Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 277 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101, 1971, Valdz
PostitusPostitatud: 06.09.2010 15:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
RFL kirjutas:
valdz kirjutas:
Praegu küll löövad kokku hetke emotsioonid, aga tundub et järgmisi hooaegu enam Kopikal ei tule.
Pane aasta lõpuni auto silma alt ära ja siis uuel aastal uue hooga ;)
Auto müük hakkaks ükspäev veel hullemini hinge kriipima, usu mind.
RFL'il peaks kah auto silma alt ära olema, ta teab mis räägib :) 1 variant on veel odav kast alla panna, buust alla keerata, paberid korda sebida ja niisama kevadeni jääradasid paugutada. Jeebi müüd maha ja mõtled, mis rahaga peale hakata. Ma nüüd kah paariks päevaks jalamees. Korra kuus käib ikka nahhui-nushna üle, eriti peale tulemuseta võistlust, kui jälle vaja remontima hakata. See ju normaalne!? Nu ja kui mul päris laiali läks, siis mingi 2 kuud puhkasin (emotsioone) ja peale seda hakkasin uusi juppe otsima... nu ja 3-4 kuu pärast lubas "tervis" vahel harva garaazi minna autoga lepitust leidma... Sul treenitud taastujal peaks see juba kuukesega üle minema :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101, 1971, Valdz
PostitusPostitatud: 06.09.2010 19:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Kui juba eriloa said teisele kastile võid ju samahästi vähe tugevama kasti alla panna?
t-56 näiteks. 500-700hp eriti probleem pole...stock sidur samuti kestab 500hp suht kaua.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101, 1971, Valdz
PostitusPostitatud: 06.09.2010 19:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Maik kirjutas:
Kui juba eriloa said teisele kastile võid ju samahästi vähe tugevama kasti alla panna?
t-56 näiteks. 500-700hp eriti probleem pole...stock sidur samuti kestab 500hp suht kaua.

Eriluba on hooajaks, kes teab mis "tuuled" järgmine aasta puhuvad.
Raisata veel 10+K kastivahetuse peale et "ehk saab järgmine aasta kah" pole küll motiveeriv.
Minu tagasihoidliku arvamuse koha pealt on see originaalkasti reegel idiootsus kuubis. Turvalisuse kohapealt sundida inimesi iga hetk 20cm sõitjast granadeeriva kastiga sõitma, ning luues vägagi otsesed eelised osadele automarkidele.

Nii pisikese torkiga mootori otsas intermediate spragi purunemine viitab ikkagi kas juba tootmisest vigasele "hüpersuper750hpjupile" või siis way liiga positiivsele 1-2 vahetusele. Seda tuleks akumulaatori või väiksema orificega natukene sujuvamaks teha, siis saab sprag väiksema laksu alguses. Kui jõud juba taga on, siis kannatab tõesti 750hp, aga rakendumise hetkel mitte.

Võta maha ja tee lahti, või too siia. Tartus oled rajal nagu 5, ptüi, see tähendab 1 kopikas.

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101, 1971, Valdz
PostitusPostitatud: 06.09.2010 19:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2007 12:56
Postitusi: 273
Asukoht: Harjumaa, Kose
Selle t-56-e peale ka mina mõelnud, kuid kiirenduses automaakast parem( kui toimib :-D )
Samas sai otsitud neid t-56 kaste, kuid jube vaikne nendega. Sinna vaata otsa veel sidur ja hind kokku juba 25-30000 :?

_________________
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101, 1971, Valdz
PostitusPostitatud: 24.04.2011 10:52 
Eemal

Liitunud: 05.03.2005 13:31
Postitusi: 65
aasta juba numbrit vahetanud, suvigi vaikselt endast vihjeid andmas - kuidas lood on, pole ammu näinud/kuulnud ei sind ega autot

_________________
jou


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101, 1971, Valdz
PostitusPostitatud: 24.04.2011 11:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Aga mulle meeldivad ikka tavalised kepikastid....
On ikka näha, et juht teeb tööd nii käte kui jalgadega ja ei saa eksimist lubada.

Mis siis plaanid on? tahaks ikka näha seda masinat sel aastal.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101, 1971, Valdz
PostitusPostitatud: 23.05.2011 21:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2005 15:16
Postitusi: 218
Asukoht: Jüri
Vihjeks niipalju, et see aasta jääb vahele. Põhiline probleem on ajapuudus, muidugi on oma osa ka rahal. Samuti vaatan kuidas see aasta üritused toimuvad, sest kui vahepeal oli plaanis 2 üritust, siis kiire arvutuse tulemus, et mis vaja teha et auto liikuma saada (investeering + aeg / per üritus) tuli nii metsik et ehmatas ära :-D

Aga kepikasti suhtes on sul Jeff õigus. Ma tõsiselt kirun ennast et läksin th-350 peale. Ma kaalusin pikalt BMW kasti ja selle vahel ning otsustasin -- omaarust -- töökindlama variandi kasuks. Naljakas on veel kiiruse tunnetuse vahe, kui manuaalkastiga oli väga kuri tõmme, siis automaatkastiga see kadus (kuigi aeg ja lõppkiirus natuke ikka paranes).

Olen 100% kindel et see auto suudab madalat 11 sõita ka praeguse kaalu juures. Kas kunagi ta seda ka teeb on omaette teema. Nüüd natuke aega mõtteid seada ja plaane teha.

_________________
Kopikas Racing


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 277 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 15, 16, 17, 18, 19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 63 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11