Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 14.05.2024 14:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 361 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 25  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2009 18:52 
Eemal

Liitunud: 15.01.2005 1:15
Postitusi: 244
Asukoht: Tallinn
Kui ma ei eksi siis mootorisse lähevad vist ühed teatud malm hülsid :)
Äkki räägid lähemalt, palju silindreid üle puurid või palju on hülsse vaja parajamaks teha et sisse sobiksid? Arvestades silindrite omavahelist kaugust siis just palju puurida ei kannata..
Küsin, kuna mul sama asi vaja teha...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2009 0:12 
Eemal

Liitunud: 04.02.2007 11:01
Postitusi: 360
Asukoht: Võru
altz kirjutas:
Kui ma ei eksi siis mootorisse lähevad vist ühed teatud malm hülsid :)
Äkki räägid lähemalt, palju silindreid üle puurid või palju on hülsse vaja parajamaks teha et sisse sobiksid? Arvestades silindrite omavahelist kaugust siis just palju puurida ei kannata..
Küsin, kuna mul sama asi vaja teha...


mosse hülsidest saab toorikud neid tuleb väljastpoolt treida ja seest pool ülr puurida.Kasutanud oleks ikka originaal mõõdus kolbe 84.5mm.

Hetkel aga lood sellised et jõudsin just 170tkm sõitud S8 250kw motoga koju ja homme vaatab mis ta endas peidab.
Uudishimu oli nii suur et kiskusin juba ühe klappikambri kaane maha ja vaatasin kui puhas ta on ja olin meeldivalt üllatunud :)

_________________
BEST ET11.051@207km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2009 0:40 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Loodame, et sul on rohkem õnne, oskusi ja edu kui tegelasel nimega Xan sr.org foorumist, kes ka püüdis Audi V8 mootorit putitada. Tulemus oli rida tehnilisi probleeme, keskpärased veerandmiili ajad, hunnik kulunud raha, veel rohkem foorumimula, koledad spoilerid ning scoop ja veider tribal tattoo kleepekas tagaklaasil :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2009 2:31 
Eemal

Liitunud: 30.01.2007 2:28
Postitusi: 8
Taavi kirjutas:
Loodame, et sul on rohkem õnne, oskusi ja edu kui tegelasel nimega Xan sr.org foorumist, kes ka püüdis Audi V8 mootorit putitada. Tulemus oli rida tehnilisi probleeme, keskpärased veerandmiili ajad, hunnik kulunud raha, veel rohkem foorumimula, koledad spoilerid ning scoop ja veider tribal tattoo kleepekas tagaklaasil :)

Vaata aga vaata, mis ma kõik oma auto kohta teada saan :-D Ja ära muretse, Henri on mu auto modifikatsioonide ja tulemustega suht hästi kursis. Kui minu kogemustest talle abi on, siis seda parem.

_________________
Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringute koostamine
Küsi lisa 50 18 059


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2009 9:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
Taavi kirjutas:
Loodame, et sul on rohkem õnne, oskusi ja edu kui tegelasel nimega Xan sr.org foorumist, kes ka püüdis Audi V8 mootorit putitada. Tulemus oli rida tehnilisi probleeme, keskpärased veerandmiili ajad, hunnik kulunud raha, veel rohkem foorumimula, koledad spoilerid ning scoop ja veider tribal tattoo kleepekas tagaklaasil :)

Hästi paned, Taavi. Rispekt! 12,7 veerandmiili aeg 1,7t kaaluva tankiga ainuüksi pihustite vahetuse ja nitrokomplekti lisamise (+ VEMS) kuludega ei ole keskpärane ja esimese mootori tehnilistel probleemidel oli vähe seost putitamisega. Kõik muud Sinu nimetatud asjad ei ole kuidagi seotud V8 mootori, õnne, oskuste ega eduga.

Audi V8 mootorid on Eestis hetkel veel suhteliselt avastamata ressurss - kogu aur ja raha läheb peamiselt 2,2T20v'de arendusse. Eks üks põhjusi ole ka selles, et odavas hinnaklassis on Audil V8 mootoriga ainult suured kolakad (V8, S6, A8 ), st V8 arenduseks on mõistlik ta kõigepealt kuhugi väiksemasse keresse sokutada. Kui aga ehitamist nagunii nullist alustatakse, siis on see väike vaev võrreldes vastu saadava kahekordse töömahu ja sellest tulenevate boonustega pöördemomendikõveras, ressursis jms. Mul isiklikult on igati hea meel, et Henri V8 arenduse käsile võttis. Ehk saab miskit isegi kõrva taha panna...

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2009 11:33 
Eemal

Liitunud: 04.02.2007 11:01
Postitusi: 360
Asukoht: Võru
Taavi kirjutas:
Loodame, et sul on rohkem õnne, oskusi ja edu kui tegelasel nimega Xan sr.org foorumist, kes ka püüdis Audi V8 mootorit putitada. Tulemus oli rida tehnilisi probleeme, keskpärased veerandmiili ajad, hunnik kulunud raha, veel rohkem foorumimula, koledad spoilerid ning scoop ja veider tribal tattoo kleepekas tagaklaasil :)

Paliks mitte kedagi solvata kui selleks pole põhjust.Oled sa ise kokku puutunud audi V8 mootoritega et pead tõstad. minu jaoks on Xan teinud ära nii mõndagi. Siiski kiireim V8 mootoriga audi eesti pinnal.
Omalt poolt loodan mootrit esialgu arendada vabalthingavana koos E85ga
Hiljem minna üle biturbo versoonile. minu eesmärgiks on muidugi drift aga kindlasti proovime ka dragi kui ka lõppkiirus võistlusi kuid see oleneb juba võimalustest.

_________________
BEST ET11.051@207km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2009 13:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
Kiireim on tegelikult Jussi Kautto nitroga RS6, aga see auto vist põhilise osa ajast viibib siiski Soomes.

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2009 14:12 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Mis selles Audi V8 mootoris nii erilist siis on, et enne kui midagi öelda julgeks, tuleks mitme mootori peal praktiseerida?

Mootor nagu mootor ikka, või kuidas?

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2009 15:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
Ei olegi midagi erilist. Lihtsalt kuna Audil on nt 4,2 V8'id umbes kümmet erinevat mudelit, siis nende juppide (nukad, kolled, süüde jms) omavahelisel ristamisel saab päris huvitavaid tulemusi tekitada. Ega nad palju maksa kah nii et huvi korral katsetamist jätkub.

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2009 16:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.11.2008 21:27
Postitusi: 210
Asukoht: Soome/Eesti
Palju siis selline 4.2 L V8 mootor maksab?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2009 16:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
ca 10 kilo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2009 17:30 
Eemal

Liitunud: 24.11.2006 19:37
Postitusi: 219
Jah :D teretulemast meeste sekka. ainult piim ja kaseeritud joogid tulevad 1-2l pakkides...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2009 17:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
sallu kirjutas:
Jah :D teretulemast meeste sekka. ainult piim ja kaseeritud joogid tulevad 1-2l pakkides...

Kui hästi otsida, siis leiab ka 4-5L piimanõusid, aga 1.5bar rõhu all 2L piimapudeleid naljalt ei leia :lol: Isegi lüpsimasinad töötavad vaakumi pealt :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2009 18:36 
Eemal

Liitunud: 24.11.2006 19:37
Postitusi: 219
lähim riik on soome, kus 2l Piimapakid on :D ja kindlasti seal mingi rõhk sees ka on... :D aga ikka jah :D Teretulemast meeste sekka :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2009 19:36 
Eemal

Liitunud: 04.02.2007 11:01
Postitusi: 360
Asukoht: Võru
Motode hindadest nii palju et esimese S4 moto ostsin 3k ja S8 moto 5k eest. Ja leiaks veel taolise raha eest kui otsida.
Täna sai siis moto pulkadeks võetud ja olen rahul. Moto näeb seest väga hea välja. S8 mootoril on sisselaskes juba mehaanilised tõukurid. Klappisääre läbimõõt on 6mm vanematel oli 7mm. Samuti on jäigemad klappivedrud.Plokkikaane tihendid on ABH ja AKH mootoril samad.Kepsud on väga sarnased. Kolvid aga neil kahel mootoril väga erinevad just surve astme poolest kuid saab asendada omavahel.
Nukkvõllid onS8 AKH mootoril imelikud. Sisselaske oma on 11.5mm tõusuga ja laiem kui ABH 10mm tõusuga nukkal. Samas väljalase tundub kitsam ja on sama tõusuga 9.5mm. Klappid on samuti erinevad. AKH
IN 32.5mm EX 27mm VS ABH IN 32mm EX 28mm. Portide kuju on enam vähem sama.
Väljalaske kollektoritest on siiamaani nähtutest kõige etemad Audi V8 3.6l omad isegi 265kw S8 omad tunduvad kehvema voolavusega. :roll:

_________________
BEST ET11.051@207km/h


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 361 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 25  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11