Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 19:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2008 12:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Mis toimunu põhjustesse puutub, siis ise kaldun järgmise poole:
Sai just samal nädalal 1300km maha sõidetud- käisin Leedus. Seejuures korduvalt tehtud täisgaasiga möödasõite, Leedus isegi sõitsin kiirteel mõnda aega 220-ga ja mootor töötas tõrgeteta. Ka sel hommikul ei täheldanud tema töös mingeid häireid. Ja kuna häälestuses vahepeal mingeid muudatusi ei teinud, siis tundub kahtlane et detailides või seadetes viga saaks olla. Pigem ma kahtlustaks seda kuidas mina käitusin. Nimelt läksin ju masinat just häälestama Ülgasele. See Maardust nats edasi. Lasnast sõidan sinna mingi 15-20 minti. Selle ajaga sai moto soojaks küll piisavalt. Aga sinna jõudes tuli ju hakata läpakat ja juhtmeid üles panema kõige pealt. Sellele kulus oma 10 minti kindlasti, kui mitte nats rohkem. Ja mootor seisis see aeg. Kui omadega valmis olin, siis mõtlesin et kas läheks ikka soenduringile ka nagu tavaliselt teinud olen. Seekord aga arvasin, et ah, mootor soe küll, mis ma siin ikka soendan enam ja seismiskohast paarikümne meetri kaugusel andsin juba täiega minna. Poole peal tundsin et hakkab rapsima...
Mootori plokk soeneb sõites jahutusvedelikust ainult natuke rohkem- täidab teda ju veesärk tiheda võrguna. Seisma jättes ei jahtu ta ka kiiresti maha, sest vesi ju kuum. Kolvid seevastu kuumenevad töötades mitmesaja kraadini, alles siis on nad paisunud oma õigete töömõõtudeni. Seisma jäädes aga- erinevalt plokist- ei hoia neid enam miski töötemperatuurile lähedal ja nad jahtuvad ruttu plokiga samale tasemele. Ehk et oma töötemperatuuriga võrreldes ikka lähvad täitsa külmaks. Seega sellises olukorras kus plokk on tuline ja silindrid seetõttu oma töömõõtu paisunud, kolvid aga jahtunud ja kokku tõmmanud- saan nii aru et selles olukorras on lõtk kolvi ja silindri vahel sisuliselt külma mootoriga võrdne. Ja kui nüüd järsku täiega anda, siis ma pakun et ülemises surnud seisus, kus kolvi pea kallutatakse ühest silindri servast vastu teist, lihtsalt löödi kolvi otsasse pragu sisse. Kui aga juba on pragu, mille kaudu põlevad gaasid läbi pääsevad, siis pole kahtlust et prao seinad hakkavad sulama. Seega pakun et see just juhtus ja lahti pragunenud kolvi tükk lihtsalt sulatati üles. Seda pilti ma kahjuks ei pannud, aga kepsu otsal on sulaalumiiniumi kuhi mis sinna läbi kolvi prao on pritsitud. Mis kepsusse puutub, siis arvatavasti just viimane- leek otse vastu silma- ta hülsi lõhkuski.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2008 15:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ei ole sellest. See, kas sa oleksid teinud soojendusringi või mitte, ei mõjuta midagi, seda enam, et auto pärast sõitu vaid 10 min seisis.

Lõtk peab olema ülisuur, et silindriseina kahjustama hakkaks, ja ka siis ei löö kolvist tükki välja. Detonatsioon aga suudab lõdvalt kolvi ka pooleks lüüa.

See jama on puhtalt detonatsioonist põhjustatud, ja detonatsioon omakorda liiga agressiivsest süütegraafikust, valest segustvõi kehvast kütusest. Detonatsioonianduri korrasolek oleks võibolla selle ära hoidnud, aga see pole ka 100% garantii.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2008 20:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2006 23:40
Postitusi: 86
Minu autol sulas kolv üles tänu detonatsioonile ning mootori ülekuumenemisele. Ja minul oli ka turbo labad sulaalumiiniumi täis ning ka see käis remondis. Tasub üle kontrollida. Samuti kindlasti ka just eriti selle sulanud kolvi klapid!

_________________
www.evonet.ee
Outlander Turbo / EVO V RS


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2008 21:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Kaan jah asjamehe kätte viidud juba. Väljalaskeklapid loksuvad liiga palju juhtpuksides. Turbo tiivik otsast paistab ilus. Täitsa laiali pole lammutanud.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.10.2008 12:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Nii, moto nüüd taas koos ja töötab. Põhiline aeg kulus juppide ootamisele.
http://forum.celica.ee/viewthread.php?tid=3138&page=#pid20781

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.10.2008 12:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
taxu kirjutas:
Nii, moto nüüd taas koos ja töötab. Põhiline aeg kulus juppide ootamisele.
http://forum.celica.ee/viewthread.php?tid=3138&page=#pid20781

Moto taas koos :lol: Lasid kokku?

Sellest keraamikast:
kellega sel teemal muidu suhtlesid, kellel kogemusi on?

Ise mõtlen, et kui esimene deto lööb sul ühe killu keraamikat sealt pealt lahti, siis keraamika peaks olema nii jäik, et kolvid silindrid saab nagu 100se liivapaberiga üle lihtvitud.
Pinnad töötlesid muidu enne katmist mingi karedama paberiga, et tugevamalt peal püsiks?

Temp suhtes - kui peale katmist soojuskadu nii palju väheneb, et kuumus kasvab, siis võid ju rõhku langetada kuni temp on sama mis oleks ilma keraamikata ja kokkuvõttes peaks võimsust ikka rohkem olema :) Et noh see tempi tõusmine ei tohiks olla keraamika vastane argument.
kui paks kiht seda keraamikat jäi? Palju sellega surveaste tõusis?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.10.2008 13:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Neid keraamikaid erinevaid. Seda konkreetset pannakse väga õhukeselt- kirja järgi 0,04mm aint. Ehk et värvikiht mis ära katab lihtsalt.
Mis lahti tulekusse puutub, siis nii õhukesd helbed ei hakka seal küll midagi kahjustama. Lendab ju paari taktiga välja koos gaasidega. Pealegi ta kattis ikkagi väga hästi- kriimustades tuli joon sisse mitte ei murenenud. Nimetavadki seda nö uue generatsiooni keraamikaks mis pole nii habras nagu tavaline. See oluline omadus silindris. Suvalist klasuuri poleks hakanudki sinna toppima.
Mis tulemusi taoline katmine annab, seda hakkan alles testima. Praegu ei tea veel muud öelda, kui et tühijooksul ei näinud mingeid erinevusi. Mootori soenemiskiirust ei mõõtnud ka praegu, aga see peaks kuigivõrd suurem olema nüüd- üks punkt jah ebamugavuse poole.
Esimesed asjad praegu selle EGT anduri tööle panek enne sõitma minekut. Samuti elektronstetoskoobi teen endale et kõrvaga jälgida toimuvat. Õieti lausa stetosgraaf tuleb, kuna ühendan lihtsalt mikri läppari taha ja salvestan seda mis kuulen graafilist väljundit omava progega- siis saab ka hiljem analüüsida toimunut.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.10.2008 17:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Pilt

:lol:

Tsiteeri:
Thermal barriers will not totally prevent engine damage caused by tuning errors that lead to severe detonation and or pre-ignition. They will not improve your sex life, eliminate problems caused by general ignorance and/or help from your friends who know everything or create world peace.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2009 0:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Kuidas nüüd võtta- mõnuga või mitte- aga isegi suht kaua sain juba sõita peale mootori remonti. Talv oli täitsa asjalik seekord ja päris mõnuga erinevaid radu hõõrutud. Nüüd talv lõppemas ja uued teemad pakuvad pinget. Nimelt hiljuti töölt mingi 70-ga kodu poole kulgedes käis järsku "PLOTS" mootoris ja igasugu elumärgid kadusid. Ainult tulukesi oli armatuur täis, et mis kõik viga- õlirõhk, mootori viga jne. Peale seisma jäämist uuesti starterit andes käis õnneks vähemalt vabalt ringi. Ka mingit õli ega suitsu kuskilt ei vooland / tõusnud. Aga eluvaim ka puudus täiesti. Starteriga ei lubanud ka kordagi.
Nojah, selliste sümptomitega sai eeldatud hammasrihma viga. Katte eemaldamisel selgus tolle eelduse paikapidavus. Aga kahjuks oli rihma lahkumine vaid tagajärg. Sisselaske nukk nimelt käega keerates ei liigatagi. Samas kui väljalase käib ilusti. Halleluuja.
Õnneks või kahjuks, aga viimati oli klapikamber avatud Amservis, kui seal klappe regullida lasin. Niisiis saigi masin täna õhtul sinna lohistatud. Kuna annavad oma töödele 1a garantiid, siis vaatavad ilma järjekorrata sinna katte alla, et mis juhtus. Ja kui on mingid lahtised poldid laiali seal, siis peaks vähemalt ilma rahaliste väljaminekuteta korda saama teema. Aga eks ootame mis leiavad.
Kui nüüd meenutada, siis viimasel ajal kostus teatud pööretel vaikselt mingit kummalist klõbinat mootorist. Kõla järgi nagu detonatsioon, aga sõltus vaid pööretest, mitte gaasist. Seetõttu ei osanud midagi arvata. Tagantjärgi paneb mõtlema, et ehk just ongi mingid poldid lahti ja kolisesid.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2009 12:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Mind paneb imestama, et kui pauk on käinud siis hakatakse alati mõtlema ja meenutama. Nii siis tulebki tagantjärgi meelde, et tõesti on olnud mingid imelikud hääled, aga keegi kunagi kontrollida ja süveneda ei viitsi, sest... Auto ju töötab.

Sai küll veidi offtopic, aga nii tüüpiline.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2009 12:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Selle hääle peale keerasin süüdet vähe hilisemaks. Ei mõjunud. Rohkem ei osanud arvata. Ja üldse on sel masinal heliisolatsioon nii marginaalne, et kõikvõimalikke helisid kostab kogu aeg. Oleks siis et mingi tugev põrin või klobin vmt. Kerge klõbin u. 4000 pöörde juures, mida kuulis vaid siis kui raadio vait oli . Aga tagantjärgi muidugi hea rääkida et mis kõik saand ja võind teha. Äkki oleks kõva otsimisega isegi vea leidnud.
A ootab ära mis esinduse tüübid siis avastavad seest.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.04.2009 23:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Seekordne surmajuhtum siis ka lahenduse leidnud. Või kuidas nüüd öelda- mootorist ühtki viga ei ilmnenudki. Lihtsalt rihm pooleks ja kõik. Oleks teine siis kuidagi räsitud vmt, aga ei. Muidu igati ilus, lihtsalt ühest kohast rebenend. Ei oska sellisel puhul muud pakkuda, kui et oli praakrihm. Polnud teine ju üldse vana, mingi aastake peal olnud.
Siin mõned pildid rihmast: http://nagi.ee/photos/taxu/sets/190127/

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2009 0:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sul on automaatne pinguti?

Klapid käivad sellel pähe rihma purunedes?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2009 15:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Õnneks midagi pähe ei käi, muidu oleks küll hullult sitt lugu.
Ja rihmal jah mingi pingutivärk, mille tööpõhimõtet ma hästi ei teagi. Käitub nii, et kruustangide vahel tuleb ta enne paigaldamist kokku suruda ja vastavasse auku midagi riiviks ette lükata. Peale rihma panekut tõmbad siis riivi eest. Ja kokku surumisel hakkab hullult vastu kui kiiresti suruda. Vaikselt kruustange keerates aga annab suht kergelt järgi. Umbes nagu mingi amorditeema oleks sees.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2009 16:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
No Subarul on sama tüüpi pinguti.

Kui tegu automaatse pingutig asiis on jah veidi naljakas, et rihm lambist purunes.

Pane siis uus rihm peale ja mõõda soojast peast igaks juhuks kompressioonid ka ära.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 56 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11