Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 01.05.2024 1:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 30 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 20.05.2005 19:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
Minu masin siis sihuke. Asi sai ette võetud kuna talvel siin mingi aeg joogi laua taga sai suure häälega välja kuulutatud ja noh kuidas sa ikka oma sõnu sööd...

kuna rahaga nii nagu enamusel pidi masin tulema võimalikult odav.
kokku läkski nii 5000-7000 eeki (ei mäletagi enam)

mootor m20 tüüpi 2,0 surveasta mingi 9,8:1
turbo on kkk pärit omega td pealt k24 sisemise w/g'ga
cooler ja sisselaske torud rando auto pealt
väljalase otse toru lõpus mingisugune subaru pütt
muud nagu ei oskagi rääkida tarka präegu

turbo tuleb taha kuskil 2500-3000rpm ja sealt liigub nobedasti lõpu poole rõhk kuskil 0,5 bar. Mingi kamm on küll ülekandega, aga üritan selle lähi päevil lahendada (vana 3,25 differ 3,91 vastu)

välimus on nii nagu ta on ees mingi läti stange (+ 5-10hp raudselt)
all 15' mim valukad ja laiguline värv

http://www.hot.ee/haapsalus0705/photos/photo14.html
http://www.hot.ee/haapsalus0705/photos/photo15.html
http://www.hot.ee/haapsalus0705/photos/photo16.html
eelmise aasta välimus
Pilt


Viimati muutis crisp, 28.01.2006 14:53, muudetud 7 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.05.2005 13:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
vaatan et jahutus ventilaatorit pole, kas üle pole kuumenend??


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.05.2005 21:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
el vent eespool radikat abix


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.05.2005 13:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
kuu aega mis seda rõõmu oli nüüd siis 1km = 2l õli ja tagant kõik üleni valge... sähh sulle vana turbo...

aga pole hullu tuleb uus ja ehk sipa suuremgi :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.05.2005 8:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
kas on 100% turbo? ma kah algul ni arvasin :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.05.2005 9:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
jahutus vedelik ei kao jahutus süsteemis survet pole...

kui randol turbo lendas oli sama asi (õli kadu ja valge toss tagant)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.06.2005 17:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
hmm enam nüüd nii 100% kindel ei ole selles, et viga turbos...

viga vist opis õli tagasivoolus... :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.06.2005 18:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
ise arvasin sama - ei tea küll miks ei ütlenud seda :roll:
kui uuesti sõitma saad, siis peaks kaema tulema. :evil:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2005 2:02 
Eemal

Liitunud: 05.03.2005 13:31
Postitusi: 65
sina seisid täna punasel tänaval hesburgeri juures ristmikul, kapott lahti ja ninapidi sees?
või oli see keegi teine valge bmw ja musta pagasnikuga:)

_________________
jou


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2005 7:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
kusjuures see pidi keegi teine olema minu masin garaazis momendil


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2005 13:06 
Eemal

Liitunud: 05.03.2005 13:31
Postitusi: 65
crisp kirjutas:
kusjuures see pidi keegi teine olema minu masin garaazis momendil


sa oled oma projektiga siis juba kohalikud rullimehed kuumaks ajanud ja nad tahavad ka välja näha nagu üks kiire musta pagassiga bmw, seega värvivad ise ka pagassid mustaks.

edu

_________________
jou


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2005 23:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
niih täna sai siis uus differ 4.45 lsd :-D

ja veel nipet näpet, aga oh häda detonatsiooni lõi sisse... :( peab ikka segu kella ära ostma vaatama mis viga on... juu see 9,8:1 surveaste ikka ei sobi


loodame et mingi aja veel elab see mootor sest garaazis uue mootori ehituseks ettevalmistused käivad (puhastan plokki ja plokikaant) mõni päev peab supleri ja aruvtus masina ligi võtma ja arvutama hakkama... et uuel surve aste kuskil 9 peale saada


ps: minu masin ei ole kiire musta pagassiga bmw minul on lihtsalt musta pagassiga bmw :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2005 0:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Kasuta 2,5i 8,8:1 surveastmega plokki.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2005 22:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kas 2,5 madala surve astmega mootoril mitte kolbidest surveaste pole?
Kuskil saksa saidil uurisin Rando auto surveastet muutes erinevate kolbide pilte ja seal paistsid küll igal mootoril erinevad olevat.

Pigem tasuks juba 2,5 mootorile üle minna.
Ainult katiga variantidel peaks see 8.8 surveastmega mootor olema.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.06.2005 1:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
sai siis täna nac garaazis möllatud... turbo ja flants käisid maas korra sai mingi sumpsi pasta sinna vahele topitud... (gaasid tulid vahelt läbi natca)

sai ära mõõdetud kompresioon silindrites ja enda imestuseks olid tulemused ok 11,8-12,0 kõikumine väga väike niiet heaseegi


lootsin selle sumpa "tihendamisega" saada lahti oma boostitamise probleemist nimelt siin paar kolm päeva selline mure et rõhku hakkab lööma alles kolmanda käiguga ja sedagi väga väga vähe.... :? aga oh häda panin kokku mõtlesin et mul nüüd ilge püss läksin testima aga kui ennem lõi vähemalt kolmdaga midagigi siis nüüd on täitsa 0. 5. käik põhja gaas ja ei midagi...


mõistus otsas kas võib viga olla turbo??? loksu pole ja keerleb ilusti... :?:

või kuidas kontrollida w/g seisukorda? kkk turbo k24 w/g on sisene...endal mõistus otsa korral tahaks juba 0,5-0,6 bar'i.... :cry:


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 30 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 42 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11