Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 13:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 277 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2009 14:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mis siin ikka mõelda mis edasi saab, õige auto sõidab TÄNAVAL! :-D
OK, see on ikka osaliselt naljaga pooleks öeldud aga mõte pole ju väga paha.

Varsti hakkab Eestisse ka tekkima normaalne Rootsi ja Norra teema, kus sellised autod ka tänaval sõidavad.

Variant on ju kõikidest EMV välistest üritustest osa võtta.
Saad vähemalt seda investeeritud raha ja vaeva veidigi nautida.

Kas mitte lõunanaabritel ei ole päris palju sarnaseid autosid, mis Eestis sarnase klassi probleemi ees seisavad.
Ühena meenub see kesk/tagamootoriga Mini, mis soovis vähemasti esimesel võistlusel A klassis sõita aga pandi hoopis Outlaw klassi.

Iseenesest käigukasti probleemid pole mulle kaugeltki võõrad :) aga sul ei ole ju nö. margi põhist kasti mis veidigi kestaks kuskilt võtta.
Kas näiteks kasti sisu vahetamine tugevama aga mitte algupärase disaini vastu on lubatud?
Stiilis Quaife või mõne muu tootja sisu.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2009 14:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Mihkel kirjutas:
...Kas näiteks kasti sisu vahetamine tugevama aga mitte algupärase disaini vastu on lubatud?
Stiilis Quaife või mõne muu tootja sisu.


Keelatud see olla ei tohiks, kuna ka THxxx kastidel vahetatakse ju pool sisu aftermarket kola vastu.

th350 vahetuse papp läheks korstnasse, aga ülejäänud autoga saaks sõita.

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2009 14:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Aga kas need reeglid on nüüd siis ikkagi kinnitatud?
Kas Ferrari kast oleks margipõhine?
OT: aga kui panen Camarole fiati kere :), kas siis on käigukast margipõhine? "Margipõhine" mai ääss, hea et "jätkusuutlik" vms ei pea olema :lol: Ei tea kas tahetakse rõhuda sellele, et käigukaste peab kah tuunima hakkama, sest paljudel autodel stock kasti ei kesta.
Samas, PS'is oleks sul vastas ikka suht samad vastased (viljar+markel) + paar konkurenti lisaks :) Ja ikka oleksid väikestest kõige kiirem :)
Mihklil pole kah paha mõte.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2009 15:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2005 15:16
Postitusi: 218
Asukoht: Jüri
Tänaval oleks muidugi tore sõita ;)

Sellele mini-le tuli ka eraldi reegel et vedu ei tohi muuta.
Ma kuulsin ka mis omanik oli väitnud et outlaw-sse ei läheks. Paljudel on mootor 10cm tahapoole viidud, tal on ainult natuke rohkem ~ 1.5m :D


Aga jah sisu asja natuke uurin, kasti ümberehitamise kohta reegleid ju ei ole.


Reeglid peaksid jah paigas olema, kinnitatud versioon peaks tulema ka varsti. Millal täpselt ei tea öelda kahjuks.

_________________
Kopikas Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2009 15:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Üldiselt, PS oleks areng edasi, oem kasti tugevdamine samm tagasi.

Ära unusta, et võrreldes B klassiga on ka miinimumkaal 816kg võrreldes 1100-ga. Kaaluvähendamine on ka teatud maani suhteliselt odav lõbu.
See kaaluvahe on umbestäpselt 1,05 sekundit veerandmiilil ilma võimsust muutmata 11-10 juures.
Võid ka naerugaasi poole vaadata lisaks, kuna PS-is on olenemata ülelaadimis(t)est 816kg.

Võta pits ja pea aru enne kui püssi nurka loopima hakata.

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.04.2010 19:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Asjade käik vist on olnud selline, nagu hooaja lõpetamisel rääkisime:) BHRA soosiv vastus taskus nagu naised saunas rääkisid:)

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.04.2010 23:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2005 15:16
Postitusi: 218
Asukoht: Jüri
Saunanaised on sul hästi informeeritud. :)

Tõesti BHRA tuli meile vastu ja andis positiivse vastuse erandi taotlusele. Selle üle muidugi väga hea meel.

Rajale plaanime küll see aasta tulla, aga kindlasti mitte esimesele etapile. Teha veel omajagu ja ressursid väga piiratud.

_________________
Kopikas Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2010 9:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2005 15:16
Postitusi: 218
Asukoht: Jüri
Lõpuks sai siis dünos ka käidud. Seekord Kostiveres, väga supper koht ja operaator.

Mootorijõus on graafik selline (20% on pandud transmissiooni kaoks)

Numbriks saime siis 574Nm@3700 pöördel ja 420hj (350rwhp)@5800 pöördel, see siis ilma nitrota. Düno arvutab mootori pöördeks Hub rpm/reduktor/käigukasti ülekanne, ehk turbiini läbilibisemist ei arvestata. Lõpupöördel oli MS datalog vs düno ~500 pööret.

Pilt

Kas tegelt ka pöördemoment kukub mootoril, kuidas selle turbiini kordaja siit välja saaks võtta?

Ja boostiga on ikkagi probleem, manual boost kontrolleriga saime spoolupi küll oluliselt paremaks, aga ikka boost järjest tõuseb mida rohkeim pöördeid. Kas tõesti see hiina wg ei suuda piisavalt läbi hingata?

_________________
Kopikas Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2010 10:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kas turbiini mingist pöördest/kiirusest alates lukustada ei saa?

Muidu lõppkiiruse järgi (oli vist 192 km/h Legendsitel?) on jõudu ilmselt siiski veidi rohkem, kui ~400 hj, eeldusel, et auto kaalub koos sinuga 1200 kg või enam.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2010 12:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2005 15:16
Postitusi: 218
Asukoht: Jüri
Turbiin on jah ilma lukuta, sinna midagi teha kahjuks ei saa. Lõppkiiruse saime 189, 2.2s 60ft ajaga, ET 12.2.

Auto võistluskaal (koos minuga) oli täpselt 1250kg.

_________________
Kopikas Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2010 14:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
valdz kirjutas:
...Kas tegelt ka pöördemoment kukub mootoril, kuidas selle turbiini kordaja siit välja saaks võtta?


Ise pead arvutama välja.

2 varianti:
1: (täpsem) Logisid kindlasti ka ajuga seda tõmmet, vaata sealt rattakiirus vs rpm ning kasutades rattakiirust "ühise nimetajana" tee excelis tabel HJ(graafikult) - rattakiirus - rpm

2: (ebatäpsem) Kui aju rattakiirust ei oma, siis saad sama tulemuse aega võrreldes, aga selleks küsi Vanaseljalt selle sama tõmbe datafail 250rpm kaupa. Seal on ka pöördele jõudmise aeg tõmbe algusest olemas.

Mõlemal juhul saad rpm - hj tabeli
Sealt torque on arvutatav:
hj * 5252 / rpm = lb/ft

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2010 16:24 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Fog kirjutas:
....2: (ebatäpsem) Kui aju rattakiirust ei oma, siis saad sama tulemuse aega võrreldes, aga selleks küsi Vanaseljalt selle sama tõmbe datafail 250rpm kaupa. Seal on ka pöördele jõudmise aeg tõmbe algusest olemas.....

Dünopink mõõdab ka ilmselt rattakiirust ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2010 16:59 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Turbiin mitte ainult ei libise, vaid ka võimendab vastavalt sisendi ja väljundi pöörete suhtele.

Väga lihtsustades, et on nagu variaator. Stardis võimendab 2x, mis väheneb kuni stall-speedi 1:1.

Kasulik ka teada, palju kõrgetel pööretel läbi libiseb. Arvuta välja palju lõppkiiruse juures (190 km/h vms) peaks mootori pöörded olema ja palju tegelikult oli. Arvesta, et slikid kasvavad.

Ja rattadüno jaoks imevalemeid ei ole, kui tahad täpselt seadistada, siis mootoridünost pääsu pole. Ja ka need näitavad igaüks eri numbreid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101, 1971, Valdz
PostitusPostitatud: 06.09.2010 14:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2005 15:16
Postitusi: 218
Asukoht: Jüri
Kahjuks on väga kurvad uudised, "käigukasti needus" on tagasi.

Eile käisime Audiclubi dragil ja juba enne võistlust testides saime teada et käigukastil puudub teine käik. Tõmmates esimeselt teisele ei muutunud mitte midagi, nii esimese kui teisega kohaltvõttes oli minek samasugune. Helistasin Fog'ile ja jõudsime arusaamale et katki see super tugevdatud racing jupp. 750hp my *ss.

Kuna esimene ja kolmas töötasid testides veel korralikult, proovisime ikkagi startida. Stage's transbrake vajutades oli olukord küll teine, masin hakkas tagurdama. Kadunud oli selleks momendiks ka need käigud.

Olen viimasel ajal tundnud ennast nagu papa Kiir Suve filmis, et nüüd kus oleme nii palju kahju saanud, ei saa enam pooleli jätta. Aga järjest ja järjest tuleb uusi jamasid ja see mäe tipp mida ületada oleme proovinud, mis siiani on tundunud kohekohe tulemas on silmapiirilt üldse ära kadunud. Praegu küll löövad kokku hetke emotsioonid, aga tundub et järgmisi hooaegu enam Kopikal ei tule.

Igatahes super suured tänud kõigile sponsoritele, toetajatele, inimestele kes on nõu ja jõuga aidanud ja kõigile neile kes on projektile kaasa elanud ja raja ääres pöialt hoidnud.

_________________
Kopikas Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 2101, 1971, Valdz
PostitusPostitatud: 06.09.2010 15:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
valdz kirjutas:
Praegu küll löövad kokku hetke emotsioonid, aga tundub et järgmisi hooaegu enam Kopikal ei tule.

Pane aasta lõpuni auto silma alt ära ja siis uuel aastal uue hooga ;)
Auto müük hakkaks ükspäev veel hullemini hinge kriipima, usu mind.

_________________
0,5 MW


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 277 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11