Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 1:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 58 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
PostitusPostitatud: 07.11.2016 11:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2011 11:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tln
liiga jõhker lag tänavale- Holset just kicked in yo :-D
kasutatav ala on suht kitsas ikka, kiirendusteks paras :)

_________________
Nissan 200SX S14


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
PostitusPostitatud: 07.11.2016 15:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2007 11:07
Postitusi: 91
Asukoht: Tartu
Ma ei usu, et asi Holsetis kui sellises on, pigem vast kuumakoja valikus. Ilmselt on kasutusel 12cm koda :?: Enivei, sellised numbris vastava töömahu juures saavutatakse ikka mingisuguse kompromissiga. Mina ei ole näinud, et 1.8L mootor saavutaks full boosti 3000rmp juures ning samal ajal näitaks eelmainitud jõunumbreid 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
PostitusPostitatud: 07.11.2016 15:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Mu düno koormus on madalam kui maanteel sõitmine.
Reaalselt maanteel sõites oli 2 bari boosti üleval kas 4000 või 4400 juures kui ma ei eksi, kiirendades pole küll laiemat powerbandi vaja. Minumeelest kui pill 3500 pöörde ulatuses tõmbab on ta suurepäraselt kasutatav ka laisal ja aeglasel juhil (peale piiraja tõstmist see vahemik umbes nii on) jah koda 12
Mul naise celica tõmbab tehasest 6700st 8300ni enne seda täiesti uim....ja kui ka täiesti piirajasse lasta peab VÄGA kiiresti käiku vahetama et napilt jõu alasse kukuks, kui piirajasse lasta ei taha siis peabki leppima, et peale käiguvahetust pole enam jõudu :kill vot see 1600rpm on kitsas powerband.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
PostitusPostitatud: 07.11.2016 19:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Minu arvates pole ka see 4500-5000 tulev max vääne erakordselt hiline nii väikse mootori ja suure jõunumbri puhul. Küll aga ajab nina krimpsu kiiresti ära kukkuv momendikõver. Millest see tuleneb? Pisut imelik, et sellise Nissani mootori max võimsus tekib 5450 pöördel.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
PostitusPostitatud: 07.11.2016 19:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Hetkel pole küljes enam elektroonilist boostcontrollerit ja boost vajub veidi ära (piigi ja lõpu vahe oli 0,3 bari kui ei eksi) Lisaks ei kannata lõpus süüdet lisada. Ka segu on lõpu suunas 0,x ühikut turvalisemaks lastud.
Tegelema peaks ka nukkade keeramisega kuid pole nagu kunagi piisavalt aega olnud.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
PostitusPostitatud: 07.11.2016 22:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Peal on orig nukad 240kraadi ja turbo elab oma võimete piirimail ehk kütab õhku mida hiina cooler jahutada ei jõua. Suurema turbo suunas kuidagi minna ei taha. Kangemad nukad panen, siis aga kaotan Nm ja suureneb Lag :? Turbo backpressure on ka süüdi jõukaos lõpus, õnneks selle lahendus on lihtne ja ka plaanis.

3400rpm on 0.5bar. 4000rpm 2bar maanteel

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
PostitusPostitatud: 23.11.2016 18:54 
Eemal

Liitunud: 21.05.2014 0:12
Postitusi: 137
Minul tekib pigem küsimus, et mis differ tuleb sinna panna, et see 300 sõidaks. Neil üsna aeglased diffrid tehasest ja 3.7 või 4.11 ülekandega ei tule kuidagi see number mul välja. Eeldades muidugi, et õieti arvutasin.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
PostitusPostitatud: 23.11.2016 21:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
k0ll kirjutas:
Minul tekib pigem küsimus, et mis differ tuleb sinna panna, et see 300 sõidaks. Neil üsna aeglased diffrid tehasest ja 3.7 või 4.11 ülekandega ei tule kuidagi see number mul välja. Eeldades muidugi, et õieti arvutasin.

Differ on tal aeglane jah. Miilili jaoks olid all üsna suured rattad ja piiraja sai vist 7500 kanti tõstetud kui ei eksi. Siis oli omaniku arvutuste järgi 300 võimalik kui RPM poleks enne miskit katki teinud :D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
PostitusPostitatud: 23.11.2016 22:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
7600rpm on 303kmh ja 6600 263kmh. Miilil 265 näitab ära, et alates 6k+ kaas enam ei hinga. Km-ni 244 liikus sujuvalt ja tugevalt, sealt edasi sein mis sein.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
PostitusPostitatud: 24.11.2016 16:53 
Eemal

Liitunud: 21.05.2014 0:12
Postitusi: 137
Mis see ülekanne siis seal on?

Ca18det peaks ka veel kõrgemat pööret ilusti kannatama erinevalt sr20st. muidugi kui see paremini hingama saab.

Muidu ikka väga hea tulemus sellest Ca18detist. Enamus inimeste arvetes sobib see mootor oma saalehädade tõttu ainult paadiankruks. Muidugi enamasti on ka olnud nende mootoritega suhtumine, et poh tõstame rõhku lihtsalt ja ärme õli vaheta.

Ma ise olen kuulnud, et stock kepsude piir on 400hp, aga tuleb välja, et saab ka rohkem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1
PostitusPostitatud: 24.11.2016 22:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
No stock kepsud läksid kõveraks 2bar 500 peale hp.
Differ on 3.69

Ega siin pole midagi keerulist. Alumine ots peab olema tasakaalus, sirge ja õigete tolerantsidega, siis kestab, nagu ka kõik teised, va subaru?

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.01.2017 21:03 
Eemal

Liitunud: 21.05.2014 0:12
Postitusi: 137
Kas kast on originaal ja peab vastu sellele jõule?

Lihtsalt väga huvitav on see teema, kuna endal ootab juba aasta aega sepissisuga ca18det nurgas s12 kerele peale panekut kui see kunagi sinnamaani jõuab.

Aga minul garaazis seisvad kastid on kõik juba hetkel väga kahtlase 2 käigu sünkroga.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.01.2017 1:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Kas on orig. aga undab nii jõhkralt juba nagu vana laz bussi differ. Arvan, et piisab ühest kahest drag sliki stardist ja jahe. Eks avalaksul või tartu dragil näha ole. Keegi rootslane sõitis kah minuteada orig kastiga 700hp ja 10.x midagi 400m

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 58 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11