Toyota Celica GT-Four, 94a (ST205), Taxu
Noh mulle meeldib kõiges 99.99% kindel olla.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ei ole varem seda teemat lugenud - aga tundub et me tuvastasime praktiliselt samaegselt mootorites samasugused vead. 2008 suvi sain ma ka kurva kogemuse osaliseks.
Ainukese arinevusega et mul oli 8 kolbi ja plokk vaja muretseda lisaks veel 16 küünalt ja 1 klapp koos kaane tegemisega.
Võibolla sellepärast olengi nüüd ettevaatlikum ja samasuguse suhtumisega nagu Mihkel.
Ainukese arinevusega et mul oli 8 kolbi ja plokk vaja muretseda lisaks veel 16 küünalt ja 1 klapp koos kaane tegemisega.
Võibolla sellepärast olengi nüüd ettevaatlikum ja samasuguse suhtumisega nagu Mihkel.
Viimati muutis R129, 12.09.2013 10:14, muudetud 1 kord kokku.
Eh, tegu oli lihtsalt sapsuga. Oleks saand u. 7 sekundi pärast juba edasi sõita, kui oleks mootorit ka teiselt poolt korra vaadanud ja mitte kohe rihmale turja roninud. Tegelt oli lihtsalt jagaja keskmine juhe maha hüpanud. Hiljuti seda vahetades ilmselt siis hooletult paigaldasin.
Kahju et sellise lolli asja pärast võistlus pooleli jäi.
Kahju et sellise lolli asja pärast võistlus pooleli jäi.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Re: Toyota Celica GT-Four, 94a (ST205), Taxu
Vahelduseks natuke siia ka juttu. Ega vahepeal suurt juhtunud olegi, aga nüüd sai sidur läbi. Alles 3 aastat tagasi pandud Centerforce, 2x kõvema korviga kui originaal. Aga jah, polnud mõeldud drag-stiilis startideks ja lõi suure kärsa üles alati, kui seda tegin. Pole siis imestada ka, et lõppes otsa juba.
Igatahes, kuna sellel mootoril madalatel pööretel suurt jõudu pole, siis polnud varianti, et võiks kuidagi sidurit säästes startida, kui kõva tõmmet tahta. Seega siis läks nüüd vahele loogiline valik- ketas mis kannatab selliseid tõmbeid- ehk et metallkeraamika. Küll siiski leevenditega, auto ikkagi igapäevakasutuses.
Laupäeval sain auto kätte ja ikka vääääga ebamugav on praegu . Aga selle-eest pole enam kärsakat karmi liigutamise järel. Loodan, et lõpuks harjun sellise siduriga ka normaalselt liiklema. Praegu igatahes ajab kordamööda küll naerma, kord nutma
Igatahes, kuna sellel mootoril madalatel pööretel suurt jõudu pole, siis polnud varianti, et võiks kuidagi sidurit säästes startida, kui kõva tõmmet tahta. Seega siis läks nüüd vahele loogiline valik- ketas mis kannatab selliseid tõmbeid- ehk et metallkeraamika. Küll siiski leevenditega, auto ikkagi igapäevakasutuses.
Laupäeval sain auto kätte ja ikka vääääga ebamugav on praegu . Aga selle-eest pole enam kärsakat karmi liigutamise järel. Loodan, et lõpuks harjun sellise siduriga ka normaalselt liiklema. Praegu igatahes ajab kordamööda küll naerma, kord nutma
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D