Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 12.05.2024 5:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 911 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 17.05.2013 0:50 
Eemal

Liitunud: 28.12.2009 12:09
Postitusi: 55
Riho vist omalajal ei jõudnudki 400m aega sõita? Muidu oleks hea võrldus ju:)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.05.2013 8:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Astrona kirjutas:
11.768 - 200SX 1.8T rekord, Tanel, AC Sügis 2009

Kiirus oli vist 191 ja 60ft 1,66 või 1,64

Oma 700hj-ga ma rajale ei jõudnud, küll aga paljal betoonil miili sõites mõõtis GPS Racechrono järgmise tulemuse: 12,04 214kmh 60ft 2,45 :)
100-200 kmh 6,1 sekki

Esimesel sõidul näitas 1000m peal kiiruseks 274kmh, kuid sõitsin eriti käigukasti hoidvalt - 3,13 60ft jne

_________________
0,5 MW


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.05.2013 10:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Trax kirjutas:
Riho vist omalajal ei jõudnudki 400m aega sõita? Muidu oleks hea võrldus ju:)
Nii juhtub kui miilivõistlus on enne dräägi :)
RFL kirjutas:
Kiirus oli vist 191 ja 60ft 1,66 või 1,64
Oma 700hj-ga ma rajale ei jõudnud, küll aga paljal betoonil miili sõites mõõtis GPS Racechrono järgmise tulemuse: 12,04 214kmh 60ft 2,45 :)
100-200 kmh 6,1 sekki
Esimesel sõidul näitas 1000m peal kiiruseks 274kmh, kuid sõitsin eriti käigukasti hoidvalt - 3,13 60ft jne

Mul parim kiirus oli 193kmh (12.4s). Aga kiirus üksi ei tähenda, sõltub poolenisti ka mis aja jooksul see tuli. Aga 12.0@214 on tõesti kõvem kui 11.7@191kmh. 17.77kmh/s vs 16.23kmh/s ehk ligi 10% rohkem keskmist tõmmet ehk siiis alguses oli tõmem väiksem ja lõpus võibolla isegi 15-20% tugevam, aga paraku alguse tõmme mõjutab sõidukiirust kogu raja ulatuses ja annab parema aja.
100-200 6,1s ma bensuga üritama ei hakka :) 6.99s'iga jääks väga rahule.
Eks rajale peab ikka jõudma, muidu numbrit kirja ei saa, mul ka suht kehv tunne, et päev enne võistlust klapipesa kukkus, 11.8 oli suht soolas juba aga siiani see 12.09s kehtib.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.05.2013 12:08 
Eemal

Liitunud: 29.08.2005 19:56
Postitusi: 259
Mis turbot Tanel kasutas ja kui suur pidi see rõhk olema 700hp jaoks?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.05.2013 17:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Dc85 kirjutas:
Mis turbot Tanel kasutas ja kui suur pidi see rõhk olema 700hp jaoks?
OT. Aga kui õigesti mäletan:
Mingi Holset oli, rõhk vast 2.3-2.8 vahel. Seda boosti kruttis ainult Maxim seadistamise ajal nii palju kui julges. Sellise paugu ajal pole juhil väga aega keskkonsoolist kellasid otsida. Minu teada polnud tal ka logimist peal. Seega kui ainult võistlussõidud ongi siis ei pruugi ise teadagi, mis rõhk täpselt oli, ja kas on üldse tähtis, kui see pole enda mure. See mitte väga kitsist dünost mingi 600whp, Rootsis kaaskannataja Mobne kah vast mitte-kitsis dünos tõmbas 700whp u. sama iirc 2.7 bariga, kah etanooliga.
Ise kah ei saa aru, kust selline jõud tuleb, kas punastest klapikambrikaantest või mujalt, aga tuleb.
4bar ja 12000rpm'iga saaks ~1600hj, RATTAST :D, pane aint tööle nii et kestab.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.05.2013 21:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Dc85 kirjutas:
Mis turbot Tanel kasutas ja kui suur pidi see rõhk olema 700hp jaoks?

2,7-2,9
Holset Hx40 Super 16cm

_________________
0,5 MW


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.05.2013 23:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
PiltPiltPilt
Pilt
Pilt
Miljon asja sai ära tehtud, platsilgi tulid juba mõned kannakad (ise tulid :evil: ) Järgmine nädal läheb siis vaikselt sõiduks.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.05.2013 11:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Pilt

Liigub vaikselt.
Täna tundub kuiv õhtu tulevat - eks ma siis raporteerin, mis ta boosti all testid ütlesid.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.05.2013 22:40 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Pildistasin kartuliga :D

Pilt

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.05.2013 0:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
mitsu_manic kirjutas:
Pildistasin kartuliga :D

Krt, ei pea varsti ise pilte riputamagi :lol:
Aga jah selline ilm olgi ja sai vähemalt õltsi järgi käidud :)


Täna jändasin terve õhtu KMS WB kontrolleri juhtmestiku ümber vedamisega ja ei saandki toimima. Eile oli nii, et kui tuled põlema panin, kadus WB ära. Aga täna ei tahtnud üldse enam üle sekundi käia, eriti kui küttele kah massi külge panin. Kodus alles tekkis mõte, et võibolla see aku-massi-lüliti on kõgie kurja taga. Homme võtan selle vahelt ära.

Aga noh hoolimata WB'ist tegime väikse proovi sõidu ka kuival teel. Teadupärast pidi boost 1bar peal olema, et suht safe... Aga spool spool spool spool 0.5bar ja laksti 1.7-1.8bari enne kui gaasi maha sai. Polnud mitu aastat seda screameri tärinat kuulnud ja asi tundus päris rõve.
No ja siis kui tühikäigul MBC maha keerasin, kukkus mootor täiega lörisema, hui.... ja siis jõudis kohale, et WG on nagu lahti ja see sama skriimer karjubki. Juhtme jooksutas päris kokku - no ei saa nii olla, milleks tal siis 1+bar vedru on, kui tühikäigul juba löristama hakkab. Keerasin MBC kinni poole tagasi ja jäi vait - ei tahtnud nagu uskudagi, et sellest asi võib sõltuda. Eks teine päev vaatab ka selle korra üle, kuidas ta kohapeal näpuvahel käitub. Ühesõnaga tegemist sitaks.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.05.2013 21:35 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Oleks mul ka nii hetkel (et boost laes)
pandud kangem actuaator, 1.2 bari peale (ei ole regullitav vedru), kuid kohapeal on c 0.45 bari (seieri järgi) ning sõiteks 0.5 max. Ning seda pm koheselt, pärast gaasi andmist. Lag on olematu.
Tagant musta ei tule, ei kaku, ning küünlad uued. Samuti ei tuvasta, et oleks otsene boosti leke. Ainuke variant veel BOV, kuid see peaks ju sõites tunda andma, või siis musta tagant ajama, kui boosti lekib ja segu rikas. Küünlad ilusad pruunikad. Mootor ja juhtmine on stock (va actuaator-stock 0.8 bar). Vb eelpinge väike???
Peaksin lähipäevil WB saama, siis näen, mis sõites teeb. Kui segu ok, siis mul juhe koos.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.06.2013 13:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Eile sai siis vähe pikem sõit tehtud. Boosti spaikis 2.ga 1.3-1.4 ja kolmandaga hoidis 1.1-1.2bar, ehk nüüd on rõhk juhitav. Aga edasi ei taha liikuda - väristab nagu oleks tyre-shake helikiiruse ületamisel :D
Ehk siis, kui eelmine mootor kalas 6000-8500 vahel 3x300rpm, siis nüüd pigem vastupidi ehk mingi 2x 200rpm oli üldse puhast tõmmet, aga igakord erinevalt - 1x oli kogu tõmme piirajani siuke a la 160hj nagu 2 pütti oleks tagant ära. Düno ja võistluse mõtted tõmbasin 2 nädala plaanidest maha. Paneb masina hästi liikuma ja siis vaatab, kas miskit toimub.
Mõned mõtted on... Kõige loogilisem tundub, et ajust süütesignaal pole päris õige - ei tõmba transse lahti kui pihustid löövad. Põhjuseks siis kas ajuplaadilt või juhtmestiku esimese 50cm peal mingi massi viga.

Eile õhtust hommiku 4'ni Junsuga ta kanalis väiksel kastiõliga pead pesemas. Lõpuks sai uue tagumise simmeri sisse ja panni serva kah natuke tihendatud - lootma peab, et lekib nüüd vähem.

1 on kindel, igav ei hakka.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.06.2013 20:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ei lõpe sul ka need probleemid :roll: Tunduvad kuidagi liiga lihtsad tegelikult programmeerija ajude kohta nii, et ma ei saa aru ;)

mitsu_manic kirjutas:
Oleks mul ka nii hetkel (et boost laes)
pandud kangem actuaator, 1.2 bari peale (ei ole regullitav vedru), kuid kohapeal on c 0.45 bari (seieri järgi) ning sõiteks 0.5 max. Ning seda pm koheselt, pärast gaasi andmist. Lag on olematu.
Tagant musta ei tule, ei kaku, ning küünlad uued. Samuti ei tuvasta, et oleks otsene boosti leke. Ainuke variant veel BOV, kuid see peaks ju sõites tunda andma, või siis musta tagant ajama, kui boosti lekib ja segu rikas. Küünlad ilusad pruunikad. Mootor ja juhtmine on stock (va actuaator-stock 0.8 bar). Vb eelpinge väike???
Peaksin lähipäevil WB saama, siis näen, mis sõites teeb. Kui segu ok, siis mul juhe koos.


Sul on probleemiks liiga madal boost nii, et tegele sellega otse mitte küünalnde / segu järgi boostiprobleemi otsimisega.
Bov käib kinni sama kiiresti kui foorumisse sellise postituse tegemine kuid nii suure bovi lekke puhul oleks hääl julm.
Pakun, et sul boosti lihtsalt ei tekigi mitte see ei leki. wg mehhaaniliselt jäigalt kinni ja ajud peas proovid. Kui tuleb kõrgem boost tead kus viga on, kui ei tule siis vaataks turbosse sisse....kompressoritiivik korpuses käinud või wg pordi juures kuumakojas mõra.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.06.2013 14:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
jeff01 kirjutas:
Ei lõpe sul ka need probleemid :roll: Tunduvad kuidagi liiga lihtsad tegelikult programmeerija ajude kohta nii, et ma ei saa aru ;)
mitsu_manic kirjutas:
Oleks mul ....
Sul on probleemiks ....
OT jätaks teistesse teemadesse :)

Sa kujutad vast päris hästi ette mitu õlut peale taasavastatud kala uputamiseks läks... Aga ega kala ei upu, voolu tuleb talle anda :)
See umbes sama tunne, et jõud on täiega taga, kisub igemed istmesse ja siis järsku jõud hakkab ära kaduma, tõmbad käigu alla, pressid uuesti, meenub ebay ja uued kolvid, aga ei jäta, tagant juba suitseb, ja aga 100m on veel minna, vaikselt tuletad meelde kuhu njuutonmeetervõti jäi, ja võtad kaotuse vastu ja hakkab uus ehitus-ring.

Einoh, küll nad lõpevad, ma isegi ei muretse, suur kiire läks üle. Järgmisena lükkan stock poolid koos stock võimendiga (need vähem nõudlikud), ja siis uued NGK 7 küünlad iq24 asemele, igaks juhuks. Veab uue massi ajuklemmini ja vaatab luubiga aju üle, ega see teada pole... KMS wideband hakkas end maha suretama ja vaatamine aitas - üks kondekas oli lahti.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.06.2013 18:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2011 11:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tln
mis süütepooli kasutad?

_________________
Nissan 200SX S14


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 911 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11