Toyota Celica GT-Four, 94a (ST205), Taxu

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Kuidas kompressioon rihmasse puutub?
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Jan san
Postitusi: 51
Liitunud: 13.11.2008 21:35
Asukoht: Viljandi-Tartu

Postitus Postitas Jan san »

Point vast ikka selles,et olla kindel,et klapid kolbe ei puutunud.
Lost but not forgotten
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Masin liigub nii hästi, et ei saa mingit vigastust olla. Ja klapikambri kaan käis maas ning sai klappe proovitud käega lahti suruda- liikusid kenasti. Kõvera kaelaga klapp oleks sees kinni. .
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Noh mulle meeldib kõiges 99.99% kindel olla.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
R129
Postitusi: 19
Liitunud: 15.07.2008 16:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas R129 »

Ei ole varem seda teemat lugenud - aga tundub et me tuvastasime praktiliselt samaegselt mootorites samasugused vead. 2008 suvi sain ma ka kurva kogemuse osaliseks.

Ainukese arinevusega et mul oli 8 kolbi ja plokk vaja muretseda :) lisaks veel 16 küünalt ja 1 klapp koos kaane tegemisega.

Võibolla sellepärast olengi nüüd ettevaatlikum ja samasuguse suhtumisega nagu Mihkel.
Viimati muutis R129, 12.09.2013 10:14, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
HoCi
Postitusi: 107
Liitunud: 19.04.2005 13:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas HoCi »

Taxu, mis eile raplas mootoril läks siis lõpuks ikkagi?
Civic VTi-T
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Eh, tegu oli lihtsalt sapsuga. Oleks saand u. 7 sekundi pärast juba edasi sõita, kui oleks mootorit ka teiselt poolt korra vaadanud ja mitte kohe rihmale turja roninud. Tegelt oli lihtsalt jagaja keskmine juhe maha hüpanud. Hiljuti seda vahetades ilmselt siis hooletult paigaldasin.
Kahju et sellise lolli asja pärast võistlus pooleli jäi.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota Celica GT-Four, 94a (ST205), Taxu

Postitus Postitas taxu »

Vahelduseks natuke siia ka juttu. Ega vahepeal suurt juhtunud olegi, aga nüüd sai sidur läbi. Alles 3 aastat tagasi pandud Centerforce, 2x kõvema korviga kui originaal. Aga jah, polnud mõeldud drag-stiilis startideks ja lõi suure kärsa üles alati, kui seda tegin. Pole siis imestada ka, et lõppes otsa juba.
Igatahes, kuna sellel mootoril madalatel pööretel suurt jõudu pole, siis polnud varianti, et võiks kuidagi sidurit säästes startida, kui kõva tõmmet tahta. Seega siis läks nüüd vahele loogiline valik- ketas mis kannatab selliseid tõmbeid- ehk et metallkeraamika. Küll siiski leevenditega, auto ikkagi igapäevakasutuses.
Laupäeval sain auto kätte ja ikka vääääga ebamugav on praegu :evil:. Aga selle-eest pole enam kärsakat karmi liigutamise järel. Loodan, et lõpuks harjun sellise siduriga ka normaalselt liiklema. Praegu igatahes ajab kordamööda küll naerma, kord nutma :axe
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Vasta