Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 16:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.10.2009 11:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
http://www.puntosportsclub.co.uk sain vastuse, et tegu on pihustite jahutus ventilaatoriga. On kasutusele võetud kuumema kliimaga maades. Eesti tingimustes võib selle ära võtta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.10.2009 14:41 
Eemal

Liitunud: 03.05.2005 10:46
Postitusi: 135
Asukoht: Tartu
Õigust räägid...
Enda omal viskasin selle ka minema, mis eeldab muidugi alum. keevituse olemasolu, kuna see auk vaja ka kinni panna sisselaskes kuhu õhk agregaadist jookseb... Minu meelest täiesti mõttetu asi, kuna boosti ajal laseb osaliselt õhku tagurpidi läbi. JA robustne eemaldamine, ehk siis, juhtmed läbi lõigata ja kopsik välja visata, ei mõjuta kuidagi negatiivselt auto tööd.

_________________
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.03.2010 11:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
Oskab keegi öelda kus oleks võimalik saada klapireguleerimis seibe, läbimõõt peaks olema 33mm ja paksused 4,20 - 4,35 ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.03.2010 20:12 
Eemal

Liitunud: 30.09.2006 1:57
Postitusi: 198
Asukoht: Tartu
zigulli omad sobivad? :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.03.2010 10:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
stryk3r kirjutas:
zigulli omad sobivad? :D

Zigulli omadel on läbimõõt 31mm. Alguses arvasin ka, et pole probleemi. Ega siin keegi ei tea mis VW omadel läbimõõt on?

VW omad ka 31mm aga vahet polegi enam sain juba õiged hea hinna eest :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.07.2010 10:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
Vahepeal juhtus siis selline asi, et peale seibide vahetamist kulus nukkvõlli üks nukk 3-4 mm väiksemaks. Seibide vahetamisel ei mõõtnud nukke üle ja silmaga mingit erinevust tähele ei pannud. Sõita sai uute seibidega -2000 km. Enne lahtivõtmist kostus mootorist jubedat tiginat. Peale klapikambrikaane eemaldamis oli asi selge. Uus seib oli pealt krobeline ja nukk kulunud. Kokku sai vahetatud 6 seibi. Kõik uued seibid olid imelikud ja originaalid olid ilusad siledad. Ei saagi täpselt aru kas tegu on kehva materjaliga või siis on mingi õlituse probleem. Ise kaldun arvama, et uued seibid olid praagid, sest lahtivõttes olid kõik ilusti õlisees.
Igastahes sai tellitud uus nukk natuke kangema nukaga
Pilt
Nüüd vaja mootor kokku panna ja ülevaatusele minna :x


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.07.2010 13:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Klapikolinat polnud kuulda? Tundub, et klapivahe oli liiga suur, ja nukk tagus end ära. Ma ei soovitaks sul kallimat nukki enne sisse panna, kui kulumise põhjus kõrvaldatud....

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.07.2010 14:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
Astrona kirjutas:
Klapikolinat polnud kuulda? Tundub, et klapivahe oli liiga suur, ja nukk tagus end ära. Ma ei soovitaks sul kallimat nukki enne sisse panna, kui kulumise põhjus kõrvaldatud....

Ei tahaks uskuda, et asi oli klapivahes, sest neid sai enne kokkupanemist mitmeid kordi üle mõõdetud. Peale minu mõõtis veel üks tuttav ja olid kõik normis :roll: Ega uuest nukast ei tahaks nii kiiresti lahti saada...Eks tuleb seda asja uurida põhjalikult veel.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.07.2011 10:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
Värskendan ka teemat natuke. Vahepeal sai siis jälle suurt lammutuustööd tehtud ja mootor maha võetud. Vahetasin siduri ja kõiksugu lammutustöökäigus avastatud vahetust vajavad jubinad ning plokikaan sai jälle remonti. Millegipärast oli üks klapp kõveraks läinud. Kõik sai tehtud ja asi koos jälle :) Ja peab ütlema, et asi käib paljuparemini edasi kui varem :-D Külge kruvimist ootab veel suurem intercooler ja palju vabam summuti. Pole hetkel vajalikke lõdvikuid ja torusi, et seda teha. Külge sai krutitud ka autogauge boosti kell, õli temp ja kütusesegu...ja nüüd sellegaseoses selline asi, et kui usaldusväärne see autogauge segukell on? Asi selles, et kui auto käima panna ja rahulikult alla 100 kulgeda sis kõik okey aga kui pähe anda siis mingihetk hakkab näitama, et segu on lahja!! Eile sai korra peeneks lastud ja mingihetk tundus, et poob kinni kuidagi ja avastasin, et punased tuled juba põlesid :? Milles võiks asi olla? Kütuse pump on kahtlaselt pinisema hakanud, peaksin vist sealt viga otsima kõigepealt?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.07.2011 8:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2006 9:32
Postitusi: 183
Asukoht: viljandi
Vigane lambda sarnast asja teinud, et kui pähe vajutad siis hakkab vaikselt punasesse vajuma


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.07.2011 11:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
cartman kirjutas:
Vigane lambda sarnast asja teinud, et kui pähe vajutad siis hakkab vaikselt punasesse vajuma

Aga ülevaatusel oli kõik okey...oskad Sa öelda kuidas ma seda kontrollida saaks?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.07.2011 20:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2009 18:57
Postitusi: 159
Asukoht: Tartu
Sul läksid kõik Tempra klapid sisse või ainult väljalaske omad?

Ehk siis kas kõveraks läks tempra vl klapp?

_________________
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.07.2011 9:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
Martinez kirjutas:
Sul läksid kõik Tempra klapid sisse või ainult väljalaske omad?

Ehk siis kas kõveraks läks tempra vl klapp?

Mul läks ainult üks väljalaske klapp vahetusse. Kõveraks läks originaal mis sees oli!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.11.2011 12:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
Juhtus siis selline asi, et sumbutajast tuleb musta suitsu ja vahepeal on selline tunne nagu kõik silindrid ei tööta. Edasi ka ei käi korralikult. Kütusekulu on suurenenud poolevõrra. Sai küünlad maha keeratud. 1 ja 2 silindri küünlad on süsimustad 3 ja 4 silindri omad ilusad pruunid :?. Kuhugi diagnostikasse pole veel jõudnud aga mis võiks olla selle põhjuseks? Küünlad on hiljaaegu vahetatud.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.11.2011 23:05 
Eemal

Liitunud: 03.04.2005 14:28
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
катушки зажигания?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 48 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11