Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 12:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 911 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 10.07.2013 2:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Eile pihustitele suurem takisti, täna Sunny pealt pärit värskemad süütepoolid, puhastatud küünlad, ja esimesed 2 tõmmet olid peaaegu puhtad, 6500 juures käib 1 ampsakas vaid läbi. 3. tõmme kohe otsa tõmbas lörisema. Küünlad 1. korda ilusad kohvipruunid isolaatorid, tavaliselt suht mustaks löristanud - seekord vaid ring oli tahmane.
Kuna hj/küünal päris palju,toksisin proovimiseks vahed veel 0,6 pealt 0.5mm peale, aga jäi sama seis. Venitan need 0.7 peale üldse, kuna tundub, et see veel ei piira. 2. tõmbega tagasiteel tõmbas seekord lörisema. Joristasin kodupoole ja tegin pärast veel ühe tõmbe, kas midagi oli maha jahtunud vms igatahes tõmbas 3.'ga natuke ringi spooli lõpus. Paistab, et nende vanade 235 toyode piir ongi 0.5-0.6G.
Nüüd on logist kah näha, et enne tuli 1. kala-koht täpselt spooli lõpus ja ampsas nagu spaigi ära.

3,9s 110-170, saab juba möödasõitu teha :car
millest 110kmh on 0.8bar spooli pealt, sealt veel spaigi tipuni (~1,7bar) täpselt 1s minna.
115-135 venitab 0,9sekundiga. Ehk siis selle boostiga (1.45bar hetkel, ei teagi, vast väike vahele jätmine hoiab seda seal) on ~5% nõrgem kui 2010 lõpp oli 1.6bariga suurema surveaste ja karmimate nukkidega.
Kusjuures diagnostika VR errorit ei näita, aga oli 4 sekundit TPS ja 4 minutit IAT "open circuit" - kuigi on sõites tunda, et kui vent tööle läheb, tõmbab VR signaali augu sisse (homme vean vendi juhtme kaugemale). Peale selle täheldasin seisva mootoriga, kui vent käima läks ja pihustid selle peale lõid, et pinge kukkus 12.0 pealt 11.6V peale, kuskil seal see viimane kala maetud ongi.
Ühesõnaga, nüüd mõned asjad veel proovida. Kala iseloom on nüüd paremini kui varem teada ja võimalik et lähi päevil saab tõmbe puhtaks ja hakata boosti keerama :D

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.07.2013 0:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kui need tõmbed nüüd vaid foorumis pole on su nissan juba küllalt kestnud ju :-D Vähemalt rohkem kui nad tavaliselt.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.07.2013 10:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
jeff01 kirjutas:
Kui need tõmbed nüüd vaid foorumis pole on su nissan juba küllalt kestnud ju :-D Vähemalt rohkem kui nad tavaliselt.
Lood igava teksti vahele teravust :D
Kolm paagitäit bena ühe mootoriga ära põletada pole päris uus rekord, aga ise kah olen jõudnud juba mõelda, et kaua võib :D ... Kuigi pole ju 5a juba ühtegi detaili sulatanud. Ja kuna kestis 4bar vastusurvega 2.4bar stock surveastmega, siis hetkel kolvil ligi poole kergem elu. Aga kui nüüd väheke veel puhtamaks mineku saab ja kruttima hakkan, siis peab hakkama deto-klappe juba kandma ja 2008a suurehirmuga ostetud KnockSense'iga led'i kah silmealla installima.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.07.2013 21:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Avastasin, et kaas on nagu üleval käinud, need ploki nurgad, kust õli kaande pressitakse, on õlised ja küünal tundus kah viimane kord uut moodi valge kihiga kaetud. Kusjuures 1 hüpotees ongi, et kerge kaane tõste koostöös üle-varajase süütega ongi 1 kotermanni põhjus. Järgmise sõiduga tõmbas sidur ringi, mille peale keerasin boosti alla 1 bari peale (mingi 400+ Nm hoiab). Nüüd pole ühtegi probleemi, isegi käib kuni 8300 piirajani puhtalt, ainult et jõudu vähem ~350Nm@6500 ja ~400hj @ 8000RPM (kaal on arvestuslikult ~1020kg), ja sai 600km tripil ära käidud. Keskmine küttekulu tuli kõvasti kõrgem (9.7L) kui eelmine hooaeg, vaja veel timmida, paraku läpakat ei saanud kasutada. Muidu see bar liigutab seda tonnist kere möödasõiduks piisavalt, aga samas võistlusele nii lahjaga ei kipu. Vaatan, kui tee jälle ära kuivab, tekib ehk sidurivahetamistuju kah :) Puhkus hakkab lõppema kah, ei tea kas tahan selle viimaseid päevi kah auto probleemidesse matta, mis tekivad kui boosti tõsta (sidur, kala, kaas). See suhtumise küsimus, kas olla nördinud, et hoovis seisab auto, millel 200hj puudu, või olla õnnelik, et 400gi :D

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.07.2013 11:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Tule sõida ikka mingi aeg ära pärnus, kaua sa veeretad seda pudrukuuli...
12nesse rebid end ju ära....paras Street B-sse
Suht viimane võimalus ju sel aastal.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.07.2013 11:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2009 10:18
Postitusi: 403
Asukoht: Tln Vilj
12.0 siis vaja juba katki soita, kuna see vist rekord. Keerad boosti kuni 1.3 ja pole ka veel kala, sul hea kerge auto ja joudu voiks olla, et 11.8 saada. Samas streedis ei saa Hoosiere ega ka toyo r888 kasutada, seega motetu minna püüdma.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.07.2013 11:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2005 15:16
Postitusi: 218
Asukoht: Jüri
R888 vist ikka lubatud. Siin jutud käisid et see aasta võib street klassides nendega sõita.

Aga kui tahad head aega, tule laenan sulle 26x9 slikke ja sõida Bracketit. Seal võid kuni 11.0 sõita.

_________________
Kopikas Racing


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.07.2013 12:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Viimane ametlik võimalus jah see aasta. Tänavu 3 korda vähem võistlusi kui 2008, kui Nissani ostsin. Üldse kuna ametlikke pole, siis oli väike mõte mingi privaat-üritus teha, kus saaks poisid masinate ajad teada.
Eks ma kaalun jah ST B, seal oleks variant ka korra "kogemata" 11.5" Hoosieritega proovida, mis mul juba paar aastat garaazis kuivanud - lihtsalt, et sõit tühistataks, mis on suva. Seal ST/B's vast lätlaste evo kah kohal kes 11.5s pidurdab :D
Bracket on afaik EMV klass ja need paar kvalifikatsioonisõitu läheks kallimaks kui jooks kasutatud slikke :) oma kalender-reaktsiooniga ma vast edasi ei pääseks, ja siis võiks juba sama hästi STMOD sõita.
Kuna tahaks viimast korda dragil proovida, siis lihtsalt 12.08s pole ma plaaninudki katki sõita, siis tulevad mingi uued reeglid, pigem juba suurem amps võtta. Aga paraku hetkel põhimõtteliselt poole spooli pealt 1 bar enne soovitud rõhku hakkab vahele jätma ja tulemus ei saaks ka oodatu lähedale. See on see koht kus peab tunnistama, et ei läinud nii hästi, ja mingi sünnipäevakingi peab endale ikka vormistama.
Ega see jutt siin väga ei aita, lähen korjan uue siduri peale ja uurib veel natuke süütamis-probleemi, ja pingutab kaane korra üle.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.07.2013 21:41 
Eemal

Liitunud: 23.08.2007 12:15
Postitusi: 119
Asukoht: Viimsi
Lähme paneme s13 kõrvuti siis mina proovin ka enda pilliga ühe sirge


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.07.2013 21:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2007 22:14
Postitusi: 181
Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Pärnus EMV 3 etapil on ka Test and Tune klass mis sobiks suht ideaalselt sulle .
Ei ole vaja litsenste ega muud 25 eur on osalustasu saad 2-3 korda sõita oma aja teada , saab ka slikke kasutada.
Kui kohale lähed siis hoia Nissani mark-i üleval ja ära lase bmw-del sõita kiiremini. :-D

_________________
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.07.2013 3:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
DioX kirjutas:
Pärnus EMV 3 etapil on ka Test and Tune klass mis sobiks suht ideaalselt sulle .
Ei ole vaja litsenste ega muud 25 eur on osalustasu saad 2-3 korda sõita oma aja teada , saab ka slikke kasutada.
Kui kohale lähed siis hoia Nissani mark-i üleval ja ära lase bmw-del sõita kiiremini. :-D

See Test & Tune, jah, nagu mulle loodud.
Viimane päev ja öö praktiliselt auto all elanud. Homme paistab, kas uus sidur peab kah.
Kui peab, seadistab nullist kõik madala rõhuga kõik uuesti üle, kuna vahelejätmiste ajal peksab WB segast mõlema anduriga (ei näita mitte lahjat vaid 11.2 segu) ja võimatu midagi timmida. Siis kalkuleerin :D sealt ka enamvähem seade norm rõhu peale ja vaatab, kuidas ta siis kalab - lihtsalt väike lootus, et kalaga seadistamine on seade nii paigast ajanud, see ise nüüd kalabki. Hommikul näitas isegi 1.1bariga törtsu vahelejätmist, ja selle tõmbega küll rahul pole. No ja siis piilub ka, kas on veel kaant kergitanud, või oli too õli ploki nurkade peal mingi kogemata jaheda mootoriga pressitud, kusjuures õlirõhk on päris kõrge - kõigevähem olen näinud 2bari ja tavaline cruise on 4bar ning piirajasse lastes käib vist seal 10bar peal - tihendil on kah õlisurve väljapool kaant serva peal. No ja kalale veel mõte panna uued massid otse akult nii ajule kui anduritele jms.
Siis paar tundi lisaks jändamist, et tehnilisest läbi saaks ja et slikid üldse alla mahuks.
Praktiliselt olematu lootus, et saab masina plaanitud konditsiooni. Aga selle raha eest võib niisama joristama kah tulla.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.07.2013 12:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ma ei saa sellistest asjadest aru, et kui sa pidid eelmisele üritusele tulema aga noh õhtu läks pikaks siis nüüd 2 või 3 nädalat hiljem jääb ikka 1 päev puudu? :-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.07.2013 15:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Progejate värk ,üks päev on alati puudu :badgrin:

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.07.2013 19:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Jajah. Tegelikult jääb paar aastat puudu.
Õhtu enne võistlust, sai veel aega raisatud, et vahelejätmist suure akuga proovida... Taaskord veendusin, et vahet pole, väike on hea küll. Külmalt tõmbab normilt, paar väiksemat vahele jätmist 1.5bariga, aga juurde keerata ei lase, läheb hullemaks, ja sooja mootoriga on üle 1.2bari enivei korralik lörin.
Sidur ei lahutanud kõrgel pöördel, mingi vibra tekkis kah selle siduriga - ketas vast loopis.
Selle tulemusena kadus laupäeval ära kolmas käik, ja varsti oli kastist ka kõva kolinat kuulda. Imekombel saime veel omal jõul Pärnust tagasi, aga jalamees ikkagi. Võtan mõttepausi.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.07.2013 21:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
njh, nüüd kui raud juba katki, sügis käes, võistlused otsas jne siis motivatsiooni leidmisega vist tõsised mured. Mina sain viimaselt ürituselt aga piisava shoti, et talv otsa ehitada ja kevadel joonel olla :)

Kui tahad väga seda aju kasutada viska juhtmestik minema, te igast pinist ajuni uus (nii nagu nõutakse mitte nii nagu mugav on) Ajule firmvare upgrade ja nullist toksi kõik seaded käsitsi sisse ja kui siis kah ei käi on aju ise vigane, lõika pistik maha ja jooda mõne teise pistik asemele.

Veidi aega veel on, ehk tuleb talvel mõni idee tänavaautode dragi suunas ja on kus järgmisel suvel sõita.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 911 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11