Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 123 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 20.02.2008 17:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
Tere kaaskodanikud, liitun ka teie foorumiga, kuna peas keerlenud tk aega turbotamise plaanid. Sai teisega hoogu võetud üsna kaua, aga see talv sai siis projekt käsile võetud.
Kuna vabalthingavana hakkas jõudu väheks jääma siis mõtlesin fööni kasuks. Eks see ole ka ainus viis kuidas jõudu korralikult juurde saada, kuna litraazi suuremaks ajada pole plaanis.
Plaaninud ehitada niiöelda kiiremat sorti tänavaauto, mitte võistlusauo.
Eks ma püüan lisada hiljem ka mõned pildid autost .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2008 17:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.07.2006 15:00
Postitusi: 21
Asukoht: Pärnu
rohkem infot auto kohta ei teeks paha ;) kindlasti väga huvitav projekt , otoame pilte ja edaspidist käiku 8) jõudu ja jaksu

_________________
Team MCC


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2008 19:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
Nii, tegu siis 2000.a . isendiga. Praegune jõuallikas 1.8 L, 190 HP, B18C6 mootor, jalavarjud Bridgestone Potenza 195/55/15, originaal kergveljed
kere DC2, lisan juurde siis ka mõne pildi stockina.
Välimust muuta pole plaanis, ehk teine velg kunagi hiljem.


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
ja nüüd siis sellisena
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2008 19:49 
Eemal

Liitunud: 14.01.2008 18:50
Postitusi: 15
Asukoht: tartu
ma vist olen seda mootorit tööjuures näinud.ilus ja nobe masin,edu ehitamisel.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2008 19:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Seda poleks sinust küll oodanud, et sa vabalthingavale autole turbo paned. Minu kunagist ettevõtmist kirusid küll maapõhja, või siis pidi see kuule lendama?

Ühesõnaga olgu kuidas oli sellega, mina soovin edu!

Margus

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2008 20:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Lõpuks saadakse aru, et mõistliku hinnaga kõvasti saab jõudu juurde vaid ülelaadimisega. Väikese töömahuga vabalthingava tuunimine on üks kallimaid viise rahakulutamiseks.

Muidugi Integra (loe: esiveo) puhul tekib tõsine probleem jõu mahapanemisega.

Aga edu igatahes!

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2008 20:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
tulid Hondaklubi laiadest intriigedest kah viisakasse foorumisse:)
anyways, natuke vale sild veab, kuid sellest hoolimata "häid ülelaadimise müstilisi mõjusid" järgmine hooaeg ;)
Renn@nõu&jõuga vajadusel aitama :)

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2008 21:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
Ei taha siin kedagi kiruda ega kiita, aga usun et saan esiveoga hakkama ja mind see ei sega ! Esiveolisega on võimalik sõita samamoodi väga kiirelt ja usun et nii mõnigi tagaveoline siit tagatulesid näeb. Aastaid seda ühte ja sama nämmutatud, et vale sild, vale sild ! Iga mees teab ise millise auto valib ja millist silda eelistab.
Seega paluks rahu sellel teemal ja küll ma selle jõu maha ka saan.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2008 21:56 
Eemal

Liitunud: 12.02.2007 23:11
Postitusi: 21
Asukoht: Tallinn
Tsau. Kõigepealt edu ehitamisel ja seadistamisel. Mis aju tuleb, S300? Mis turbo ja mis firma kollektor? Hülsid panemata? :bb


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2008 23:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
paistab nagu oleks screamer pipe?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2008 0:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
alex@crx kirjutas:
Tsau. Kõigepealt edu ehitamisel ja seadistamisel. Mis aju tuleb, S300? Mis turbo ja mis firma kollektor? Hülsid panemata? :bb


S300 juba eelmisest aastast kasutusel, Precisioni turbo ja USA st tellitud AC Ramhorn, hülssimist ei tee kuna normaalse setupiga võimalik sõita isegi üle 500 hp originaal blockiga.
Lombitaga päris palju Integrasi mis üle 500 hp ja originaal hülsiga sõidavad, seega lähen sama teed ja hoian 20 000.- sellepealt kokku esialgu.


Viimati muutis Kummitus, 21.02.2008 0:53, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2008 0:41 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
Väga kena mootor paistab olema. Ja see et esisillaga jõudu maha ei saa , see on küll natuke vale , ma ei ole veel tähele pannud et minu 475nm neljanda või viienda käiguga ratta ringi tõmbax , tänavasõidux täitsa hea. Kiirendusel 0-100ni muidugi omaette teema.

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2008 0:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
RFL kirjutas:
paistab nagu oleks screamer pipe?

dumbtube suunan esialgu maha, kui väga röökima hakkab siis vean hiljem väljalaskega kokku


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2008 0:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
george16v kirjutas:
Väga kena mootor paistab olema. Ja see et esisillaga jõudu maha ei saa , see on küll natuke vale , ma ei ole veel tähele pannud et minu 475nm neljanda või viienda käiguga ratta ringi tõmbax , tänavasõidux täitsa hea. Kiirendusel 0-100ni muidugi omaette teema.


Jah nii ta on, aga eks iga mees arvab isemoodi ja nagu näha siis esimestel postitajatel kodutöö vähe poolikuks jäänud, selgelt kirjas, et ehitan kiiret tänavaautot ja pole vahet milline sild veab. Paljudele vastuseks, et on olemas hondale traction bar, mis aitab pidamist saavutada
siin ka siis pilt sellest
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2008 1:27 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
Taolist traction bari süsteemi olen mõelnud ka oma autole aretada , ainult et mitte uniballidega vaid seeria autode sarniiridest , natuke küll tülikam teha , aga seeest on tolmukatetega ja peaxid kauem vastu pidama.

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 123 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 55 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11