TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
Nissan 200SX S13 'Astrona http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=3600 |
61. leht 61-st |
Autor: | tarmo [ 04.10.2013 22:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 'Astrona |
Sa vist ei julge või ei taha seda autot käima saada!? |
Autor: | Astrona [ 19.05.2015 14:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 'Astrona |
Plaan on auto maha müüa. |
Autor: | Datsunimies [ 20.05.2015 14:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 'Astrona |
Autor: | Aigo [ 21.05.2015 10:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 'Astrona |
Sul peaks neid ju mitu tükki olema, et miks ainult 1 sõidab? |
Autor: | Astrona [ 21.05.2015 13:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 'Astrona |
Siiski 1 SX on alles. Hetkel 400-450hj seades, kuna tänava-sõbalikum GT2876R turbo, mis toimib hästi 350-450hj vahel ja HKS256 hüdro-nukid, mis annavad max-pöördemomendi 4500-6500vahel nii et max võimsus tuleb võtta 7500-8000rpm kandis. Mootor kap-rem, värskelt hoonitud, värskel kaanel tehtud kõik tööd + tutikad Tomei jäigad klapivedrud, kõik sepis (plokk-kolb-keps-vänt kestab 800-900hj kuna 84mm silindritega plokk, muidu 83mm kolviga kannataks veelgi), kõik kellad viled jutud (wb, egt, muud kella, pumbad, fpr, aju, pihustid, coolerid). Raadiusega klapipesad, käsitsi kõik konarused üle käidud, kerge keraamikaga kaetud põlemiskambrid... Auto kaalub tänava-konditsioonis ~1000kg (+/-20kg), võistlusseades ~965kg. Palju sealt enam kergendada ei anna. Plast: tiivad, kapott, tagaluuk, luugiklaas (3mm lexan), kerged aga mugavad mustad nahkistmed koos 4 punkti vöödega, kõik sõiduks ebavajalik välja visatud, ninast veel 20kg plekki/juhtmeid jms eemaldatud + 11kg klapptuled 1kg väiksematega asendatud. Isegi kergemad klapikambrikaaned, kergem torustik, kõik rihmarattad kergemad. Sadu tunde tööd + vast 50000eek kergendusele. Hetkel pole küljes kergem hooratas ja kergemad veljed on ka eraldi müügis (need kokku alandaks kaalu ~50kg). Mugavuseks on alles on siiski veel elektriaknad, kõrvalistuja vaip + polster (juhipoolne süsnikkiust), kojamees. Kergendada annaks veel tagavararatta koopa jms jagu (annan nimekirja kaasa, mis tehtud ja annab teha). Peale selle on riiulis bolt-on 700hj komplekt (GT35R turbo + tomei 270 nukid jms), mis vajadusel läheb tunni tööga peale + sepis-mootori jagu ja + kõik vajalik ringrajale: reg.amordid, vedrud, stabikad, mis teevad masina kardiks + teine differ, skyline pidurid ja racing veljed + 1 korralik jooks Toyo 17" 235. + veel 2 komplekti kolbisid (84 ja 83mm), 1 korras komplektne CA18DE, 1 lahti võetud DE + pluss muud kraam Kõik on soovin rahaks teha. |
Autor: | Motary1 [ 21.05.2015 14:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 'Astrona |
Oletad üsna palju oletusi masina sooritusvõime ja massi kohta, on ka plaan teooria praktiseerida? Kergendada annab su autot veel oluliselt, lihtsalt asjade ära viskamise asemel tuleb asendada kergematega |
Autor: | Astrona [ 21.05.2015 15:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 'Astrona |
Motary1 kirjutas: Oletad üsna palju oletusi masina sooritusvõime ja massi kohta, on ka plaan teooria praktiseerida? Kergendada annab su autot veel oluliselt, lihtsalt asjade ära viskamise asemel tuleb asendada kergematega Ei, plaan on müüa! Jõudlus: Selle väikse turbo ja kitsa 8" rehviga tuli 12.0s veerandmiili (vaid 1.5-1.6bariga + väikse vähele jätmisega). Suurema turboga ei saanudki dragil korralikku sõitu, siduri töösilindri tõttu jäi 12.3s 195kmh 1.5bar. Maanteel 120-150kmh alla 1.7s pole oletus, 3. käiguga asfaltil tõmbas 130kmh pealt korra 235 Toyodega auto risti (mingi aeg kandsin 50kg liivakotte pagassis). Dünosid tõesti ei sponsoreerinud. Peale seda sai 50% suurem cooler, 30% suurem siiber, paremad klapipesad, 270kraadi jagu vähem põlvesid sisselaskes, 3" torustik, 4" filter, uus plokk paremate survetega... Kaal: Autot käisin kaalumas peale ostmist 2009a ja oli 1075kg, ca 50 massi-muutust on excelis kirjas. Eks muidugi on arvutusviga ka, aga -112kg (võistlusseade) ja -70kg (tänavaseades) pealt väga üle 20kg eksida ei saa, mis annab kogu kaalu täpsuseks 2%. Asju on asendatud kergematega. Nimekiri on pikk. Kohati oli kergendamise kulu 1000EEK/kg. 4kg juhtmestikku kergendamine oli juba suht ekstreem ajamahu tõttu. Sõpradele sai diili pakutud, et 1000eek ja võtke 1kg ära, nii et midagi halvemaks ei lähe... Eks suurema raha eest saab veel kergendada, aga asja pole nagu enne mõtet, kui mootor ilusti täisvõimsuse peale timmitud, kuna sealt hj suurendamisega tuleb kg/hj lihtsamini kui kergendamisega jätkamisega. Arvestades, et autol on suurem turbo, suurem cooler, suurem väljalaske süsteem, tänaval suuremad veljed, raskemad rehvid + lisa-vidinaid, siis tehase 1200kg oleks tõusnud üle 1250kg'ni ilma kergendamata. seega üle 200kg on kergendatud, ja nagu sa ütled "oluliselt", mis võiks olla siis 5-15% vms, teda vast ikkagi odavalt kergendada ei saa. Peale selle tuli võistlusmass koos juhiga miinimumi piirile, mistõttu edasi kergendamine poleks võistlusel vahet teinud. |
Autor: | Motary1 [ 21.05.2015 15:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 'Astrona |
Väga asjalik vastus Edu müügiga! |
Autor: | Astrona [ 25.05.2015 15:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 'Astrona |
Komplektsusega annab mängida, mis mõjutab hinda kõvasti. Põhilised asjad, mida selle projektiga põhimõtteliselt müün, oleks eraldi müügis kasutatuna u. nii (panen kiirelt mingid hinnad): 640 KMS MP25 aju + 750cc Precision pihustid + juhtmestik + Audi süütepoolid + andurid + pihusti takistid 210 VEMS egt/wb kontroller + EGT andur + õlirõhu, õlitempratuuri, kütuserõhu jms kellad 250 KMS WB kontroller anduri ja kellaga 325 3" 600x300 cooler + 3" alumiinium torud (optimaalselt) + silikon lõdvikud + t-bolt klambrid + 4" Green filter 660 17x7.5" korralikud valuveljed + vanad rehvid + Koni amordid + vedrud + pidurid + stabikad + polypuksid 390 4:1 lsd differ + B&M shortshifter + kast + kardaan + mootoripadjad 300 Spec 4 sidur + hooratas 700 Garrett GT2876R turbo + roostevaba kroomitud torukollektor + dowpipe (Jõujaam) + turbo vee ja õli teraslõdvikud + BOV (toru põlvele keevitatud) 330 3" otse läbi sumpajooks, simons reso, Apexi pütt (lisasin 2.5" sõela lõppupütti, et vaiksem oleks) 500 Plastikust tiivad, kapott, luuk, lexan "klaas" (-22kg) 700 kergendatud kere (-250kg) + paberid + klaasid, tuled, stanged jms 250 Mallory küttesurve regulaator + Bosch 044 pump + Walbro 255 paagisisene pump + topelt pealevool 170 FK kerged nahast poolkorv-istmed + OMP mugavad 4-punkti turvavööd 130 2x el-ventikad + radiaator + silikon jahutus-lõdvikud + aku KOKKU 5555€ ja mootorita 500 SPM kepsud 400 Wiseco kolvid 460 puuritud plokk + vänt + saaled + tutikas õlipump, veepump jms 300 tehtud plokikaas + tõukurid + klapid + AN lisaõlitagasivool 200 Cometic MLS 1.9mm plokikaanetihend + Arp plokikaane tikkpoldid 300 HKS 256 nukk võllid + HKS reguleeritavad nukirattad 120 Kerged rihmarattad + generaator + starter 120 36:1 trigger, DE väntvõlli otsaratas (kergem) + andurikronsa (Jõujaam) 100 KA24DE segusiiber + SL kollektor + kergemad klapikambrikaaned MOOTOR: 2500e (ilma turbota ja sidurita) Kõik kokku: 8055€ + töötunde 10000€ eest Liikuva masinana kõik koos ostes 33% alet (-2550€) = 5500eur Ülevaatus ja kindlustus puudub. Komplektsusega annab mängida, a la veljed, aju, turbo kollektor jms eraldi 56810234 |
Autor: | Jaan [ 02.06.2015 9:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 'Astrona |
Oi, oi, mida need Aasia naised sinuga seal küll tegid, et sellised meelemuutused |
Autor: | Astrona [ 02.06.2015 15:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nissan 200SX S13 'Astrona |
Jaan kirjutas: Oi, oi, mida need Aasia naised sinuga seal küll tegid, et sellised meelemuutused Lihtsalt teine projekt :D Nissan on ka Aasia tüdruk. |
61. leht 61-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |