Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 14:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 58 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.04.2008 3:30 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.04.2008 12:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
zoom1 kirjutas:
Viltu on mul läinud lõppkiirusvõistlustel 2x, ükskord kui kolvid põlesid ja teine kord, kui sisselaske lõdvik lahti tuli meeletu kuumuse pärast.
Klassi favoriit on see kes kasutab E/T drag rehve.

Julm, kui alla minuti sõitu, ja kolvid põlenud, samas ju sellest 90% ajast on kiirus ( ja jahutus) suurem kui maanteel lubatud. Mitu kuud jõid peale seda?
Ei taha kuidagi sama korrata, oled põhi põhjuse kah leidnud?
* EGT'd polnud, WB kah polnud, originaal õli- ja jahutusvedeliku jahutus, originaal-kolvid, ja kolvi-jahutus-pihustid mustad, stardis juba mootor kuum, palav ilm, mitte väga suur kuuler?
Noh ja see veel ei sulataks vist midagi, kui rõhk oleks vastav :)
Saan kolmapäeval EGT junnid kätte, hakkan tempi jälgima. WB näidikule vaja eraldi (galvaniseeritud) toide teha, ei jõua patakaid osta neid läheb 42EEK/päev :oops:.

Kas S13 käigukast kannatab üldse ET-drag rehve? YouTube'ist nägin kah, mida dtrag rehvid S13'ga teevad. Saan aru, et suvalise rinka-rehviga pole seal lootustki? Peab IPP'ga leppima :) Aga samas pole see ju nagu ebaõiglane. Kui kellelgi nii kõva sidur, rehv, differ ja muud poldid-värgid, et sellele vastu peavad - drag pole ju mingi dünopäev, kus suurim HP "võidab".

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.04.2008 13:35 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Astrona kirjutas:

Kas S13 käigukast kannatab üldse ET-drag rehve? YouTube'ist nägin kah, mida dtrag rehvid S13'ga teevad. Saan aru, et suvalise rinka-rehviga pole seal lootustki? Peab IPP'ga leppima :) Aga samas pole see ju nagu ebaõiglane. Kui kellelgi nii kõva sidur, rehv, differ ja muud poldid-värgid, et sellele vastu peavad - drag pole ju mingi dünopäev, kus suurim HP "võidab".


Võidab see kes on kiirem. Oma asi kas riskid kastiga või, ebaõiglusest pole siin juttugi. ;)

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.04.2008 15:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Astrona kirjutas:
zoom1 kirjutas:
Viltu on mul läinud lõppkiirusvõistlustel 2x, ükskord kui kolvid põlesid ja teine kord, kui sisselaske lõdvik lahti tuli meeletu kuumuse pärast.
Klassi favoriit on see kes kasutab E/T drag rehve.

Julm, kui alla minuti sõitu, ja kolvid põlenud, samas ju sellest 90% ajast on kiirus ( ja jahutus) suurem kui maanteel lubatud. Mitu kuud jõid peale seda?
Ei taha kuidagi sama korrata, oled põhi põhjuse kah leidnud?


Kolvid põlesid eelmisel nissanil, julma ei olnud seal midagi, mis sa ikka tahad stock mootorist. Süüde aitas ka kindlasti kaasa, mis oli liiga varajane.

Tsiteeri:
Mitu kuud jõid peale seda?
räägid enda kogemustest? :-D

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.04.2008 16:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
zoom1 kirjutas:
Süüde aitas ka kindlasti kaasa, mis oli liiga varajane.
Tsiteeri:
Mitu kuud jõid peale seda?
räägid enda kogemustest? :-D

Noh kepsu kolinat kunagi tähistasin ühe õhtu ikka :lol:

A mul tundub kah varajane olevat, külmalt on response super, aga soojalt kui alla 2500RPM peal 0 bar peale vajutada, siis kogu masin hakkab kergelt vibrama, või peavadaki S13 vibrama :)?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.04.2008 19:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
zoom1 kirjutas:
Kolvid põlesid eelmisel nissanil, julma ei olnud seal midagi, mis sa ikka tahad stock mootorist.

Mis ime asi se stock mootor siis on, et temaga sõita ei kannata :roll: Sulavad need kolvid kõik kui asi seades pole. Loodame et saab siis sel aastal sinuga rohkem joonel kohtuda. Tunnistan et enamusjuhtudel on se minu taha jäänud. :)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.04.2008 21:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Kusjuures mul väriseb kah moto kui alla 2000 üritada kiirendada, suht närvi ajab vahepeal. vb audiga ära harjund 1000-2000 pöördega linnavahel sõites :)

Jeff, kui nüüd täpsemalt rääkida siis kolvid ära ei sulanud, katki läksid kahel kolvil rõnga vahelised sooned, vist näitasin ka sulle ükskord. Ei oskagi nagu öelda mis selle põhjus võis olla. Eks ta ole kindlasti nõrgem ka, mitte ainult madalama sulamis temp. kui wiseco vms :roll:

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.04.2008 9:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
zoom1 kirjutas:
Kusjuures mul väriseb kah moto kui alla 2000 üritada kiirendada, suht närvi ajab vahepeal. vb audiga ära harjund 1000-2000 pöördega linnavahel sõites :)

Kui kunagi läpaka külge panen ja rohkem aega on, siis proovin, kas hilisema süütega saab seda äkki pehmendada. A kui väga häiriks, võiks ka nuki andurit korraks hilisemaks keerata :), et veenduda.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
PostitusPostitatud: 29.06.2015 18:53 
Eemal

Liitunud: 09.12.2004 19:55
Postitusi: 160
Märgatud tartus ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
PostitusPostitatud: 29.06.2015 19:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Nii on, uus mootor, turbo aju jne, seades suht juba, rõhku on ja jõudu nagu oleks :-)

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
PostitusPostitatud: 30.06.2015 19:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Pilt

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
PostitusPostitatud: 04.09.2015 14:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2013 14:47
Postitusi: 40
Ilus asi!
Kas räägid mootori spec-ist ning jõunumbritest ka lähemalt?

_________________
Fx164AGE


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
PostitusPostitatud: 04.09.2015 19:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Maksimumtõmme oli 338kw ehk 460hp / 566 Nm Rattast ~2 bari juures aga see oli probleemse süütega sest nissani COPid kuumenesid üle. Graafik sakiline boosti all ja mitte süütamine ka selgelt kuulda. Peale poolide vahetust see mure kadus kuid uuesti dünotud pole. Pmt sai see auto "valmis" sest nii 900ste pihustite, 044 pumba, hx35 turbo ja ka stock kepsude piir on kõik üsna lähedal. Minumeelest päris hea alla 2 liitri mootorist 500+hp ja 650NM kui lugeda foorumist kuidas need mootorid kohe mitte kuidagi koos ei seisa. :-D Usun, et vesi metanooli pritsega võtaks 600hp ja 700nm ära 2,5 bariga sest 2,3bar overboost protectionini on käinud ikka kümneid ja kümneid kordi ka 50c IATga ja seisis koos ka siis kui tahtsin deto tõttu süüdet tagasi võtta kuid omanik ei lubanud sest kohe kukkus ka jõud. Kui käib laiali siis selle mootori puhul süüdi end ei tunne :-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
PostitusPostitatud: 08.09.2015 21:15 
Eemal

Liitunud: 12.12.2006 0:13
Postitusi: 65
Asukoht: tallinn - kesk-eesti
Näeb hea välja ning ilusad numbrid.
Kui väga suur saladus ei ole siis, kelle või mille sidurit Te selliste numbrite juures tarbite?

Jõudu!

_________________
200sx


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
PostitusPostitatud: 09.09.2015 9:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2013 14:47
Postitusi: 40
Väga hea tulemus :-D Huvitav kuidas hx35 Ca-l ärkab. Kas piirajat on ka tõstetud? Tänavale peaks küll olema sellest jõust :burn

_________________
Fx164AGE


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 58 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11