Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 12.05.2024 17:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.10.2008 18:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2005 12:17
Postitusi: 159
Asukoht: saku
gaiar200 kirjutas:
lugesin et tahad panna uue mootori rihma aga see ju sul ketiga mootor kui on 105 kw ja mite see vana 524d vanal on rihmaga moto


Ja kui sa loed pealkirja siis on kirjas 524td, ehk siis rihmaga mootor on mul siiski, lihtsalt minu masinal on minek parem kui enamus 105kw masinatel. Minul siiski 85 kw masin. Vabandan kehva sõnastuse pärast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.10.2008 19:27 
Eemal

Liitunud: 13.02.2007 11:30
Postitusi: 69
Asukoht: Estonia
No offence-aga kust sa seda võtad, et sinu masinal on minek parem kui enamus 105KW masinatel(525 tds-i mõtled ilmselt?) :?:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.10.2008 19:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2005 12:17
Postitusi: 159
Asukoht: saku
TevoDekk kirjutas:
No offence-aga kust sa seda võtad, et sinu masinal on minek parem kui enamus 105KW masinatel(525 tds-i mõtled ilmselt?) :?:


Ma miski 4-5 masiaga sõitnud 2 neist automaadid 3 manuaalid ja noh piina või mitte aga edasi ei käi võrreldes minu omaga, vbla olen sattunud kehvade mootorite otsa aga noh kaheldav,et kõi k5 olid kohvid. Egas mul kah miski ulmepüss ei ole aga siiani suuda näiteks jätta alati seljataha 95kw 2,0 . Varem on olnud inimesi küll kes on lubanud proovida võidu teha kuskil lennuväljal aga kõik on lubadusteks jäänudki. Eks tulevikus proovib kuskil üritusel vms.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.10.2008 19:56 
Eemal

Liitunud: 20.08.2008 9:26
Postitusi: 396
Asukoht: viljandi
korralik 105kw käib väga hästi edasi diisli kohta ja sa pole vist korraliku diisel autoga sõinud vabandust väljenduse kohta.proovi korra audi 2,5td v6 110kw diislit ja sa näed kohe suurt erinevust asi ei ole pelgalt tundes et mu auto liigub vb oled tõesti kehvade isndite otsa sattund ei oska vaielda aga ega diislid püssid küll pole


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.10.2008 20:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2005 12:17
Postitusi: 159
Asukoht: saku
gaiar200 kirjutas:
korralik 105kw käib väga hästi edasi diisli kohta ja sa pole vist korraliku diisel autoga sõinud vabandust väljenduse kohta.proovi korra audi 2,5td v6 110kw diislit ja sa näed kohe suurt erinevust asi ei ole pelgalt tundes et mu auto liigub vb oled tõesti kehvade isndite otsa sattund ei oska vaielda aga ega diislid püssid küll pole


sõidan suht iga nv audi 2m5 td v6 110kw ja noh mineks hoopis teisestpuust kui need bemari 2,5td ja tdsid. Audi mootor kuidagi elab rohkem, aga nende 2,5 bemarite mootorid on alati rohkem lärmi teinud kui liikunud, olen proovinud ka 325td ja noh täiesti tuim masin. Eks aeg näitab, pead ma pakule endiselt ei paneks ,et kiirem on kui 105kw masin.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.10.2008 12:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.12.2005 18:53
Postitusi: 114
Toivoku tdsi cooler pane koos tdsi radikaga ja ongi kogu ruumiprobleem lahendatud. Kont on tore asi suvel :D kui tekib kunagi tahtmine korda teha
Ilma vanoseta 16 klapine 2.0 (110kw) jäi igatahes peale 100 maha, sinnani liikusid võrdselt. Kui aeglaselt ta sul siis liigub ?? Vanosega pill on väheke särtsakam aga maanteekiirustel jääb ikka kuidagi lahjaks.

ahjaa mul tehasest juba cooleriga ehk tds

terv
erich

_________________
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.10.2008 17:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2005 12:17
Postitusi: 159
Asukoht: saku
erikred kirjutas:
Toivoku tdsi cooler pane koos tdsi radikaga ja ongi kogu ruumiprobleem lahendatud. Kont on tore asi suvel :D kui tekib kunagi tahtmine korda teha
Ilma vanoseta 16 klapine 2.0 (110kw) jäi igatahes peale 100 maha, sinnani liikusid võrdselt. Kui aeglaselt ta sul siis liigub ?? Vanosega pill on väheke särtsakam aga maanteekiirustel jääb ikka kuidagi lahjaks.

ahjaa mul tehasest juba cooleriga ehk tds

terv
erich


ei vitisi tõenäoliselt kroda teha seda, ma ei viitsi hakata aretama sinna seda 525 õliradikat. 524td jupid poolmuidu käes.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.10.2008 18:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.12.2005 18:53
Postitusi: 114
ma ei rääkinud õliradikast, jahutusradikas pane tdsi oma ja ongi mure lahendatud, mahub see tdsi cooler kah oma õige koha peale

terv
erich

_________________
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.10.2008 18:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2005 12:17
Postitusi: 159
Asukoht: saku
erikred kirjutas:
ma ei rääkinud õliradikast, jahutusradikas pane tdsi oma ja ongi mure lahendatud, mahub see tdsi cooler kah oma õige koha peale

terv
erich

mul selle "õige" kohapeal õliradikas ees.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.10.2008 9:33 
Eemal

Liitunud: 03.04.2005 14:28
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
Tere Toivo,
Tahaks ka näha kuidas su td liigub :D kunagi võiks mu e39 tds'iga joonestada ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.10.2008 12:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2006 14:54
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
Toivoku kirjutas:
erikred kirjutas:
Toivoku tdsi cooler pane koos tdsi radikaga ja ongi kogu ruumiprobleem lahendatud. Kont on tore asi suvel :D kui tekib kunagi tahtmine korda teha
Ilma vanoseta 16 klapine 2.0 (110kw) jäi igatahes peale 100 maha, sinnani liikusid võrdselt. Kui aeglaselt ta sul siis liigub ?? Vanosega pill on väheke särtsakam aga maanteekiirustel jääb ikka kuidagi lahjaks.

ahjaa mul tehasest juba cooleriga ehk tds

terv
erich


ei vitisi tõenäoliselt kroda teha seda, ma ei viitsi hakata aretama sinna seda 525 õliradikat. 524td jupid poolmuidu käes.

kas tõesti on nii raske enne Submit nuppu vajutades korraks ka preview peale panustada.Hoiaks ühe foorumigi natukene puhtamana ja loetavamana.moded võiks selle posti koos kirjavigadega ära ka kustutada


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.10.2008 12:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.12.2005 18:53
Postitusi: 114
Toivoku kirjutas:
mul selle "õige" kohapeal õliradikas ees.


ai kräpp, seda nüüd küll. aga miks see tds'i õliradika install nii raske tundub? vaevalt et keegi väga palju üle metalli kilo hinna selle jublaka eest küsib

terv
erich

_________________
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.03.2009 21:22 
Eemal

Liitunud: 01.06.2007 14:01
Postitusi: 452
Asukoht: Tallinn
xTc kirjutas:
Tere Toivo,
Tahaks ka näha kuidas su td liigub :D kunagi võiks mu e39 tds'iga joonestada ;)

e39 peal on tds mootor kõvasti kiirem :)
sellel kuidagi parem conf!
manu kastiga tds e34 11s sajani 260nm
manu kastiga tds e39 10.4 sajani 280nm

pane endale 3.0 m57 diisel vahele manu kastiga ja siis saab juba 7.x sekist rääkida :)
endal oli plaan aretada see e30le aga jäi katki paraku

_________________
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.03.2009 16:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2005 12:17
Postitusi: 159
Asukoht: saku
Mõtted muidugi liikunud,et paneks mõne teise disla vahele aga pole raha ja seda tööd nii ära ei tee,et ostan mootori ja voilaa, liigapalju ressursse nõuaks ja arvestades meie majandus seisu siis on see ilmselgelt võimatu, hetkel parem "tuunin" seda 2,4 mootorit ja vaatan kui palju kiiremaks ta muutub. Mõttes oli muidugi mul 4,0d paigaldamine, see natukese huvitavam lelu aga seda mootorit raske saada ja noh nagu ütlesin siis ressursse pole.

Hetke seis, voolikud kapoti all poolenisti veetud ja intercoolerile kinnitused ka välja mõeldud. Aga mida pole on aeg,et ära lõpetada. Samas veel kiiret pole kuna lumi pole veel sulanud :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.03.2009 21:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.11.2008 21:27
Postitusi: 210
Asukoht: Soome/Eesti
Tuunimine seisneb siis rihma vahetuses jh :-D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11