TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=3762
2. leht 4-st

Autor:  Rain573 [ 01.06.2008 17:31 ]
Teema pealkiri: 

Leidsin netist kuidas asi käib. Või vähemalt ideejärgi peaks käima!
http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.blauertacho.de/doc/bov/fiat-punto-gt/punto-1.jpg&imgrefurl=http://www.blauertacho.de/doc/bov/fiat-punto-gt/einbau_des_blow_off_ventils_bei_einem_fiat_punto_gt.htm&h=356&w=500&sz=47&hl=en&start=23&tbnid=4hRj6Xp5lGJu5M:&tbnh=93&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dfiat%2Bpunto%2Bgt%2Bblow%26start%3D18%26ndsp%3D18%26hl%3Den%26sa%3DN

Autor:  Rain573 [ 21.07.2008 16:02 ]
Teema pealkiri: 

Nii, on autole tekkinud selline asi, et jätab tühikäigul vahele vahepeal! Külmamootoriga ei võta kõiki silindreid taha, kui külmamootoriga käima läheb siis on pöörded alguses u 1500 ja kõiguvad. U minuti töötab siis langevad alla 1000. Diagnostikas on käidud, seal öeldi, et kõik peaks korras olema. Küünlad on vahetatud!
Äkki on ideid, mis võiks viga olla?

Sai puhastatud, kõikvõimalikud pistikud ja pistiku pesad. Maha võetud süütepool, selle küljes olevad pistikud ka ülekäidud ja tundub, et probleem on lahendatud, selleks korraks!

Autor:  Rain573 [ 29.07.2008 14:49 ]
Teema pealkiri: 

Plaan on väljalaske süsteemi natuke vabamaks muuta. Katalüsaator ja keskmine pott eemaldada. Tagumiseosa jätaks heameelega samaks. Mida panna katalüsaatori asemele ja kuhu panna lambda? Praegu on lambda katalüsaatori küljes.

Autor:  Ragnar [ 29.07.2008 16:16 ]
Teema pealkiri: 

Sinna külge panedki millega sa kati asendad. 22 mutri keevitad toru külge ja lambda lähebki sinna :) Kati võid sa asendada resonaatoriga.


EDIT by Ringo: M18x1,5 kui nüüd täpne olla

Autor:  vuchmann [ 18.09.2008 20:49 ]
Teema pealkiri: 

Mul ka selline Punto nüüd.Kas sinu masin töötab korralikult?Mul vist õhulugeja probleemid.100% kindel pole.Puhastasin teda ja asi läks paremaks aga tühikäik kaob vahepeal ära.
Muidu liigub eduliselt 8)

Autor:  Rain573 [ 07.10.2008 15:33 ]
Teema pealkiri: 

vuchmann kirjutas:
Mul ka selline Punto nüüd.Kas sinu masin töötab korralikult?Mul vist õhulugeja probleemid.100% kindel pole.Puhastasin teda ja asi läks paremaks aga tühikäik kaob vahepeal ära.
Muidu liigub eduliselt 8)


Ei tööta külmalt korralikult! Jätab vahele ja pöörded kõiguvad. Nii on olenevalt ilmast umbes 1 minut ja siis hakkab normaalselt tööle. Vot nii!!! Diagnostikas ühtegi viga ei avastatud, ise arvan et asi on lambda anduris. Lambda ei tööta külmalt korralikult ja sellepärast nii ongi. See muidugi minu arvamus ainult ;). Edasi liigub muidu päris hästi ei saa kurta :D

Autor:  Astrona [ 07.10.2008 16:07 ]
Teema pealkiri: 

Rain573 kirjutas:
vuchmann kirjutas:
Mul ka selline Punto nüüd.Kas sinu masin töötab korralikult?Mul vist õhulugeja probleemid.100% kindel pole.Puhastasin teda ja asi läks paremaks aga tühikäik kaob vahepeal ära.
Muidu liigub eduliselt 8)


Ei tööta külmalt korralikult! Jätab vahele ja pöörded kõiguvad. Nii on olenevalt ilmast umbes 1 minut ja siis hakkab normaalselt tööle. Vot nii!!! Diagnostikas ühtegi viga ei avastatud, ise arvan et asi on lambda anduris. Lambda ei tööta külmalt korralikult ja sellepärast nii ongi. See muidugi minu arvamus ainult ;). Edasi liigub muidu päris hästi ei saa kurta :D

Antud masinast ei tea midagi, aga Lambda ei pea külmalt üldse töötamagi!
Tühikäik? Vaata tühikäigu mootorid, klapid, TPS anduris tühikäigu klemm äkki, või üldse TPS kalab, vaakumlekked jne.

Autor:  Rain573 [ 30.01.2009 16:22 ]
Teema pealkiri: 

paar pilti ka siia vahepeal ;)

Hea, et selliseid inimesi on kes julgevad, teha aga tunnistada ei julge. Mul võrus juba 2 autot ilusti ära pargitud :(
Pilt
Pilt

Läheb siis sumpa ehituseks. Alustus on tehtud, pool võitu ;)
Pilt

Kuidas oleks õigem teha? Kas nii et panna sukast tahapoole jämedam toru või jätta samaks? Esimese läbimõõt on naguinii 53 mm. Kas asendada katalüsaator sirge toruga või resonaatoriga?
Algul oli plaan selline, et panna kataka asemele resonaator, keskmine pütt vahelt ära ja viimase jätaks samaks. Või peaks viimase ka otseläbi panema?

pilt väikesest turbost ka
Pilt :)

Autor:  Rain573 [ 20.05.2009 9:23 ]
Teema pealkiri: 

Eile õhtul autoga sõites juhtus selline asi, et turbo rõhk tehase kella järgi läks lambist lakke. Selle tehase kellapeal on max 1.6 bari see seier läks veel kõvasti üle selle :?. Tagumikuga oli ka tunda, et midagi nagu toimub, ja hääl on ka vahetevahel nagu lennukil, siis kui rõhk üles läheb. Selline tunne on ka veel, et varem läks rõhk aeglasemalt 1,2 bari peale kui praegu 1,6 + peale.
Kust viga otsida? On kellegil mingeid ideid?

Autor:  mart154 [ 20.05.2009 9:25 ]
Teema pealkiri: 

wastegate kinni kiilunud?

Autor:  Rommi [ 20.05.2009 11:34 ]
Teema pealkiri: 

vaakumitoru vigane?

Autor:  RKsilver [ 20.05.2009 11:58 ]
Teema pealkiri: 

aktuaatori kummimembraan viga saanud ?

Autor:  Rain573 [ 20.05.2009 14:08 ]
Teema pealkiri: 

Sain vea kätte 8) BV klapitagant oli üks vaakum toru lahti tulnud!!!

Autor:  Rain573 [ 21.10.2009 9:54 ]
Teema pealkiri: 

Mis asi nr 3 on? Milleks vajalik on?

Pilt

Autor:  Mihkel [ 21.10.2009 11:09 ]
Teema pealkiri: 

Elektriline turbo :-D

Tegelikult kas ei või tegu olla secondary air injectioni algusaegade versiooniga?

2. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/