Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 09.05.2024 9:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Bmw 524td 1989 Toivoku
PostitusPostitatud: 09.04.2008 13:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2005 12:17
Postitusi: 159
Asukoht: saku
Tegemist siis diisel masinaga millel on olnud vahepeal suurem turbo vahel ja lihtsalt rõhku tõstetud.

Masinast
1989 välja lase
el peeglid
istmesoojendused
veluur sisu
rohkem mittemidagi

Installitud on siis keskkonsooli turborõhu näidik, voltmeeter ja õlirõhu näidik ,nende raam kaetud sarnase nahaga nagu on käigukangi ümbruse nahk.

http://toivoku.pri.ee/Bmw/e34%20parimad ... idikud.jpg

Ennem kui auto aastaks seisma jäi toimus temaga avarii ja tänu sellele värvisin nina ära ning korjasin kulmud eest ära.

http://toivoku.pri.ee/Bmw/e34%20parimad/IMG_1843.jpg

Paar ööd on garaazis oldud nüüd ja tulemus selline.

http://toivoku.pri.ee/Bmw/e34velg%20ja% ... /bmw-1.jpg

http://toivoku.pri.ee/Bmw/e34velg%20ja% ... /bmw-2.jpg

http://toivoku.pri.ee/Bmw/e34velg%20ja% ... /bmw-3.jpg

http://toivoku.pri.ee/Bmw/e34velg%20ja% ... /bmw-4.jpg
http://toivoku.pri.ee/Bmw/e34velg%20ja% ... /bmw-5.jpg


Tänaseks vahetatud on sidur koos korvi ja surve laagriga, siduri töösilinder, esimesed õõtsad, piduri klotsid tagaamordi padjad, masina nina madaldus -120mm. Tegemist veel on aga suuremad probleemid on lahenduse leidnud, järgmiseks siis hoorattavahetus ning turbo otsingud käivad endiselt koos intercooleri otsinguga. Aga kõik omal ajal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 524td 1989 Toivoku
PostitusPostitatud: 15.10.2008 19:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2005 12:17
Postitusi: 159
Asukoht: saku
Ilge isu on ikkagi kapoti all midaig korda saata ja täna sai toodud originaal 525tdsi intercooler mis tundub normaalses seisukorras ja ka torud ja lõdvikud. Vaja veel organiseerida paar põlve ja mõni jupike toru.
Sai peale ostetud ka M-tech 2 rool.
Vahepeal olen rõhku langetanud ja fuelcutist vabanenud. Tahaks paigaldada BOV aga vot diislil kasu asjast ei ole ja niisama häälitsema sinna kapoti alla mul teda vaja pole.
Järgi minemist ootavad hetkel, Õliradikas, Õlitorud ja õlipotsik. Tuleva õlivahetuse käigus loodan kõik need vidinad autole külge saada ja paigaldada uued mitte lekkivad roolivõimu voolikud ja osad õlivoolikud veel, ehk võibolla nüüd pühapäeval hakata jantima selle värgiga. Sisseläheb täisünt nagu tavaliselt.
Vedeleb mul ka greeni koonusfilter koos isetehtud CAI mis näebi segi täitsa kena välja aga ma ei taha koonusfiltrit miskipärast uuesti paigaldada, ei kutsu kohe.
Varsti ka video kuidas hetkel 0-100kmh läheb .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 524td 1989 Toivoku
PostitusPostitatud: 16.10.2008 0:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2004 13:37
Postitusi: 160
Asukoht: tar2
Toivoku kirjutas:
1989 välja lase
el peeglid
istmesoojendused
veluur sisu
rohkem mittemidagi

ütle, keda kotib selline spec siin turboclubis :)

rohkem vilet, pikem samm :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 524td 1989 Toivoku
PostitusPostitatud: 16.10.2008 7:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2005 12:17
Postitusi: 159
Asukoht: saku
prr kirjutas:
Toivoku kirjutas:
1989 välja lase
el peeglid
istmesoojendused
veluur sisu
rohkem mittemidagi

ütle, keda kotib selline spec siin turboclubis :)

rohkem vilet, pikem samm :)


Ja keda kotib sinu arvamus? :D Vähem möla pikem samm.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 524td 1989 Toivoku
PostitusPostitatud: 16.10.2008 10:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2006 18:01
Postitusi: 41
Asukoht: Evo istmel
Toivoku kirjutas:
Sai peale ostetud ka M-tech 2 rool.
Vahepeal olen rõhku langetanud ja fuelcutist vabanenud. Tahaks paigaldada BOV aga vot diislil kasu asjast ei ole ja niisama häälitsema sinna kapoti alla mul teda vaja pole.
Sisseläheb täisünt nagu tavaliselt.
Vedeleb mul ka greeni koonusfilter koos isetehtud CAI mis näebi segi täitsa kena välja aga ma ei taha koonusfiltrit miskipärast uuesti paigaldada, ei kutsu kohe.
Varsti ka video kuidas hetkel 0-100kmh läheb .

No mis mõte on sellisel jutul, et ma tahaks BOV-i panna aga ei hakka panema, et mul ilus koonus filter aga paigaldama nagu ei kutsu.

_________________
Mitsubishi Lancer Evo 6
Mitsubishi Lancer Evo 2
Opel Omega MV6


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 524td 1989 Toivoku
PostitusPostitatud: 16.10.2008 11:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2005 12:17
Postitusi: 159
Asukoht: saku
Kelm kirjutas:
Toivoku kirjutas:
Sai peale ostetud ka M-tech 2 rool.
Vahepeal olen rõhku langetanud ja fuelcutist vabanenud. Tahaks paigaldada BOV aga vot diislil kasu asjast ei ole ja niisama häälitsema sinna kapoti alla mul teda vaja pole.
Sisseläheb täisünt nagu tavaliselt.
Vedeleb mul ka greeni koonusfilter koos isetehtud CAI mis näebi segi täitsa kena välja aga ma ei taha koonusfiltrit miskipärast uuesti paigaldada, ei kutsu kohe.
Varsti ka video kuidas hetkel 0-100kmh läheb .

No mis mõte on sellisel jutul, et ma tahaks BOV-i panna aga ei hakka panema, et mul ilus koonus filter aga paigaldama nagu ei kutsu.


polegi mõtet. sulest välja imetud tekst, siin kohal aga näppudest välja imetud. BOV ei ole mõtet diislitele paigaldada kuna kasu temast ei oleks ja niisama hääle pärast ma ei soovi seda sinna töllerdama kuigi mitmed panevad selle lihtsalt hääle pärast


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 524td 1989 Toivoku
PostitusPostitatud: 16.10.2008 11:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Toivoku kirjutas:
Tahaks paigaldada BOV - aga mul teda vaja pole.
Vedeleb mul ka greeni koonusfilter - aga ei taha koonusfiltrit paigaldada.


Mul kah kõik jupid olemas aga ei taha ehitada kuna mulle pole seda vaja :)

Kui diisli teema siin klubis üldse kellelegi huvi võiks tekitada siis peaks sel autol olema ka kohane dünograafik. Remondiajalugu piduriklotside jne vahetuse näol on siin klubis OUT Mis rahvale peale läheb on konkreetsed numbrid.

Jõudu ja jaksu selle saatanast küttega

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 524td 1989 Toivoku
PostitusPostitatud: 16.10.2008 14:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2005 12:17
Postitusi: 159
Asukoht: saku
jeff01 kirjutas:
Toivoku kirjutas:
Tahaks paigaldada BOV - aga mul teda vaja pole.
Vedeleb mul ka greeni koonusfilter - aga ei taha koonusfiltrit paigaldada.


Mul kah kõik jupid olemas aga ei taha ehitada kuna mulle pole seda vaja :)

Kui diisli teema siin klubis üldse kellelegi huvi võiks tekitada siis peaks sel autol olema ka kohane dünograafik. Remondiajalugu piduriklotside jne vahetuse näol on siin klubis OUT Mis rahvale peale läheb on konkreetsed numbrid.

Jõudu ja jaksu selle saatanast küttega


Oeh, ma sooviks oma autole 20 tolli velgi aga ei saa ju neid paigaldada sest ei mahu alla, sama ka boviga, koonusfitler oli kunagi peal ja minu arvates oli sellel filtril oma osa miks eelmine turbo surma sai. Eks ma ürita ka jah dünos ära käia ennem jõule. Tehtud vastav list mis ennem dünot tuleb ära teha ja siis minek ka. Olen sellest jah aru saanud,et kui pole näidata, ette düno paberit siis eriti kedagi ei huvita. Kuid samas siin foorumis on diisli "tuunijaid" vähe. siis mõtlesin oma kordak konkurentsi siis bensukatele pakkuda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.10.2008 14:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
paranda mind, aga ma ei ole veel näinud, et sa seal midagi mootori poolt "tuuninud" oled :)

Räägid ainult oma bovidest, mida ei saa :lol:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.10.2008 15:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2005 12:17
Postitusi: 159
Asukoht: saku
mart154 kirjutas:
paranda mind, aga ma ei ole veel näinud, et sa seal midagi mootori poolt "tuuninud" oled :)

Räägid ainult oma bovidest, mida ei saa :lol:


Oeh näpitud on pumpa, tõstetud on turborõhku, kati pole vahel. Ehk siis hetkel liigub omajagu kiiremini teistest endasugustest. Tundub,et olen end lolliks siin teinud :) . On olnud vahel ka suurem turbo muutuva geomeetriaga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.10.2008 16:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
No kirjutagi siis sellest. :D
Et mis selle turborõhuga tehti, palju pumbast peale keerati jne :D

Mitte ära unista bovidest


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.10.2008 16:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2005 12:17
Postitusi: 159
Asukoht: saku
mart154 kirjutas:
No kirjutagi siis sellest. :D
Et mis selle turborõhuga tehti, palju pumbast peale keerati jne :D

Mitte ära unista bovidest


Keegi pole keelanud unistada. Hmm seda olen kirjutanud ju siia,et olen rõhuga mänginud aga noh okei. Originaalis on turborõhk tal 0,8-0,9 bari, hetkel keeratud 1,3 peale, vot nreid ei oska öelda palju pumpa liigutati ja katsuti aga piisavalt, et masin suudaks sellise rõhu juures kütet peale anda ja liikuda täiesti rahuldavalt. Muidugi kui kütet võtta alexelast või mõnestm uust ebanormaalsest kohast siis on tossurida järgi ja masin edasi ei liigu.( võibolla minu masina anomaalia)


Et siis sai veedetud aega natukene hetkel garaazis ja mõeldu,et kuhu see InterCooler paigaldada, egas ruumiga pole kiite, kuna mul konditsioneer on peal aga niikuinii ei tööta siis tuleb teha see väike ohverdus,et pump ja kondiradikas minema sealt vahelt üldse. See aga paneb uued mõtted pähe ja mõtted on, et võiks olla suurem see intercooler siiski sest kui kondiradikas ära võta siis tekib ruumi normaalselt, vahtisin seda mootorit natukese aega ja jõudsin ka järeldusele,et el vent tuleks paigaldada selle vana ja mehhaanilise asemele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.10.2008 18:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Diisli mõte bensuka ees on vist vaid ökonoomsus ?
Kui diislil pumpa peale keerata siis ta vist väga öko enam pole aga minekult jääb bensukale alla või ma eksin? :roll: Siis vist pole enam erilist eelist diislil bensuka eest? Ise ma diisleid ei vaata aga seda vedelikku tarbivad autod annavad endast märku küll kui neil taga juhtud sõitma ja soendus võtab välisõhku. (ka siis kui just musta taga pole)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.10.2008 18:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2005 12:17
Postitusi: 159
Asukoht: saku
jeff01 kirjutas:
Diisli mõte bensuka ees on vist vaid ökonoomsus ?
Kui diislil pumpa peale keerata siis ta vist väga öko enam pole aga minekult jääb bensukale alla või ma eksin? :roll: Siis vist pole enam erilist eelist diislil bensuka eest? Ise ma diisleid ei vaata aga seda vedelikku tarbivad autod annavad endast märku küll kui neil taga juhtud sõitma ja soendus võtab välisõhku. (ka siis kui just musta taga pole)


Eitea mul võtab miski 6-8 liitrit sajale :) maanteel miski 5 umbes ja linnas siis pea 10. Noh diisli mõte on see,et ta on mul olemas, bensukat ei ole. Noh olen 110kw masinale kiirenduses öra teinud aga ega ma eitea kui kohvi tema oli ,105kw disladest veeren kindlasti kiiremini ja golf 3 gti 85kw versioonist jäin 3manda käiguga maha kui tuli fuelcut, kuid vbla gti ei saanud kohalt kiirelt minema. Düno plaan on kindel, aga ennem tulem IC panna ja uus mootoririhm ja mul vaja miskit piggypacki moodi asja mis suudaks ajule selgeks teha,et 1,4 bari ei ole veel maailmalõpp. Ja noh igast õlilekked likvideerida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.10.2008 18:27 
Eemal

Liitunud: 20.08.2008 9:26
Postitusi: 396
Asukoht: viljandi
lugesin et tahad panna uue mootori rihma aga see ju sul ketiga mootor kui on 105 kw ja mite see vana 524d vanal on rihmaga moto


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 72 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11