Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 22.05.2024 10:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 123 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2008 1:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ma ei saa aru, milleks kohe ärrituda, kui keegi esiveo puudustest suurte võimsuste korral juttu tegi? Keegi ei rünnanud sind isiklikult ja pole mõtet teisigi rünnata. Selline suhtumine on out, kui iga kommentaari peale üritatakse iga hinna eest vastupidist tõestada.
Kodutöö on tehtud ja see on üldteada, et FWD-ga on võimalik kiiresti paigaltsardis sõita, kui drag-slikid ja liim abiks, aga tänavasõidul? No eks igal ühel oma maitse nagu juba korduvalt öeldud, aga isegi 400 hj RWD autoga on suhteliselt tüütu, kui esimese kolme käiguga peab kiirendamisel gaasi tagasi hoidma.

Veelkord jõudu ehitamisel.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2008 2:23 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
Kõike seda kuidas jõud taha tuleb annab ju tänapäeval ajust regullida. ei pea olema et 200 pöörde ulatuses muutub jõud 2-3-4 või rohkem korda. Ja jutt käib tänavaautost , mitte dragi masinast.

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2008 10:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
george16v kirjutas:
tänavasõidux täitsa hea. Kiirendusel 0-100ni muidugi omaette teema.
Purjus oled või? Mis kiirusega meie tänavail liigelda saab nii, et esimene ment sind maha ei niida? võibolla tõesti ei jõuta järgi kui sa 0-100 vahele suudad jätta ja paigalt sajaga stardid. Ei ole ka tänava race´id kilomeetrised ja neljasaja meetri esimesel poolel kogud seda sadat km/h ikka omajagu aega.
To kummitus: Teostus paistab väga hea ja läbi mõeldud olevat, loodame siis, et vigu ei tee ja ka kestma jääb. Sellist autot pean mina pigem maanteeraketiks

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2008 12:02 
Eemal

Liitunud: 12.02.2007 23:11
Postitusi: 21
Asukoht: Tallinn
Kas tractioni paigaldusel lõikasid selle esipaneeli tugevduse?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2008 12:24 
Eemal

Liitunud: 03.01.2006 23:58
Postitusi: 34
:shock: Väga kuri asi tuleb vist sellest! Aga mis jõunumbreid sa taga ajad? (400-500) hj on ikka tõsine rakett. Ütlen ausalt mul on juba tagaveolisega raskusi kui pooltuhat kapoti all - ju ma pole siis suuremasi sõidumees (enda vabanduseks ütlen et momendijoon on ristkülik :) kes teab see saab aru).

Ja kodanik george16v tähtis ei ole mitte mootori poolt arendatav pöördemoment vaid ikka pöördemomendi ja pöörlemiskiiruse korrutis (võimsus) mis siis ülekande abil ratasteni suunatakse. Põhimõtteliselt pole vahet kas 80km/h 8000 pöördel on 400 hj ja 350 Nm või ca 4000 pöörde juures 400 hj ja 700 Nm. Pedalit andes II käiguga ja kasutades erinevaid ülekandeid jõuab rattani ikkagi LIIGA palju - vähemalt minu autol võtab küll hetkeda tuled armatuuris põlema :roll: . OK neljandaga tõesti ei võta võibolla ringi. Peace.
Ma ei tea Hondast rohkem kui see et ta hakkab H tähega kuid eks suitsu hakkab ikka tulema kui kiirendad - ja mitte vähe.
Aga edu igaljuhul.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.02.2008 0:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
marten28 kirjutas:
:shock: Väga kuri asi tuleb vist sellest! Aga mis jõunumbreid sa taga ajad? (400-500) hj on ikka tõsine rakett. Ütlen ausalt mul on juba tagaveolisega raskusi kui pooltuhat kapoti all - ju ma pole siis suuremasi sõidumees (enda vabanduseks ütlen et momendijoon on ristkülik :) kes teab see saab aru).

Ja kodanik george16v tähtis ei ole mitte mootori poolt arendatav pöördemoment vaid ikka pöördemomendi ja pöörlemiskiiruse korrutis (võimsus) mis siis ülekande abil ratasteni suunatakse. Põhimõtteliselt pole vahet kas 80km/h 8000 pöördel on 400 hj ja 350 Nm või ca 4000 pöörde juures 400 hj ja 700 Nm. Pedalit andes II käiguga ja kasutades erinevaid ülekandeid jõuab rattani ikkagi LIIGA palju - vähemalt minu autol võtab küll hetkeda tuled armatuuris põlema :roll: . OK neljandaga tõesti ei võta võibolla ringi. Peace.
Ma ei tea Hondast rohkem kui see et ta hakkab H tähega kuid eks suitsu hakkab ikka tulema kui kiirendad - ja mitte vähe.
Aga edu igaljuhul.


No ei julge midagi lubada, millised numbrid võiksid mootorist tulla, eks seda näeb vast kahe kolme kuu pärast, aga eks ootused ole ikka esaialgu kõrged.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.02.2008 6:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Kas tegemist on nö. "retsepti" järgi ehitamisega, et just sellised kolvid ja CR, kollektor ja turbo ja just selle paketi jaoks sobiliku ajuga, et pane aga asjad külge ja sõida, või häälestatakse see aju just täpselt selle mootori järgi?

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.02.2008 10:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
neid sokusarvi veelkord vaadates tundub mulle, et 2 silindri torud on siiski pikemad, kas ei püüdnudki sama pikki teha või ma eksin?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.02.2008 10:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
mulk kirjutas:
Kas tegemist on nö. "retsepti" järgi ehitamisega, et just sellised kolvid ja CR, kollektor ja turbo ja just selle paketi jaoks sobiliku ajuga, et pane aga asjad külge ja sõida, või häälestatakse see aju just täpselt selle mootori järgi?


Ei saa su küsimusest täpselt aru ! (kui sa mõtlesid turbo kit i, siis seda ta pole )
Ei ehita ma kellegi järgi siin maal. Kõik vajalikud detailid olen ostnud Usast, kus valikuvõimalus suurem kui Euroopas ja tunduvalt odavam va. närvirakkude kadu. Paljud detailid on nn. bolt on ja puuduvad osad lasknud Usas teha vastavalt enda soovile. Kolvid on Wisecolt, kepsud Eagle ja Arp poldid kepsudele. Aju kohapealt on Hondale spetsiaalselt kohandatud programmeetitav aju ehk Hondata S300, millega võimalik muuta ja vaadata mootori tööd ka reaalajas.Oinasarved valisin sellepärast, et enamuse ajast veeren mööda tänavaid ja maanteid ja selleks kõige efektiivsem. Mootoriplokki sai paigaldatud ka blockguard, et vältida hülsi laialiminemist.
Seadistuse kohapealt ikka iga mootor häälestatakse eraldi, mina ei tea sellist paketti kus paned vabalthingavale uue aju ja sõidad ülelaetuna edasi :roll: .
Kuna Honda enim tuunitud auto maailmas siis sõltuvalt sellest ka juppide hinnad vähe soodsamad kui mõnel muul automargil ja eks rolli mängib ka japside ja jänkide koostöö.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.03.2008 15:41 
Eemal

Liitunud: 07.02.2006 2:22
Postitusi: 175
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad
Lõpuks saan ka sind kuskil avalikult kiita. Kui sa mulle sellest projektist rääkisid siis see kõlas ngu ,et miks sa seda teed ,aga olles ise 400+hj Hondaga sõitnud tean ,et see on midagi mida selle margi austaja peaks ära proovima

minu poolt ka ainult edu vennas

_________________
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.03.2008 16:28 
Eemal

Liitunud: 21.12.2004 1:26
Postitusi: 172
Asukoht: tallinn
olles ise ka esiveolisega piisavalt maadelnud, et jõudu maha saada ja pean tunnistama, et esimeste käikudega käib jõud autost üle, AGA SÕITA ENDAL IKKAGI LÕBUS mis sest, et poole lahjem mis tahes neliveoline algul koti pähe arvatavasti tõmbab. jõudu

_________________
Turbo auto


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.03.2008 11:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
No eks ma seda näen kevade poole. Praeguseks mootor peal ja ootan US and A st coolerit.Lõpp produktiks jääb cooleri torustik plus uus väljalase kõhualla. Mootori hääli juba kuuldud, kuid vaja nüüd tegeleda uue softiga. Eks omajagu murdmist ole sellega aga saab hakkama. Eesmärk pole praegu kellelegi ära teha, lihtsalt tahan mootorit korralikult tööle saada ja hiljem vaatab millised jõunumbrid tulevad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.03.2008 22:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.04.2005 13:28
Postitusi: 107
Asukoht: Tartu
See on väärt ettevõtmine :) Enam ma sinuga joonele ei tule raadil :roll:

_________________
Civic VTi-T


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.03.2008 15:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
Natuke siis ka uuendusi. Suured tänud alex@crx ile kes aitas mind nõu ja jõuga, et auto korralikult tööle saada. Üksi oleks vist pool aastat ajuga maadelnud.
Pikisilmi ootan jätkuvalt tollihärrade käest oma coolerit, millest nad kahe käega kinni hoiavad ja ei taha minuni seda kuidagi saaata. Peale seda saaks cooleri torustiku meisterdada ja väljalaske. Senikaua korrastan vähe tehtud tööd veel ja ehk mõned nädalad ja saab tänavatel kulgeda.

Mõni pilt kah vahelduseks
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.04.2008 17:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
Pilt
telefoniga tehtud pilt coolerist kah

Üks küsimus ka kaaskodanikele, et kus ma võiksin leida slim fannile radika kinnitusi ?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Radiator-Fan-Transmission-Oil-Cooler-Mounting-Kit_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118Q2el1247QQcategoryZ33742QQihZ021QQitemZ310030584638QQrdZ1QQsspagenameZWD1V


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 123 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11