TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Lada 2101, 1971, Valdz
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=3678
19. leht 19-st

Autor:  Astrona [ 06.09.2010 15:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2101, 1971, Valdz

RFL kirjutas:
valdz kirjutas:
Praegu küll löövad kokku hetke emotsioonid, aga tundub et järgmisi hooaegu enam Kopikal ei tule.
Pane aasta lõpuni auto silma alt ära ja siis uuel aastal uue hooga ;)
Auto müük hakkaks ükspäev veel hullemini hinge kriipima, usu mind.
RFL'il peaks kah auto silma alt ära olema, ta teab mis räägib :) 1 variant on veel odav kast alla panna, buust alla keerata, paberid korda sebida ja niisama kevadeni jääradasid paugutada. Jeebi müüd maha ja mõtled, mis rahaga peale hakata. Ma nüüd kah paariks päevaks jalamees. Korra kuus käib ikka nahhui-nushna üle, eriti peale tulemuseta võistlust, kui jälle vaja remontima hakata. See ju normaalne!? Nu ja kui mul päris laiali läks, siis mingi 2 kuud puhkasin (emotsioone) ja peale seda hakkasin uusi juppe otsima... nu ja 3-4 kuu pärast lubas "tervis" vahel harva garaazi minna autoga lepitust leidma... Sul treenitud taastujal peaks see juba kuukesega üle minema :)

Autor:  Maik [ 06.09.2010 19:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2101, 1971, Valdz

Kui juba eriloa said teisele kastile võid ju samahästi vähe tugevama kasti alla panna?
t-56 näiteks. 500-700hp eriti probleem pole...stock sidur samuti kestab 500hp suht kaua.

Autor:  Fog [ 06.09.2010 19:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2101, 1971, Valdz

Maik kirjutas:
Kui juba eriloa said teisele kastile võid ju samahästi vähe tugevama kasti alla panna?
t-56 näiteks. 500-700hp eriti probleem pole...stock sidur samuti kestab 500hp suht kaua.

Eriluba on hooajaks, kes teab mis "tuuled" järgmine aasta puhuvad.
Raisata veel 10+K kastivahetuse peale et "ehk saab järgmine aasta kah" pole küll motiveeriv.
Minu tagasihoidliku arvamuse koha pealt on see originaalkasti reegel idiootsus kuubis. Turvalisuse kohapealt sundida inimesi iga hetk 20cm sõitjast granadeeriva kastiga sõitma, ning luues vägagi otsesed eelised osadele automarkidele.

Nii pisikese torkiga mootori otsas intermediate spragi purunemine viitab ikkagi kas juba tootmisest vigasele "hüpersuper750hpjupile" või siis way liiga positiivsele 1-2 vahetusele. Seda tuleks akumulaatori või väiksema orificega natukene sujuvamaks teha, siis saab sprag väiksema laksu alguses. Kui jõud juba taga on, siis kannatab tõesti 750hp, aga rakendumise hetkel mitte.

Võta maha ja tee lahti, või too siia. Tartus oled rajal nagu 5, ptüi, see tähendab 1 kopikas.

Autor:  AndresZ [ 06.09.2010 19:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2101, 1971, Valdz

Selle t-56-e peale ka mina mõelnud, kuid kiirenduses automaakast parem( kui toimib :-D )
Samas sai otsitud neid t-56 kaste, kuid jube vaikne nendega. Sinna vaata otsa veel sidur ja hind kokku juba 25-30000 :?

Autor:  Young Dirty Chinaman [ 24.04.2011 10:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2101, 1971, Valdz

aasta juba numbrit vahetanud, suvigi vaikselt endast vihjeid andmas - kuidas lood on, pole ammu näinud/kuulnud ei sind ega autot

Autor:  jeff01 [ 24.04.2011 11:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2101, 1971, Valdz

Aga mulle meeldivad ikka tavalised kepikastid....
On ikka näha, et juht teeb tööd nii käte kui jalgadega ja ei saa eksimist lubada.

Mis siis plaanid on? tahaks ikka näha seda masinat sel aastal.

Autor:  valdz [ 23.05.2011 21:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 2101, 1971, Valdz

Vihjeks niipalju, et see aasta jääb vahele. Põhiline probleem on ajapuudus, muidugi on oma osa ka rahal. Samuti vaatan kuidas see aasta üritused toimuvad, sest kui vahepeal oli plaanis 2 üritust, siis kiire arvutuse tulemus, et mis vaja teha et auto liikuma saada (investeering + aeg / per üritus) tuli nii metsik et ehmatas ära :-D

Aga kepikasti suhtes on sul Jeff õigus. Ma tõsiselt kirun ennast et läksin th-350 peale. Ma kaalusin pikalt BMW kasti ja selle vahel ning otsustasin -- omaarust -- töökindlama variandi kasuks. Naljakas on veel kiiruse tunnetuse vahe, kui manuaalkastiga oli väga kuri tõmme, siis automaatkastiga see kadus (kuigi aeg ja lõppkiirus natuke ikka paranes).

Olen 100% kindel et see auto suudab madalat 11 sõita ka praeguse kaalu juures. Kas kunagi ta seda ka teeb on omaette teema. Nüüd natuke aega mõtteid seada ja plaane teha.

19. leht 19-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/