TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
Nissan 200SX 1.8T zoom1 "2.0" http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=3654 |
3. leht 4-st |
Autor: | Motary1 [ 09.09.2015 23:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1 |
Jõukõveraid tahaks näha küll, muidu kenasti teostatud töö ja tulemus on vinge. Mis otstarbel kütusepump kapoti alla paigutatud on või on see duubeldus? |
Autor: | jeff01 [ 10.09.2015 21:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1 |
Dünos ärkas neljast tonnist.... 4,5k oli ~200kw 400NM rattast ja enne 5k oli 2bari käes ja 7000ni lasi...vb veidi pealegi. Reaalselt maanteel ärkas veelgi varem. Läägimist justkui pole kuid sellist pööret lihtsalt vaja. Flatshifti ja ja Launchi tõttu miskit boosti puudumist pole...ei stardis ega käiguvahetustel. Pigem oleks vaja tekitada erinevate käikudega erinev boost sest esimeste käikudega pole pidamine kuigi kontrollitav.....Launch piirab boosti ju vaid stardihetkeni kuid kohe boostib lakke ka esimese ja teise käiguga. |
Autor: | zoom1 [ 10.09.2015 21:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1 |
Maanteel 4jas käik ja 3400rpm 0,5bar, 3800rpm 1bar, 4500 2bar. Dünos olid peal orig poolid mis 2bar juures ei süütanud. Kui audi copid peale said, siis viga kadus ja sai boost ka 2,25bar peale tõstetud. Küttesüsteem on kaheetapiline, paagist tuleb kapoti alla surge tanki, ja sealt annab põhipump edasi mootorisse läbi mallory reg. |
Autor: | ott5 [ 11.09.2015 10:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1 |
mis HX35 see on? |
Autor: | jeff01 [ 11.09.2015 12:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1 |
tavaline....12" split |
Autor: | Dc85 [ 11.09.2015 21:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1 |
Miilile |
Autor: | RFL [ 14.09.2015 9:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1 |
Dc85 kirjutas: Miilile Valis miilisõidu asemel samaaegse dragiürituse Oleks ju miilil A klassi kinni pannud. |
Autor: | Versus [ 14.09.2015 14:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1 |
Tulemustest on näha jah, et 1km lõppkiiruse pani kinni. Aga mis veerandmiili aeg tuli? |
Autor: | RFL [ 14.09.2015 14:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1 |
Versus kirjutas: Tulemustest on näha jah, et 1km lõppkiiruse pani kinni. Aga mis veerandmiili aeg tuli? Mina käisin kildil 2 erinevat autot, aga mõlemad on punased ja mõlemil HX35. |
Autor: | Dc85 [ 14.09.2015 15:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1 |
RFL kirjutas: Dc85 kirjutas: Miilile Valis miilisõidu asemel samaaegse dragiürituse Oleks ju miilil A klassi kinni pannud. Oleks on tubli poiss. Üks kiirematest kindlasti. Ära unusta, et A klassi mahub ka üks 2L esiveoline Puhtalt ajaliselt ei jõudnud valmis seekord.. |
Autor: | RFL [ 14.09.2015 15:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1 |
265kmh võideti ju A klass? Mul veidi vähem jõudu kui Zoomil ja sõitsin eelmine aasta 278. |
Autor: | Motary1 [ 15.09.2015 0:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1 |
Kere tundub sul ka päris sile olevat, ehk jagad rohkem pilte |
Autor: | zoom1 [ 03.11.2016 18:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1 |
Update. 431kw 780Nm |
Autor: | wa666ou [ 06.11.2016 14:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1 |
Jõhker vääne. Selle jõuga võiks miilil järgmine aasta 300+ sõita |
Autor: | jeff01 [ 06.11.2016 14:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1 |
wa666ou kirjutas: Jõhker vääne. Selle jõuga võiks miilil järgmine aasta 300+ sõita Eks see oli ka sellel aastal plaanis aga, et miilil edukalt esineda peab ka samades tingimustes seadistama....st mitmed korrad järjest miili jagu peal hoidma sest keegi ei oska selleta ette näha mis temperatuurid teevad. Kui ka sisselaske tempitõusu poolne retard oleks paigas (Mis hetkel seda pole) ei oska keegi ette näha mis toimub põlemiskambri temperatuuriga kui seda reaalselt ei mõõdeta või vähemalt miili jagu peal hoides detot ei jälgita....küll aga on see vägagi määrav sest kui ka IAT ja ka kõik jälgitavad väärtused on samad ja kilomeetril veel ei deto siis miilil võib juba korralikult ragistada ja lõpuks juba õlisuits taga olla. Miilil 1,8 liitrisega 300 sõitmine ja ühte tükki jäämine nõuab mõnevõrra rohkem tööd seade kallal, kui arvatakse. Dünos seda simuleerida kahjuks ei saa....koormused ja cooleri jahutus on niipalju erinevad. |
3. leht 4-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |