Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 12.05.2024 9:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 277 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.10.2008 12:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Eeldasin, et süüde on mõne kraadi kaugusel ideaalist, kuna pole 2bariga laiali lennanud, sealt täpsemaks keerates ei saaks ju enam nii palju juurde kui sul 7500 juures ära kukub. 22kraadi tundub küll vähe, pigem pakuks läbi foorumi :lol: et 28kraadi vms :) Kunagi suutsin kah Megasquirtiga 100KW masina 80KW peale seadistada :)
Tõukurid on kah uued?
Mis nukkvõll sul on? 8v tahab 12mm 300kraadist (seat-to-seat) nukki, et 7500 peal korralikult hingata, turbo puhul nõksa vähem, no ja SL-klapid võiks ca 45mm olla.

Sul selle kaanega võrdlusmomenti on, et tead palju teised sellega on väänet/bar saanud?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.10.2008 12:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2005 15:16
Postitusi: 218
Asukoht: Jüri
Sellel Fiat'il taldrikutega reguleeritavad tõukurid. Seal midagi juhtuda ei saa, kui just taldrik ära ei lenda, aga seda peaks kuulda olema.
Pilt

SL nukkvõll originaal vabalthingava oma, VL kompressormootori oma.

Kusjuures täpselt sellised plaanid ongi järgmiseks aastaks. :) ~45mm SL klapiga ja nukad üle 300deg. durationiga.

Kahjuks dyno graafikuid pole jõudnud otsida. Sellega jõuab äkki järgmine nädal tegeleda.

_________________
Kopikas Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.10.2008 12:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
Aga surveaste järgmiseks aastaks?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.10.2008 13:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
valdz kirjutas:
Kas keegi saab vaadata datalogist ca: üle 350hj auto, millel FMIC, 1/4 miili lõpus IAT-d?
Kas tõesti jääb lõpus IAT välisõhu tasemele?


400kw, pingis filtrisse sisenev 6hk 29C' ja IAT t6mbe l6pus 40C', seda siis 1.7bariga
turbona tavaline hx40
Rajal välis6hk ca 25C' ja s6idu l6puks 50C'
Nyyd on suurem FMIC, kuid sellega testida pole veel saanud.

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.10.2008 18:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Põhimõtteliselt mehhaaniline tõukur? Kui vahe liiga suur, siis jah klabin kõrvaga kuulda, aga kui vahet pole, siis peaks õhufiltrist koledat häält tulema, ei tea?

Lõin su 2bar excelisse sisse: välisõhk 15C ja kompressori effektiivsus 73%, vesicooleri effektiivsus 80%:
IAT 53C @ 2bariga kui coolerisse minev vesi 30C.
IAT 44C @ 2bar ja 37C @ 1.3bar - 18C veega.
Seega tundub kõik normis olevat.

võib võtta kokku, et nukid lahjad ja ei peagi üle 6K hingama?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2008 16:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2005 15:16
Postitusi: 218
Asukoht: Jüri
Tänud Astrona arvutuste eest.


Sai eile käidud ka TKTK dünos. Mitte midagi vahepeal ei muutnud ja tulemused võrreldes dynomax'iga:
max rwkw TKTK: 208 @ 6701rpm
max rwkw dynomax: 247 @ 6400rpm

max rwtrq nm TKTK: 313.8 @ 5289rpm
max rwrrq nm dynomax: 404 @ 5400rpm

Siin siis tktk dünograafik:
Pilt

Ja võrdluseks tegin panin kaks graafikut kokku. Kuna dynomaxi dynost saadud ainult pildifail, siis hindasin silmaga graafiku punktid, nii et sealt võib ka väike vahe tulla.

Pilt


Mõtlesin pikalt milles vahe võib tulla:
*Sumbutis tekkinud vastusurve. Dynomaxis vaba, TKTK oli voolik otsas, mis lõpuks pauguga puruks läks (Niiet Kopikas oli eile põhjuseks, et TKTK koolis tuletõrje häire tööle hakkas :) )
*Toa õhu temperatuur, võibolla võtab TKTK seda arvesse ka ECE korrektsiooni kordajas.
*Esirattad veeresid kaasa TKTK dünos, lisa takistus.
*Erinevad pidurdusjõud, ei tea mis Dynomaxis oli.
*Dynomaksis töötas ka suur ventilaator.
1-4* koosmõjus tõenäoliselt ka boosti vahe 0.1-0.2 bar-i.

Huvitavalt vahe päris suur kahel dünol, pea 25%.

_________________
Kopikas Racing


Viimati muutis valdz, 31.10.2008 16:16, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2008 16:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2006 14:54
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
Tõenäoliselt oleks vaja sinna minna ikkagi täitsa tehaseseades suht uue autoga ,läbisõit võiks jääda ca 50 000-100 000 vahele.Peale seda oleks pilt selge,kumb pinkidest villast viskab.Dynomaxi oma näitas tehase seades autodel küll reaalseid numbreid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2008 16:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2005 15:16
Postitusi: 218
Asukoht: Jüri
Reims kirjutas:
Tõenäoliselt oleks vaja sinna minna ikkagi täitsa tehaseseades suht uue autoga ,läbisõit võiks jääda ca 50 000-100 000 vahele.Peale seda oleks pilt selge,kumb pinkidest villast viskab.Dynomaxi oma näitas tehase seades autodel küll reaalseid numbreid.


Kindlasti vabalthingava autoga.

Üks huvitav tähelepanek veel dünomax-is 4ndaga gaas põhjas läks alla 10 sekundi 2000rpm'ist 7500ni, TKTK üle 20 sekundi. Võtsin suvalised tõmbed praegu aluseks.

_________________
Kopikas Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2008 16:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kusjuures mõtlesin ise ka just sellesama vahe peale.
Et TKTK-s oleks nagu pidur peal olnud rullidel aga ma veel spetsiaalselt küsisin ja pidur olevat maas olnud Corolla tõmmete ajal.
Effekt oli sama, et mingi 20s läks aega ühe tõmbe tarvis.

Vaadates netist videoid eri dynode kohapealt, siis seal ikka tavaliselt peale boosti teket käib kõik väga kiirelt ära.

Muidugi unustada ei saa seda, et TKTK-s on ju 2x suurem mass mida kiirendada, kuna kõik 4 rulli käivad korraga mitte ainult 2 nagu DynoMax-is.

Ekraanil jäi veel silma, et sai nagu eraldi määrata kas tõmmatakse tagasillaveolist või esisilla veolist autot.
Kas selle seade valik muudab ka tulemust?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2008 19:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
2 erinevat võimsust peabki olema kui tõmbad 10sek või 20sek, kõik ju kuumeneb. Ja spoolimine hoopis teine. Dynomaxis on hea jahe :)
Su enda joonistusel on 3500RPM juures näha, et spoolis kiiremini.
Mida raskem seda parem ja täpsem ju seadistada, ja kui düno põrand jääb puhtaks, siis võid ka miilil ära käia :)

2x suurem rullimassi puhul tuleks panna autol 2x suurem ülekanne, ehk 4 asemel 2. või 3. käik. Samas, ei saa võrrelda vist 1:1 ülekandega käiku teiste käikudega.

Voolik lendas õhku??? Sellise vastusurvega saab ainult vooliku tugevust mõõta :lol:
Esirattaste kaasaveeremine ei tohiks dünorullide raskusele olulist juurde lisada.
Kuigi sa enda masina peal midagi ei muutnud on liiga palju muutujaid - kui kõik oleks sama, siis erinevus võibolla 5-10%. kuigi sul nagu alugeset lõpuni erinevus 25%.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2008 19:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
TKTK-s on pigem väheke kõvem jahutussüsteem kui DynoMax-is.
Sest seal on ikka ruum vastavalt stendile tehtud mitte stend vanasse ruumi visatud.
Indreku käigu ajal oli jahutusega elektriprobleem aga selle lahendasime Corolla tõmmete ajaks ära.
Tegelikult on ka veel põrandast tulevad õhujoad aga neid me taha ei lükanud, kuna asi suht uus ja pidavat veel omajagu tolmu üles keerutama .

Auto ees asetsev suur vent tahtis läpaka auto katuselt alla puhuda.
Meil tõusis selle 20s tõmbe ajal IAT 20 kraadi pealt 40 kraadi peale 1.4bar juures.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2008 0:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2005 15:16
Postitusi: 218
Asukoht: Jüri
TKTK dynos käimisest ka väike video:
http://www.youtube.com/watch?v=RmzwyzOAsx4

_________________
Kopikas Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.11.2008 12:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2005 15:16
Postitusi: 218
Asukoht: Jüri
Ja dynomax'is käimisest video:
http://www.youtube.com/watch?v=2HOP-N69Puk

_________________
Kopikas Racing


Viimati muutis valdz, 03.11.2008 18:41, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.11.2008 13:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
:evil:

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.11.2008 16:51 
Eemal

Liitunud: 20.09.2007 22:08
Postitusi: 102
Asukoht: Tar2
Tere, mis on uue aasta plaanid/eesmärgid?
Jõudu projektiga!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 277 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11