Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 22:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.06.2008 17:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
Leidsin netist kuidas asi käib. Või vähemalt ideejärgi peaks käima!
http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.blauertacho.de/doc/bov/fiat-punto-gt/punto-1.jpg&imgrefurl=http://www.blauertacho.de/doc/bov/fiat-punto-gt/einbau_des_blow_off_ventils_bei_einem_fiat_punto_gt.htm&h=356&w=500&sz=47&hl=en&start=23&tbnid=4hRj6Xp5lGJu5M:&tbnh=93&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dfiat%2Bpunto%2Bgt%2Bblow%26start%3D18%26ndsp%3D18%26hl%3Den%26sa%3DN


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.07.2008 16:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
Nii, on autole tekkinud selline asi, et jätab tühikäigul vahele vahepeal! Külmamootoriga ei võta kõiki silindreid taha, kui külmamootoriga käima läheb siis on pöörded alguses u 1500 ja kõiguvad. U minuti töötab siis langevad alla 1000. Diagnostikas on käidud, seal öeldi, et kõik peaks korras olema. Küünlad on vahetatud!
Äkki on ideid, mis võiks viga olla?

Sai puhastatud, kõikvõimalikud pistikud ja pistiku pesad. Maha võetud süütepool, selle küljes olevad pistikud ka ülekäidud ja tundub, et probleem on lahendatud, selleks korraks!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.07.2008 14:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
Plaan on väljalaske süsteemi natuke vabamaks muuta. Katalüsaator ja keskmine pott eemaldada. Tagumiseosa jätaks heameelega samaks. Mida panna katalüsaatori asemele ja kuhu panna lambda? Praegu on lambda katalüsaatori küljes.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.07.2008 16:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Sinna külge panedki millega sa kati asendad. 22 mutri keevitad toru külge ja lambda lähebki sinna :) Kati võid sa asendada resonaatoriga.


EDIT by Ringo: M18x1,5 kui nüüd täpne olla

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.09.2008 20:49 
Eemal

Liitunud: 12.11.2007 22:09
Postitusi: 38
Asukoht: Elva
Mul ka selline Punto nüüd.Kas sinu masin töötab korralikult?Mul vist õhulugeja probleemid.100% kindel pole.Puhastasin teda ja asi läks paremaks aga tühikäik kaob vahepeal ära.
Muidu liigub eduliselt 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.10.2008 15:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
vuchmann kirjutas:
Mul ka selline Punto nüüd.Kas sinu masin töötab korralikult?Mul vist õhulugeja probleemid.100% kindel pole.Puhastasin teda ja asi läks paremaks aga tühikäik kaob vahepeal ära.
Muidu liigub eduliselt 8)


Ei tööta külmalt korralikult! Jätab vahele ja pöörded kõiguvad. Nii on olenevalt ilmast umbes 1 minut ja siis hakkab normaalselt tööle. Vot nii!!! Diagnostikas ühtegi viga ei avastatud, ise arvan et asi on lambda anduris. Lambda ei tööta külmalt korralikult ja sellepärast nii ongi. See muidugi minu arvamus ainult ;). Edasi liigub muidu päris hästi ei saa kurta :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.10.2008 16:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Rain573 kirjutas:
vuchmann kirjutas:
Mul ka selline Punto nüüd.Kas sinu masin töötab korralikult?Mul vist õhulugeja probleemid.100% kindel pole.Puhastasin teda ja asi läks paremaks aga tühikäik kaob vahepeal ära.
Muidu liigub eduliselt 8)


Ei tööta külmalt korralikult! Jätab vahele ja pöörded kõiguvad. Nii on olenevalt ilmast umbes 1 minut ja siis hakkab normaalselt tööle. Vot nii!!! Diagnostikas ühtegi viga ei avastatud, ise arvan et asi on lambda anduris. Lambda ei tööta külmalt korralikult ja sellepärast nii ongi. See muidugi minu arvamus ainult ;). Edasi liigub muidu päris hästi ei saa kurta :D

Antud masinast ei tea midagi, aga Lambda ei pea külmalt üldse töötamagi!
Tühikäik? Vaata tühikäigu mootorid, klapid, TPS anduris tühikäigu klemm äkki, või üldse TPS kalab, vaakumlekked jne.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.01.2009 16:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
paar pilti ka siia vahepeal ;)

Hea, et selliseid inimesi on kes julgevad, teha aga tunnistada ei julge. Mul võrus juba 2 autot ilusti ära pargitud :(
Pilt
Pilt

Läheb siis sumpa ehituseks. Alustus on tehtud, pool võitu ;)
Pilt

Kuidas oleks õigem teha? Kas nii et panna sukast tahapoole jämedam toru või jätta samaks? Esimese läbimõõt on naguinii 53 mm. Kas asendada katalüsaator sirge toruga või resonaatoriga?
Algul oli plaan selline, et panna kataka asemele resonaator, keskmine pütt vahelt ära ja viimase jätaks samaks. Või peaks viimase ka otseläbi panema?

pilt väikesest turbost ka
Pilt :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2009 9:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
Eile õhtul autoga sõites juhtus selline asi, et turbo rõhk tehase kella järgi läks lambist lakke. Selle tehase kellapeal on max 1.6 bari see seier läks veel kõvasti üle selle :?. Tagumikuga oli ka tunda, et midagi nagu toimub, ja hääl on ka vahetevahel nagu lennukil, siis kui rõhk üles läheb. Selline tunne on ka veel, et varem läks rõhk aeglasemalt 1,2 bari peale kui praegu 1,6 + peale.
Kust viga otsida? On kellegil mingeid ideid?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2009 9:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
wastegate kinni kiilunud?

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2009 11:34 
Eemal

Liitunud: 14.01.2008 23:34
Postitusi: 195
Asukoht: Tallinna lähistel.
vaakumitoru vigane?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2009 11:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
aktuaatori kummimembraan viga saanud ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2009 14:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
Sain vea kätte 8) BV klapitagant oli üks vaakum toru lahti tulnud!!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.10.2009 9:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
Mis asi nr 3 on? Milleks vajalik on?

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.10.2009 11:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Elektriline turbo :-D

Tegelikult kas ei või tegu olla secondary air injectioni algusaegade versiooniga?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11