 14:1 seguga, saaks ülde veeel rohkem. Racing bensiin annaks kah mõne hj juurde jne. Ehk sõltub konkreetsest lahendusest.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.12.2009 14:42 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
1000cc saab sinna 600hp juurde ilusti. minu enda kogemus oli midagi sinnakanti pihustid 85% duty ja 495rwhp pingis 33c kuumaga. parematel päevadel kindalt üle 600hp, sellele viitas lisaks dynole ka väljasõidetud veerandmiili aeg..
http://www.youtube.com/watch?v=oZd4BpSiuxI

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.12.2009 16:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Subaru mootorite BSFC on muidugi 0.59 kanti, ehk tava R4 võiks vast veidi vähem kütust sama tulemuse jaoks kulutada.
Pihustite puhul on oluline ka see, kus pöördel see max hp saavutatakse.
Enamus kalkulaatoreid ei arvesta seda mis pöördel konkreetne mootor seda max tootlikust vajab.

Minu autol 550cc pihustid ja et max võimsuse juures alla 12 segu hoida GT2860RS-iga pidin kütuserõhku tõstma.
Nüüd muidugi langetasin veidi kütuserõhku, kuna sättisin põhjagaasi segu ühtlasemaks ja lahjemaks.

Pihustid on tegelikult selline asi, mida ei saa ikka väga suure varuga ka võtta.
Et stiilis 800cc oleks hetkel vaja aga võtaks juba varuga 1600cc.
Tulemus on see, et ei saa tühikäiku nii lahjaks kui ta võiks olla, mis tahmab küünlad pikapeale ära ja vähemalt mul M10 mootoriga andis see kõvasti tunda.
Erksus oli läinud, kui küünlad mõnituhat km niimoodi sõitnud olid.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.12.2009 22:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
Paar õhtut maadeldud külmkäivituse seadetega, kohe mitte ei tahtnud käima jääda. Täna hommikul käivitus masin poolest pöördest, seega -13kraadi juures on asi hea. Külmkäivituse sättimise tulemusena saan homme õli vahetada, väga palju kütet õlis :(
Lootus on, et samade 1600cc pihustitega saab ka tühikäigul segu enam-vähem paika. Paukumis probleemid unustatud, piisas seadistamise vigadeparandusest :)
Nädalavahetusel saab veel vahepealse õliga sõita ja siis Mobili 5W50 mootorisse. Kui seadistamise abilisi on siis talveks tõstab rõhu 1bari juurde - õigemini jätan võimaluse 1bar rõhuga kulgeda.

Suured tänud Kuunole ja Mihklile kes hoolimata pakasest olid abiks ;)

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: .
PostitusPostitatud: 18.12.2009 19:05 
Eemal

Liitunud: 04.11.2005 15:41
Postitusi: 49
oioiiii mis hääli täna see subaru tegi kui hoovist välja hakksid sõitma :evil: ma olin selle halli type-R iga!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.12.2009 19:39 
Eemal

Liitunud: 29.08.2005 19:56
Postitusi: 259
Kuuldud ka selle auto hääli. Kõrgel pöördel kukkus paukuma :-D
See Mobili 5w50 muutub suht vedelaks turbokal ja kui koha peal veel väga rikas ka siis õli peagi üsna vesi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: .
PostitusPostitatud: 18.12.2009 23:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
super G2 kirjutas:
oioiiii mis hääli täna see subaru tegi kui hoovist välja hakksid sõitma :evil: ma olin selle halli type-R iga!


Njaaa, pool sooja mootoriga ei taha asi käia. Külmast peast ja soojana toimetab aga keskmise temperatuuri seade täiesti mööda :(
Sina nägid-kuulsid kui masin ei toimetanud, siis mootor lonkab ja osad pütid mingil pöördel ei löö. Hetkel 5W50 õli mootoris ja julgem tunne endal vajutada. Õhtul tegin ka mootori pesu, tuulutusfiltrist loomis mingil määral kütuse-õli ollust välja. Loodetavasti järgmisel korral kuuled kui masin töötab nii nagu peab...

Dc85 kirjutas:
Kuuldud ka selle auto hääli. Kõrgel pöördel kukkus paukuma :-D
See Mobili 5w50 muutub suht vedelaks turbokal ja kui koha peal veel väga rikas ka siis õli peagi üsna vesi.


Kõrgel pöördel jookseb piirajasse ja seal tuleb nn paukumine, muidu ei tohiks seda nähtust enam olla :lol:
Kuuno lubas homme seadistada, saab pööretepiiraja 7200rpm`ile tõsta. Hetkel suht raske hoida piirajasse minekut, rahulikult liigeldes muidugi seda ei juhtuks.
Eks homme selgub mis saama hakkab

PS. Vaja kiiremas korras dccd kontroller saada, hetkel masin rohkem tagavedu 36:64 ja jäisel teel tahab külge loopida :( suht ohtlik kiiremat sõitu teha.
Laupäeval sai ka sama kerega STI-ga korra joonestada ja selle 0.6bari rõhu ja turvalise seadega minust vastast pole. Kohe stardis hüppas STI eest ära ja siis enam-vähem jäime vahet hoidma kuid aeglasem olin ikkagi :)
Saan ka 50:50 lukustada siis start midagi muud, hetkel käivad rattad lihtsalt ringi... ehk jõuludeks toodakse vajalik vidin :lol:

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.12.2009 18:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
Jõulumees tuli väikese viitega kuid pakk kohal. Reguleerimise nupu vahetan Subaru originaalosa vastu.

Pilt

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.01.2010 3:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
DCCD kontroller küljes ja masin käitub 50:50 veoga ikka super hästi. Enne ei julgenud boostides eriti vajutada, nüüd on vana hea subaru tagasi :)

Muudatuse tegin väljalaske süsteemis, Kakumei pütt tegi liiga lärmakat häält ja alla rändas Simonsi 500mm 3" rv pütt ja kroom äärega lühemaks tehtud ots. Keevitused nagu ikka roostevabaga, õmblustele lastud prooviks peale tsingi kiht. Hääl on juba inimlikum, muidugi võiks veel vaiksem olla.

Pilt
Pilt

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Viimati muutis Marko, 03.05.2010 21:41, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.01.2010 7:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.11.2008 21:27
Postitusi: 210
Asukoht: Soome/Eesti
Päris hea :-D ,hea et mootori uuesti kokku said,loodetavasti jääbki kokku ja võimu kindlasti juurde :p

_________________
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 188 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 57 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11