Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 12:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 123 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.08.2010 11:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kui mootor nõksutab, siis järelikult läheb ju kas segu lahjaks antud hetkel või kaob süüde ära.
Eeldades, et süüde jääb alles ei ole nagu põhjust lambda kontrollerit kahtlustada ehk kaob ära küte.

See, et aju näitab pihusti lahti olemis nõksutamise ajal ei näita veel seda, et pihusti reaalselt ka lahti on sellele hetkel.
Kontroller ju ka kütusekogust ei muuda, kuna pihusti PW ei muutu.
Mina eeldaksin, et probleem siiski väline ehk kütuse etteanne.

Imelik on see, et probleem on just light load-i ajal.
Tavaliselt on suurema koormuse all sellised probleemid.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.08.2010 7:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Mihkel kirjutas:
Imelik on see, et probleem on just light load-i ajal.
Tavaliselt on suurema koormuse all sellised probleemid.
See viitab sellele, et tegemist on väikse probleemiga, muidu oleks boosti all hullem. See probleem püsib ka WOT, mitte ainult vaakumis, kala ajal gaasi vajutades asi ju ei parane. WB vast ei lollita, kuna ta näitab lahjad, ja juhuslikult on samal ajal ka probleem.

Teen veel 3 pakkumist:
* TPS õli täis ja kulunud (et näiteks tegelikult vajutasid gaasi juba enne lahjenemist)
* MAP või FPR voolikus väike leke.
* IAT 44C on normaalne? Võibolla sul IAT corr nii metsas, või näiteks mingi turvalisus ajus, et kõrge IAT'ga teeb cut, ja 3. oletus otsa, ilma et seda cutti logiks :).
* Ega sul sel autol õhukulu-mõõdikut pole?
Kas oled reaalselt kala ajal kütuserõhku vaadanud?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.08.2010 12:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
TPS korras 100%
Map 100% töötab ja istub originaalis juba segusiibri küljes ilma ühegi voolikuta.
IAT on normaalne, töötab 100% ja olen ka seda juba proovinud vahetada
Sõiduajal pole bensiinirõhku jälginud aga võtan selle ette.

To Mihkel kummaline on ka see,et kohapeal käies on segu normaalne, hoian 3000rpm läheb segu 16-16.5, sõiduajal on norm 14.7 ja siis ühtäkki korraks läheb 16 peale ja siis jälle kaob ära see kala. Nagu ka mainisin siis boostiall töötab asi kõik ilusti

_________________
550hp/493Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.08.2010 14:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kummitus kirjutas:
hoian 3000rpm läheb segu 16-16.5

See polegi ehk eriti hull sest seda ala sa sõites ei näe kui ta just ennem seal rikkam polnud.

ajutiselt kapoti vahelt välja turritav kütterõhu manomeeter :-D ja WB prooviks vahetamine oleks ehk õige lähenemine. Widebandid surevad reeglina nii et hakkavad kohati lahjat näitama kuniks vaid 20 näitavadki.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.08.2010 15:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
3e erineva widebandiga proovinud seega välistaks selle, et kõik kom surnud

_________________
550hp/493Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.08.2010 23:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
jeff01 kirjutas:
Kummitus kirjutas:
hoian 3000rpm läheb segu 16-16.5

See polegi ehk eriti hull sest seda ala sa sõites ei näe kui ta just ennem seal rikkam polnud.

Saan aru, et probleem pole vaid selles, et segu on 16, vaid ka selles, et samal ajal mootor ei tööta. logis kah näha, et vajutab gaasi, aga kiirendus on olematu.
Mis häält mootor sel ajal teeb? Kas vaikus või pigem kütus põleb summutis?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.08.2010 23:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
Ei oska kirjeldada häält, kõige parem näide ehk kui autol kohapeal lased pöörded 2500rpm ja keerad süüte välja.

_________________
550hp/493Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.08.2010 21:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
Sai kord terve päev viga otsitud aga ei leia, vahetasin küünlad, pihustid, sisselaske temp anduri, kütuserõhu regulaatori, wideband lamda, kütuse pumba aga ei miskit. Nimelt juhuts veel selline lugu, et kui kõik asjad kokku jõudsin panna siis lõin rusikaga vastu jagajat ja auto suri välja. Oli see juhus või see sama kala ei tea, kopsisin väikse puu tokiga vastu jagajat aga rohkem ei juhtunud midagi. Seega siit tekkis veel kahtlus kas saab sellist asja teha kommutaator ? Viimase asjana mis veel vahetada oleks widebandi controller kui siis ka asi korda ei saa on mõistusega seekord otsas.

_________________
550hp/493Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.08.2010 22:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Jagajas võib asi küll olla, kas sinu autol jagajaga samas korpuses lisaks ka pööreteandurid pole?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.08.2010 22:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sul on eraldi kommutaator ehk süütevõimend? Need võivad teinekord oma suva järgi streikida küll.
Oled sa jagajat proovinud terves tükiks vahetada mõneks ajaks?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.08.2010 18:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
Panin Civic Vti jagaja tervis tükis aga ei andnud see ka tulemust

_________________
550hp/493Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.08.2010 22:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
aku, geneka ja mootori massi klemmid jms oled puhtaks teinud? Sest mulle tundub, et logis on kala ajal ka pinge muutus. Samuti 6:16.5 peal on ühtalse TPS ja RPMiga mingi lahjenemine koos aku pinge muutusega.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.09.2010 0:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
Aku, mootori, kereküles kõik massid puhtad, väike pingekõikumine pole sellest tingitud, huvitav on see, et see kala tekib sooja mootoriga just, külma mootoriga pole seda jama kordagi.

_________________
550hp/493Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.09.2010 0:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Kummitus kirjutas:
Aku, mootori, kereküles kõik massid puhtad, väike pingekõikumine pole sellest tingitud, huvitav on see, et see kala tekib sooja mootoriga just, külma mootoriga pole seda jama kordagi.
Ma ei mõelnudki et pinge kõikumine sellest tingitud, pidasin silmas rohkem seda, et kas sädemel on ikka lihtne aku massi tagasi joosta...
Tsitaati mingi Nascari ühe kõvema misfire troubleshooting venna tekstist
Tsiteeri:
Weak or damaged ignition components may work satisfactorily with a well-charged battery and cool conditions, but when the battery loses its surface charge or the box heats up, misfiring will occur. Low voltage and higher temperatures both require the ignition to work harder.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.09.2010 23:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
Kõik võimalikud kohad üle käidud, muutusteta. Mõistus on otsas !

_________________
550hp/493Nm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 123 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 50 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11