TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Toyota Celica GT-Four, 94a (ST205), Taxu
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=3664
3. leht 3-st

Autor:  taxu [ 02.04.2009 17:40 ]
Teema pealkiri: 

Kuidas kompressioon rihmasse puutub?

Autor:  Jan san [ 02.04.2009 18:35 ]
Teema pealkiri: 

Point vast ikka selles,et olla kindel,et klapid kolbe ei puutunud.

Autor:  taxu [ 02.04.2009 19:21 ]
Teema pealkiri: 

Masin liigub nii hästi, et ei saa mingit vigastust olla. Ja klapikambri kaan käis maas ning sai klappe proovitud käega lahti suruda- liikusid kenasti. Kõvera kaelaga klapp oleks sees kinni. .

Autor:  Mihkel [ 02.04.2009 20:59 ]
Teema pealkiri: 

Noh mulle meeldib kõiges 99.99% kindel olla.

Autor:  R129 [ 05.04.2009 16:58 ]
Teema pealkiri: 

Ei ole varem seda teemat lugenud - aga tundub et me tuvastasime praktiliselt samaegselt mootorites samasugused vead. 2008 suvi sain ma ka kurva kogemuse osaliseks.

Ainukese arinevusega et mul oli 8 kolbi ja plokk vaja muretseda :) lisaks veel 16 küünalt ja 1 klapp koos kaane tegemisega.

Võibolla sellepärast olengi nüüd ettevaatlikum ja samasuguse suhtumisega nagu Mihkel.

Autor:  HoCi [ 20.04.2009 16:25 ]
Teema pealkiri: 

Taxu, mis eile raplas mootoril läks siis lõpuks ikkagi?

Autor:  taxu [ 20.04.2009 19:09 ]
Teema pealkiri: 

Eh, tegu oli lihtsalt sapsuga. Oleks saand u. 7 sekundi pärast juba edasi sõita, kui oleks mootorit ka teiselt poolt korra vaadanud ja mitte kohe rihmale turja roninud. Tegelt oli lihtsalt jagaja keskmine juhe maha hüpanud. Hiljuti seda vahetades ilmselt siis hooletult paigaldasin.
Kahju et sellise lolli asja pärast võistlus pooleli jäi.

Autor:  taxu [ 25.10.2011 20:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Celica GT-Four, 94a (ST205), Taxu

Vahelduseks natuke siia ka juttu. Ega vahepeal suurt juhtunud olegi, aga nüüd sai sidur läbi. Alles 3 aastat tagasi pandud Centerforce, 2x kõvema korviga kui originaal. Aga jah, polnud mõeldud drag-stiilis startideks ja lõi suure kärsa üles alati, kui seda tegin. Pole siis imestada ka, et lõppes otsa juba.
Igatahes, kuna sellel mootoril madalatel pööretel suurt jõudu pole, siis polnud varianti, et võiks kuidagi sidurit säästes startida, kui kõva tõmmet tahta. Seega siis läks nüüd vahele loogiline valik- ketas mis kannatab selliseid tõmbeid- ehk et metallkeraamika. Küll siiski leevenditega, auto ikkagi igapäevakasutuses.
Laupäeval sain auto kätte ja ikka vääääga ebamugav on praegu :evil:. Aga selle-eest pole enam kärsakat karmi liigutamise järel. Loodan, et lõpuks harjun sellise siduriga ka normaalselt liiklema. Praegu igatahes ajab kordamööda küll naerma, kord nutma :axe

3. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/