TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan 200SX 1.8T zoom1 "2.0"
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=3654
4. leht 4-st

Autor:  Datsunimies [ 07.11.2016 11:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1

liiga jõhker lag tänavale- Holset just kicked in yo :-D
kasutatav ala on suht kitsas ikka, kiirendusteks paras :)

Autor:  tarzic [ 07.11.2016 15:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1

Ma ei usu, et asi Holsetis kui sellises on, pigem vast kuumakoja valikus. Ilmselt on kasutusel 12cm koda :?: Enivei, sellised numbris vastava töömahu juures saavutatakse ikka mingisuguse kompromissiga. Mina ei ole näinud, et 1.8L mootor saavutaks full boosti 3000rmp juures ning samal ajal näitaks eelmainitud jõunumbreid 8)

Autor:  jeff01 [ 07.11.2016 15:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1

Mu düno koormus on madalam kui maanteel sõitmine.
Reaalselt maanteel sõites oli 2 bari boosti üleval kas 4000 või 4400 juures kui ma ei eksi, kiirendades pole küll laiemat powerbandi vaja. Minumeelest kui pill 3500 pöörde ulatuses tõmbab on ta suurepäraselt kasutatav ka laisal ja aeglasel juhil (peale piiraja tõstmist see vahemik umbes nii on) jah koda 12
Mul naise celica tõmbab tehasest 6700st 8300ni enne seda täiesti uim....ja kui ka täiesti piirajasse lasta peab VÄGA kiiresti käiku vahetama et napilt jõu alasse kukuks, kui piirajasse lasta ei taha siis peabki leppima, et peale käiguvahetust pole enam jõudu :kill vot see 1600rpm on kitsas powerband.

Autor:  murjam [ 07.11.2016 19:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1

Minu arvates pole ka see 4500-5000 tulev max vääne erakordselt hiline nii väikse mootori ja suure jõunumbri puhul. Küll aga ajab nina krimpsu kiiresti ära kukkuv momendikõver. Millest see tuleneb? Pisut imelik, et sellise Nissani mootori max võimsus tekib 5450 pöördel.

Autor:  jeff01 [ 07.11.2016 19:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1

Hetkel pole küljes enam elektroonilist boostcontrollerit ja boost vajub veidi ära (piigi ja lõpu vahe oli 0,3 bari kui ei eksi) Lisaks ei kannata lõpus süüdet lisada. Ka segu on lõpu suunas 0,x ühikut turvalisemaks lastud.
Tegelema peaks ka nukkade keeramisega kuid pole nagu kunagi piisavalt aega olnud.

Autor:  zoom1 [ 07.11.2016 22:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1

Peal on orig nukad 240kraadi ja turbo elab oma võimete piirimail ehk kütab õhku mida hiina cooler jahutada ei jõua. Suurema turbo suunas kuidagi minna ei taha. Kangemad nukad panen, siis aga kaotan Nm ja suureneb Lag :? Turbo backpressure on ka süüdi jõukaos lõpus, õnneks selle lahendus on lihtne ja ka plaanis.

3400rpm on 0.5bar. 4000rpm 2bar maanteel

Autor:  k0ll [ 23.11.2016 18:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1

Minul tekib pigem küsimus, et mis differ tuleb sinna panna, et see 300 sõidaks. Neil üsna aeglased diffrid tehasest ja 3.7 või 4.11 ülekandega ei tule kuidagi see number mul välja. Eeldades muidugi, et õieti arvutasin.

Autor:  jeff01 [ 23.11.2016 21:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1

k0ll kirjutas:
Minul tekib pigem küsimus, et mis differ tuleb sinna panna, et see 300 sõidaks. Neil üsna aeglased diffrid tehasest ja 3.7 või 4.11 ülekandega ei tule kuidagi see number mul välja. Eeldades muidugi, et õieti arvutasin.

Differ on tal aeglane jah. Miilili jaoks olid all üsna suured rattad ja piiraja sai vist 7500 kanti tõstetud kui ei eksi. Siis oli omaniku arvutuste järgi 300 võimalik kui RPM poleks enne miskit katki teinud :D

Autor:  zoom1 [ 23.11.2016 22:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1

7600rpm on 303kmh ja 6600 263kmh. Miilil 265 näitab ära, et alates 6k+ kaas enam ei hinga. Km-ni 244 liikus sujuvalt ja tugevalt, sealt edasi sein mis sein.

Autor:  k0ll [ 24.11.2016 16:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1

Mis see ülekanne siis seal on?

Ca18det peaks ka veel kõrgemat pööret ilusti kannatama erinevalt sr20st. muidugi kui see paremini hingama saab.

Muidu ikka väga hea tulemus sellest Ca18detist. Enamus inimeste arvetes sobib see mootor oma saalehädade tõttu ainult paadiankruks. Muidugi enamasti on ka olnud nende mootoritega suhtumine, et poh tõstame rõhku lihtsalt ja ärme õli vaheta.

Ma ise olen kuulnud, et stock kepsude piir on 400hp, aga tuleb välja, et saab ka rohkem.

Autor:  zoom1 [ 24.11.2016 22:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1

No stock kepsud läksid kõveraks 2bar 500 peale hp.
Differ on 3.69

Ega siin pole midagi keerulist. Alumine ots peab olema tasakaalus, sirge ja õigete tolerantsidega, siis kestab, nagu ka kõik teised, va subaru?

Autor:  k0ll [ 20.01.2017 21:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1 "2.0"

Kas kast on originaal ja peab vastu sellele jõule?

Lihtsalt väga huvitav on see teema, kuna endal ootab juba aasta aega sepissisuga ca18det nurgas s12 kerele peale panekut kui see kunagi sinnamaani jõuab.

Aga minul garaazis seisvad kastid on kõik juba hetkel väga kahtlase 2 käigu sünkroga.

Autor:  zoom1 [ 29.01.2017 1:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1 "2.0"

Kas on orig. aga undab nii jõhkralt juba nagu vana laz bussi differ. Arvan, et piisab ühest kahest drag sliki stardist ja jahe. Eks avalaksul või tartu dragil näha ole. Keegi rootslane sõitis kah minuteada orig kastiga 700hp ja 10.x midagi 400m

4. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/